Pulinaketju

Tsemppiä. ❤

Minulla liian matalat arvot kertoivat, että elämää ei enää ollut. Keskenmenot meillä iäkkäillä johtuvat usein siitä, että alkiolla on vialliset kromosomit, enkä tuon oman keskenmenoni jälkeen halunnut enää yrittää muuten kuin siten, että alkion kromosomit tutkitaan ja alkio havaitaan terveeksi -- ja tuo tarkoitti IVF:ää yksityisellä klinikalla, julkiseltahan tuota ei saa. Siitä syntyi toinen lapseni, joka on nyt 6 kk.
Olemme keskustelleet mieheni kanssa yksityiselle hoitoihin lähdöstä mutta siinäkään ei takeita ole saada lasta ja rahaa ei tällä hetkellä ole joten se vaihtoehto on poissa laskuista. Ihana kuitenkin että te saitte pienokaisen sitä kautta. Joskus se kannattaa❤

no pääasia että nyt asettuisi. Muistelen joskus lukeneeni että joS estrogeeni ei ala nousta normitahtia alkukierrosta niin vuotokaan ei tyrehdy nopsaan. Mene ja tiedä. Ainakin itselläni jos vuotelee pitkään niin oviskin on tosi myöhään. Napakka loppu vuodolle aikaistaa ovistakin. Otantana yksi ihminen :hilarious:

Mä päättelin samaa, sillä viime kierrossa vuoto 6 pv josta runsas vuoto 4pv ja kierto oli 30 pv. Mun normikierto on 28 pv, vuoto 5 pv, josta yksi päivä vain runsasta vuotoa, 2 normaalia, loput niukkaa. Tässä kierrossa vuoto 4 päivää, joista 1 pv normaalia ja 3 niukkaa ja tänään kp 10 ovulaatiotesti näytti jo lähes tasavahvoja viivoja, jotka viimekierrossa tuli vasta kp 14.

Omanapa:
Nyt on ultra käyty ja kaikki näytti olevan ok. La vähän aikaistui 8.9. Kertokaa mulle viisaammat, mutta onko tuo perässä illalla tullut viesti se testi mikä on laskettu verikokeesta & niskaturvotuksesta & mun iästä? Eli ei ole tulossa mitään testejä kunnalliselta enää? Ja uskaltaako tuohon nyt luottaa, että kaikki on jees?
Niskaturvotus oli 0,9-1,0.

D10ECC6E-8CEA-47A1-B40E-F475E4570BFE.jpeg

Niin tiesin, että tiedät. Mulla se tunnustaminen jäi kiinni 19,5 h. Onhan se raja johonkin vedettävä, mutta vähättely voisi loppua.
Ei helvattu miten julmaa :sad001!
Noi rv päivät kun kerran on joku päättänyt ja kirjannut melko mielivaltaisesti, yhtä lailla ne voisivat niitä lennossa muuttaa tollaisissa tilanteissa-ei ettäkö se lopputulemaa muuttaisi, mutta antaisi edes automaattisesti äidille suruaikaa ja "-oikeutta"(eikö äitiyslomaoikeus alkaisi siitä?). Kun se logiikka siinä on muutenkin vaihtelevaa. Ei siinä varmaan ihan viikon sairaslomalla pysty palata sorvin ääreen??

Mulla tällä kerralla meinas neukku että eipä nyt muuteta la taaksepäin vaikka koko vastasi hiukan isompaa, koska aiemmat menneet yliaikaa niin tää ei ehkä niin pitkälle menisikään. Jos tämä olisi siis tullut rv21+6 niin olisi saattanut tämä päätös kummitella mielessä aikalailla..

Ei helvattu miten julmaa :sad001!
Noi rv päivät kun kerran on joku päättänyt ja kirjannut melko mielivaltaisesti, yhtä lailla ne voisivat niitä lennossa muuttaa tollaisissa tilanteissa-ei ettäkö se lopputulemaa muuttaisi, mutta antaisi edes automaattisesti äidille suruaikaa ja "-oikeutta"(eikö äitiyslomaoikeus alkaisi siitä?). Kun se logiikka siinä on muutenkin vaihtelevaa. Ei siinä varmaan ihan viikon sairaslomalla pysty palata sorvin ääreen??

Mulla tällä kerralla meinas neukku että eipä nyt muuteta la taaksepäin vaikka koko vastasi hiukan isompaa, koska aiemmat menneet yliaikaa niin tää ei ehkä niin pitkälle menisikään. Jos tämä olisi siis tullut rv21+6 niin olisi saattanut tämä päätös kummitella mielessä aikalailla..
No näinpä. Juuri tätä ajoin takaa. Mielestäni rajaa pitäisi alentaa juurikin tuon äitiysloman takia. Se nimittäin on oikeutena 22+0. Ei 21+6. Jotain kohtuullisuutta pitäisi näissäkin hommissa olla. Toinen raja on 500g, mutta piirua auki jäi sekin mulla. Ei viikossa palata, eikä vielä kahdessakaan. Vasta silloin alkaa ymmärtää, että mitä oikein tapahtuu. Tai saattaa niitä poikkeuksiakin löytyä, mutta harvempia varmaan.

Niin tiesin, että tiedät. Mulla se tunnustaminen jäi kiinni 19,5 h. Onhan se raja johonkin vedettävä, mutta vähättely voisi loppua.
Niimpä. Juurikin näin. Jokseenkin tylsää oli kinuta sairaslomaa tuohon kun periaatteessa sullakin 19,5h jälkeen olisi ollut oikeus kuulausien ”lomaan”. Vaikkkei se lasta takaisin tuo niin silti.
Omanapa:
Nyt on ultra käyty ja kaikki näytti olevan ok. La vähän aikaistui 8.9. Kertokaa mulle viisaammat, mutta onko tuo perässä illalla tullut viesti se testi mikä on laskettu verikokeesta & niskaturvotuksesta & mun iästä? Eli ei ole tulossa mitään testejä kunnalliselta enää? Ja uskaltaako tuohon nyt luottaa, että kaikki on jees?
Niskaturvotus oli 0,9-1,0.

View attachment 86887
Onnea kuulumisista! Tuo riski on laskettu kaikkineen eikä ns seula ole hälyttäny. Mikään luku tai arvo ei tietenkään takaa että kaikki on jees mutta riski on enää hyvin hyvin pieni.

Pitääkin muuten katsoa mikä se oma virallinen viikko olikaan silloin sillä kerralla. Yrittäny kai unohtaa.
Mulla on vissiin palanut nuo luvut jo verkkokalvoille. Jos vielä joskus raskautuisin ja pääsisin tuohon päivään, niin huh. Luulempa, että melkoisen tiukka paikka voisi olla. No eipä taida olla pelkoa siitä pelosta enää.

Kyllä ja aamen. Olihan se hullu tunne kun raskausviikot ylitti tuon 21viikon rajan.. Tosin pelko ei väistyny laisinkaan viikkojen edetessä :sorry:

Krääh. Meneepä päivät taas madellen. Vissiin liikaa aikaa, en tiedä. Onneks on se reissu ens viikolla. En ota mitään testejä enkä tikkuja mukaan. Toivon vaan että vuoto pysyy pois sunnuntaihin. :wtf:

Sulla @Vastavirran akka ollu vielä sikäli perseempi tilanne et asia tuli sillon täysin puskista. Mä sentään olin valmistautunu pska uutisiin jo tovin ennen tuloksia.

Sulla @Vastavirran akka ollu vielä sikäli perseempi tilanne et asia tuli sillon täysin puskista. Mä sentään olin valmistautunu pska uutisiin jo tovin ennen tuloksia.
Niinkö. en ole viitsinyt kysellä, kun jossain mainitsit, ettet tahdo puhua enempää. Kun olet valmis ja jos tahdot kertoa, niin arvaa kuka on täällä?

No olihan se kyllä melkoinen shokki. Pikkarainen täyttäisi tässä kuussa 2 v ja esikoinen huomenna 13 v. Niin se aika vaan menee eteenpäin.

Kyllä ja aamen. Olihan se hullu tunne kun raskausviikot ylitti tuon 21viikon rajan.. Tosin pelko ei väistyny laisinkaan viikkojen edetessä :sorry:

Krääh. Meneepä päivät taas madellen. Vissiin liikaa aikaa, en tiedä. Onneks on se reissu ens viikolla. En ota mitään testejä enkä tikkuja mukaan. Toivon vaan että vuoto pysyy pois sunnuntaihin. :wtf:
Ei se pelko häviä varmaan. Kyllä minäkin, silloin vielä ilman huonoja kokemuksia, omista lapsista hämmästyin, että ne oikeasti elää.

Ei mitään testittömyyttä nyt suunnitella ollenkaan. Halutaan tietää heti. Ei paineita.

Ei se pelko häviä varmaan. Kyllä minäkin, silloin vielä ilman huonoja kokemuksia, omista lapsista hämmästyin, että ne oikeasti elää.

Ei mitään testittömyyttä nyt suunnitella ollenkaan. Halutaan tietää heti. Ei paineita.
<3

No en tiedä..kun kuulkaas. Vkl meinasi jo tapahtua katastrofi kun mun ovistestin pussukka oli joko tippunu lattialle tai jääny kyläpaikan lavuaarin reunalle. Siinä se nökötti iltapäivällä kun tajusin :eek:o_O salaa vaan toivoin ettei kukaan olisi sitä tajunnu tai ehtiny ymmärtää :wtf: Ei ole semmonen paikka missä voit iisisti ja luonnollisesti selittää tekeväs ovistestejä :hilarious:. En tiedä haluanko järkätä vastaavaa riskiä ens reissulla kun taas kaveriperhettä mukana :laughing001

:Heartred

No en tiedä..kun kuulkaas. Vkl meinasi jo tapahtua katastrofi kun mun ovistestin pussukka oli joko tippunu lattialle tai jääny kyläpaikan lavuaarin reunalle. Siinä se nökötti iltapäivällä kun tajusin :eek:o_O salaa vaan toivoin ettei kukaan olisi sitä tajunnu tai ehtiny ymmärtää :wtf: Ei ole semmonen paikka missä voit iisisti ja luonnollisesti selittää tekeväs ovistestejä :hilarious:. En tiedä haluanko järkätä vastaavaa riskiä ens reissulla kun taas kaveriperhettä mukana :laughing001
Seli seli. Tikut matkaan. Hupparimallinen takki on kätevä. Sinne isoon taskuun kaikki tarvittava mukaan. Sanoo vaan, että hirveä ripuli ja juoksee vessaan. Kaikki lähistöllä yleensä häipyy.

Seli seli. Tikut matkaan. Hupparimallinen takki on kätevä. Sinne isoon taskuun kaikki tarvittava mukaan. Sanoo vaan, että hirveä ripuli ja juoksee vessaan. Kaikki lähistöllä yleensä häipyy.
No jooo. Myönnettäköön että olen kyllä näissä yleensä aika haka, aikanaan kävin jopa siskon kanssa apteekissa eikä hän tajunnut että hain samalla raskaustestin. Hotellin vessassa tein kun oltiin juhlapaikalla yötä :hilarious:
Jos olis jotenni enemmän luottoa mahiksiin niin toki tekisin. Veikkaan että kroppa kertoo ilman tikkujakin :sorry:

Tuo on sellanen asia josta moni vaikenee just ku menee myöhäsillä viikoilla kesken ite pääsin 23+3 eikä kukaan ei kukaan sanonut yhen yhtäkään lohdutuksen sanaa muutakin et uutta alulle

Takaisin