Helena80
Keskustelun kolmiottelija
Parempi, mitä odotettiinEli.. oliko tulos odotettu vai pahempi mitä odotitte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Parempi, mitä odotettiinEli.. oliko tulos odotettu vai pahempi mitä odotitte
Hyvä kuullaParempi, mitä odotettiin
Mut tässäkin näkee sen trendin miten herkällä nää asiat meneeMinulla oli viittä vaille 43-vuotiaana yllin kyllin soluja, ihan normaalissa lyhyen kaavan IVF:ssä kerättiin ensiyrityksellä 26 munasolua, joista 9 oli kypsää ja hedelmöittyi, 3 pääsi blastoksi asti ja yksi niistä oli terve. Mutta tuo suuri solumäärä ilmeisesti johtuu PCOS:stä, se kun viivyttää vaihdevuosia keskimäärin muutamalla vuodella.
Tämä on ennen ollut kyllä minullakin luottotesti, mutta ei todellakaan enää. Olen lukenut viime aikoina nyt muitakin kokemuksia noista ja monet ovat olleet samaa mieltä. En olisi uskonut, mutta kun omalle kohdalle osui, niin pakkohan se on. Joko minussa on jotain muuttunut tai pc kaikissa testeissä. Olis kiva kyllä päästä vielä kerran toimimaan koekaniinina. Tai sinä voisit jo ihan kohta. Eikös?Sattui silmään toisaalta testikuva, PC kyseessä. Tässä HCG ollut 17 ja viivat tällaiset. Aika selkeää ne antaa vaikka herkkyys teoriassa matalampi tai siis korkeampi 25. Ihan vaan huvikseen jos jotakuta mietitytti miten nää viivaa antaa
View attachment 86840
Ymmärsinkö nyt oikein, ettei sädehoito vaikuta siittiöihin, jos ei kivesten seudulle osu? Voisko olla niin?Seuraavaks sitte selvittämään, mitä himskattia niille siittiöille on tapahtunut
No kyllä. Tuolla kuumeiluketjussa on nyt ollu vähä vastaavan näköisiä viivoja, digi sanoo ”ei raskaana”. Tuo ylläoleva kuva oli ajalta kun itsekin niitä teki, 2015-16 muistaakseen.Tämä on ennen ollut kyllä minullakin luottotesti, mutta ei todellakaan enää. Olen lukenut viime aikoina nyt muitakin kokemuksia noista ja monet ovat olleet samaa mieltä. En olisi uskonut, mutta kun omalle kohdalle osui, niin pakkohan se on. Joko minussa on jotain muuttunut tai pc kaikissa testeissä. Olis kiva kyllä päästä vielä kerran toimimaan koekaniinina. Tai sinä voisit jo ihan kohta. Eikös?
Elähän nuolase, ennen kun tipahtaa. Siellähän munakoneet on nyt vauhdissaan. Korjaavat kokemukset ovat kyllä paikallaan.Ja siis lisään viel et toisessa ketjussa joku sai digiin raskaana 1-2 vaikka verikoe oli samaan aikaan joku kympin huitteita.
Tästä kolmosesta tein kyl kans PCn mut en niin ”pienillä päivillä”
Mä luulen et mun viivat on nähty ovistikkuja lukuunottamatta mutta olis täällä ny kiva saada joku ”vanhan ajan” korjaava kokemus ja pikku dpo päivillä ihan oikee haalu ja ihan oikee raskaus. Jonkun tekemänä
Olenkohan minä muuten jotenkin herkkänahkainen kun hieman loukkaannuin seuraavasta: kävin lääkärissä taannoin ja muiden asioiden ohella sivuttiin kuukautiskiertoa ja siihen mahdollisesti vaikuttavia asioita, esim. vaihdevuosien varhaiset oireet. Samalla mainitsin, että imetän vielä poikaa keskimäärin kerran päivässä, selitin, että joinakin päivinä imetän kerran, ja joskus on jopa pari päivää väliä, ettei poika muista koko tissiä, ja joskus taas vapaapäivinä imetyskertoja voi olla kolmekin. Tämän selitettyäni sanoin luulevani, ettei se nyt niin kauheasti enää yksinään varmaankaan kiertoon vaikuta, vaan muitakin asioita varmasti on, jotka vaikuttavat. Lääkäri totesi siihen hieman kummallisella äänensävyllä, että eikös se imetys olisi jo aika lopettaa kokonaan. Tämä lääkäri on siis ollut myös neuvolassa lääkärinä koko ajan pojan syntymästä lähtien ja myös minun raskausaikanani, joten tiesi ja muisti suorilta pojan iän suurin piirtein. Jotenkin se kyllä tuntui pahalta, kun lääkäri niin sanoi Onhan siinä varmasti totuuden siemen, että olisi jo hyvä lopetella, mutta jos se kerran on pojalle vieläkin tärkeä juttu edes joskus, niin miksi en saisi sitä jatkaa. Kai se maitokin sieltä pikku hiljaa loppuu, kun tilausta ei ole enää joka päivä. No, ehkä voin jatkaa sitä hyvällä omallatunnolla, ja koitan vaan olla välittämättä lääkärin jutuista
Ei vaikutaYmmärsinkö nyt oikein, ettei sädehoito vaikuta siittiöihin, jos ei kivesten seudulle osu? Voisko olla niin?
Meillä esikoisen neuvolantäti sanoi 1v et maito on enää sokerilitkua eikä tarvi sitä joten menin idiootti lopettamaan. Sit jäätävä imetyspettymys myöhemmin.Olenkohan minä muuten jotenkin herkkänahkainen kun hieman loukkaannuin seuraavasta: kävin lääkärissä taannoin ja muiden asioiden ohella sivuttiin kuukautiskiertoa ja siihen mahdollisesti vaikuttavia asioita, esim. vaihdevuosien varhaiset oireet. Samalla mainitsin, että imetän vielä poikaa keskimäärin kerran päivässä, selitin, että joinakin päivinä imetän kerran, ja joskus on jopa pari päivää väliä, ettei poika muista koko tissiä, ja joskus taas vapaapäivinä imetyskertoja voi olla kolmekin. Tämän selitettyäni sanoin luulevani, ettei se nyt niin kauheasti enää yksinään varmaankaan kiertoon vaikuta, vaan muitakin asioita varmasti on, jotka vaikuttavat. Lääkäri totesi siihen hieman kummallisella äänensävyllä, että eikös se imetys olisi jo aika lopettaa kokonaan. Tämä lääkäri on siis ollut myös neuvolassa lääkärinä koko ajan pojan syntymästä lähtien ja myös minun raskausaikanani, joten tiesi ja muisti suorilta pojan iän suurin piirtein. Jotenkin se kyllä tuntui pahalta, kun lääkäri niin sanoi Onhan siinä varmasti totuuden siemen, että olisi jo hyvä lopetella, mutta jos se kerran on pojalle vieläkin tärkeä juttu edes joskus, niin miksi en saisi sitä jatkaa. Kai se maitokin sieltä pikku hiljaa loppuu, kun tilausta ei ole enää joka päivä. No, ehkä voin jatkaa sitä hyvällä omallatunnolla, ja koitan vaan olla välittämättä lääkärin jutuista
Ei vaikuta onneksi! Eli jos saadaan siittiöt kuntoon, niin voidaan vielä yrittää. Mä asennoiduin jo siihen, ettei vauvaa enää tule. Saa nähdä.Ymmärsinkö nyt oikein, ettei sädehoito vaikuta siittiöihin, jos ei kivesten seudulle osu? Voisko olla niin?