Pulinaketju

Aattelin notta alottas tosiaan ma/ti aikaisintaan. Täytyy vähän kuulostella ettei ehdi alkaa vuotaa.

no mut hyvä. Ruskea on aina kuotenkin plussaa tässä tapauksessa. Ehkä se hikoilu ja muu on nyt hetkellisesti vähän enemmän droppaavien horminien aikaansaamaa

Aattelin notta alottas tosiaan ma/ti aikaisintaan. Täytyy vähän kuulostella ettei ehdi alkaa vuotaa.

no mut hyvä. Ruskea on aina kuotenkin plussaa tässä tapauksessa. Ehkä se hikoilu ja muu on nyt hetkellisesti vähän enemmän droppaavien horminien aikaansaamaa
Jep niinpä. Harmoonit epävireessä taitaa olla nyt, että ehkä se tuohon nyt liittynee.

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin <3

Mä kävin äippäpolilla ja sektio aikaistettiin olemaan ensi viikon perjantaina.
Tänään saatu eka kortisoni ja huomenna saan toisen.
Anelääkärin kanssa keskusteltu ja he varautuvat vaikeaan leikkaukseen kiinnikkeiden takia.
Pelkäävät että leikkaus tulee olemaan pitkä. Siksi haluavat mut osastolle jo torstaina ja pistävät silloin epiduraalin. Testaavat, että toimii.
Mun eds voi vaikeuttaa epiduraalin laittoa. Spinaalia laitettiin viisi kertaa viimeksi ennen kuin saatiin oikeaan paikkaan.
Epin lisäksi laitetaan spinaali vielä salissa ennen sektiota.
Epinlaitto pelottaa jo valmiiksi. Toivottavasti saisivat sen kerralla.
Mutta viikko enää odotusta <3

Tsemppiä kaikille omiin tilanteisiin :Heartred

Mä kävin äippäpolilla ja sektio aikaistettiin olemaan ensi viikon perjantaina.
Tänään saatu eka kortisoni ja huomenna saan toisen.
Anelääkärin kanssa keskusteltu ja he varautuvat vaikeaan leikkaukseen kiinnikkeiden takia.
Pelkäävät että leikkaus tulee olemaan pitkä. Siksi haluavat mut osastolle jo torstaina ja pistävät silloin epiduraalin. Testaavat, että toimii.
Mun eds voi vaikeuttaa epiduraalin laittoa. Spinaalia laitettiin viisi kertaa viimeksi ennen kuin saatiin oikeaan paikkaan.
Epin lisäksi laitetaan spinaali vielä salissa ennen sektiota.
Epinlaitto pelottaa jo valmiiksi. Toivottavasti saisivat sen kerralla.
Mutta viikko enää odotusta :Heartred
Viikko enää, voi mahotonta. Oliko vauvan kasvu vielä samassa vai vielä hidastunut?

Toivotaan, että puudutusten laitto sujuisi tällä kertaa mallikkaasti.

Viikko enää, voi mahotonta. Oliko vauvan kasvu vielä samassa vai vielä hidastunut?

Toivotaan, että puudutusten laitto sujuisi tällä kertaa mallikkaasti.

Vartalomitta vastasi jotain 31+ jotain ja tänään 35+0 eli on vähän lisää jäljessä.
Minusta fiksua että otetaan tälle puolelle kasvamaan :)

Kiitos tsempeistä vastavirranakka ja kaarinha :)

Onnea viimeille metreille @WM!

Olen ollut vähän hiljaisemmin, mutta tsempannut taustalla teitä kaikkia käänteissänne!!

Mulla on koko ajan huono olo ja tuntuu, että kännykän ruudun selailu vaan pahentaa sitä niin olen vähän vältellyt someilua.

Tänään oli eka neuvola, jossa ei siis pk-seudulla tehdä ultraa eikä muita testejä. Nt ultraan vielä 3vkoa, joten varasin varuiksi ens viikolla väliultran yksityiseltä jos ei hermot taas kestä. :shy:

Neuvolassakin oli vähän huijarisyndrooma päällä kun en oikein osannut asennoitua raskaana olevaksi. Ehkä se tästä vahvistuu ultrien myötä.

Wm, tsemppiä! Hän on kohta täällä! Joko jännittää? Onko sisarukset innoissaan?

Ei vielä kamalasti jännitä. Varmasti sitten kun päivä jäljellä osastolle menoon niin tulee paniikki. Varsinkin tuo epin takia.
Se on ainut asia mikä nyt ahdistaa. Tai sen laitto siis.
Sisarukset on innoissaan eivät malttaisi enää odottaa.

Kiitos tsempeistä kaikille :)

Tästä huomaa tän ajan kulun.. tuntuu että vasta WM oli aika alussa ja nyt jo synnyttämässä. Ja moni muu teistä raskaana olevista on jo tullu maaliin.

Kohta olis kyllä jo meidän vuoro!
No olis! Ainakin teidän pitkälinjalaisten todellakin <3 Onhan mulla tuo vajaa kaksvuotias että sinänsä mun vuoroni on siinä mielessä käytetty.

mulla menossa dpo4 (kaiketi) mutta vaikea kuvitella että tarviis nytkään testejä tuhlata :sorry:

Takaisin