Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Kiitos sharmander oot ihanaMutta sä olet kuitenkin imettäny ja yrittäny. Rakastava ja hyvä äiti oot!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kiitos sharmander oot ihanaMutta sä olet kuitenkin imettäny ja yrittäny. Rakastava ja hyvä äiti oot!
Kyllä.Voiko Terot vieläkin aiheuttaa huonoa oloa ym, vaikka viimeisestä tabusta on aikaa?
En oo. En uskalla. Joutuu taas pettyynKyllä.
Ootko sä testannu? Näkyishän se varmasti jo nyt!
Okei. No aikahan se parempi oottaa että menkat mahd myöhässäEn oo. En uskalla. Joutuu taas pettyyn
Jep. Nyt kp26 ja kierto entisen 28-32 sijaan 24-30.Okei. No aikahan se parempi oottaa että menkat mahd myöhässä
Nuo hormonit on kaikkineen omituisia. Muistan yhden alkiosiirtokeikan, laitoin lugea kaks vk. Ei tullu ihmeempää, hiotti vaan ihan prkeleesti. Sit kun lopetin ne niin vasta sit alko kunnon palellus ja oksetus ja sen sellanen. Viikko meni et menkat alkoi ja en tod ollu raskaana.Jep. Nyt kp26 ja kierto entisen 28-32 sijaan 24-30.
Millä viikolla nuo kokeet otettiin. Valitettavasti itsellä ei ole positiivisia kokemuksia huonosta hcg noususta. Yleensä se kyllä korreloi lopputulemaa ainakin jossain määrin. Toki maailmassa tapahtuu ihmeitä mutta yleensä hcg nousu noudattaa tiettyä kaavaa ja terkka on sikäli aika oikeassa. Matalallakin arvolla voi onnistua mutta juurikin tuo nousu on yleensä X arvoa tärkeämpääHei kaikille!
Tässä olen yrittänyt etsiä tarinoita jotka vielä antaisivat minulle toivoa omaan vaikeaan tilanteeseeni. Mutta en ole kaikkia viestejä jaksanut lukea joten kysynkin nyt jotta olisiko täällä kohtalotovereita.
Olen 43 vuotias pian 2 vuotiaan pojan äiti. Olemme yrittäneet saada pojalle sisarusta mutta näiden kahden vuoden aikana on vain ollut kaksi tuulimunaa. Nyt olen raskaana mutta tuulimunien vuoksi olen pyytänyt hcg mittaukset näin alkutaipaleella kun ei vielä varhaisultraankaan pääse.
Ensimmäisessä hcg mittauksessa arvo oli 2280 ja viikkoa sen jälkeen 4057. Eli ei ole arvo noussut tarpeeksi viikossa.
Olen tästä kauhuissani ja kun soitin neuvolaan sieltä sanottiin että kannattaa varautua henkisesti että siellä ei ole kaikki hyvin. Vaikka sikiö löytyisi, hitaan nousun vuoksi sillä saattaa olla kehityshäiriö.
Onko ketään joka olisi kokenut onnellisen lopun ja lapsi olisi syntynyt terveenä tälläisessä tapauksessa?
Ja sanon vielä että tämä on meidän viimeinen yrityksemme saada toinen lapsi.
Kiitos jos jaksoit lukea vuodatukseni.
Kiitos. Juu näin itsekin oon ajatellut että eipä enää miten positiivista ole odotettavissa. Ehkä se on itsellekin vaan helpotus kun saa tästä avautua näin anonyymisti vaikka hyvät tukiverkot on onneksi lähellä.Millä viikolla nuo kokeet otettiin. Valitettavasti itsellä ei ole positiivisia kokemuksia huonosta hcg noususta. Yleensä se kyllä korreloi lopputulemaa ainakin jossain määrin. Toki maailmassa tapahtuu ihmeitä mutta yleensä hcg nousu noudattaa tiettyä kaavaa ja terkka on sikäli aika oikeassa. Matalallakin arvolla voi onnistua mutta juurikin tuo nousu on yleensä X arvoa tärkeämpää
Paljon voimia. Tulethan kertomaan lopputuleman. Onko sulla ultra milloin?
Tule ihmeessä kirjottelemaan pelkojen ja muiden kans ei kannata jäädä yksin. Täällä on monta meitä surun musertamaa ja itselläni ei ainakaan ollu aikanaan ketään kelle purkaa mitään kun omat menetykset oli omasta mielestä niin monimutkaisia jaettavaksi. Läheiset nyt tiesi mut ei se ollu silti sama. TäälläKiitos. Juu näin itsekin oon ajatellut että eipä enää miten positiivista ole odotettavissa. Ehkä se on itsellekin vaan helpotus kun saa tästä avautua näin anonyymisti vaikka hyvät tukiverkot on onneksi lähellä.
Ja varhaisultra on tulevana maanantaina.
Kiitos❤Tule ihmeessä kirjottelemaan pelkojen ja muiden kans ei kannata jäädä yksin. Täällä on monta meitä surun musertamaa ja itselläni ei ainakaan ollu aikanaan ketään kelle purkaa mitään kun omat menetykset oli omasta mielestä niin monimutkaisia jaettavaksi. Läheiset nyt tiesi mut ei se ollu silti sama. Täällä
Saa ainakin sympatiaa eikä tarvi kommentoida kenenkään juttuja jos ei halua.
Mä imetin 9 kk, siitä täysimetystä 4.5 kk. Tytöllä ei ole allergioita eikä ole juurikaan sairastellutkaan. Perus päiväkoti nenä vuotaa -oireyhtymä, alkoi päiväkodin aloituksen jälkeen, mutta muuten on terve. Meillä on kaks koiraa ja ilmeisesti eläimet ainakin osittain ehkäisee sairauksia ja allergioita. Mutta tiedä sitten näistä. Alateitse synnytetty. Ollaan kyllä miehen kanssa molemmat oltu aina vähän sairastelevia eikä kummallakaan ole allergioita, että voihan perimäkin vaikuttaa.
Samoja mietteitä. Kun pusket kakskytyks viikkosta maailmaan, hän on ”ei kukaan”. Paria viikoa myöhemmin olisit virallisesti menettänyt lapsen myös yhteiskunnan silmissä. Tai sitä yritettäisiin pelastaa henkiin. Ja juuu eipä Sillä sinänsä merkitystä, suru on suru aina mutta tuntuuhan se perin kummalliselleVertaistukea täältä saa todella moneen tilanteeseen. Se on mahtavaa. Tervetuloa sekaan vaan.
Koen itse jääneeni omassa menetyksessä ilman vertaistukea, silloin kun se tapahtui. Monesti mkm on paljon aikaisempi, kun 21+6. Eli se viimeinen mahdollinen päivä. Koen myös että erottelu 22+0 jälkeen on raaka henkisesti, kun oma on vain km pykälien mukaan. Käytännössä koko lasta ei ole ollut edes olemassa. Silti se menetys on sama. Sitten monella syy siihen on ollut sikiöperäinen. Tai sitten ne kokemukset ovat olleet kohtukuolemia huomattavan myöhäisillä viiikoilla. Oikeastaan täällä olen saanut vertaistukea ainoastaan, vaikkei kellään samanlaista kokemusta olekaan.
Niin tiesin, että tiedät. Mulla se tunnustaminen jäi kiinni 19,5 h. Onhan se raja johonkin vedettävä, mutta vähättely voisi loppua.Samoja mietteitä. Kun pusket kakskytyks viikkosta maailmaan, hän on ”ei kukaan”. Paria viikoa myöhemmin olisit virallisesti menettänyt lapsen myös yhteiskunnan silmissä. Tai sitä yritettäisiin pelastaa henkiin. Ja juuu eipä Sillä sinänsä merkitystä, suru on suru aina mutta tuntuuhan se perin kummalliselle
Tsemppiä. ❤Kiitos. Juu näin itsekin oon ajatellut että eipä enää miten positiivista ole odotettavissa. Ehkä se on itsellekin vaan helpotus kun saa tästä avautua näin anonyymisti vaikka hyvät tukiverkot on onneksi lähellä.
Ja varhaisultra on tulevana maanantaina.