Pulinaketju

On. Voin luvata. Sit iskee oksetus ja tolkuton väsymys ja hajuherkkyys ja itkuisuus ja.. öö. Mitäs muuta kivaa ”olen ihan just raskaana”-oireita :angelic:

jooop. En mäkään tota oireilistaa tee kyttäämismielessä. Lähinnä käänteisesti ajatellen, muistampahan jatkossakin ettei kannata innostua mistään. Kun on useampi raskaus takana ja sitäkin useampi lääkekierto ja loputon määrä luomukiertoja olen tullu siihen tulokseen ettei mulla ainakaan oo ainoatakaa ”luotto-oiretta” mistä päätellä mitään. Paitsi se että testissä seisoo viiva
No nyt sitten vaan varrotaan sitä viivaa.

Joo. Päiviä on jo monta kaikkinen tippasteluineen ja on kyllä paljon niukempaa, kun normaalisti. Kai se sitten kompensoi tuo aika tuota määrää. Ei tässä muuta, mutta kun tahtoo jo eteenpäin.
Höh! No voi pannahinen. Erikoinen juttu :eek: vois ajatella et jos siel oli raskausalku niin olis paksu limis mikä vuotais. Ootko testannu varuiksi?

Höh! No voi pannahinen. Erikoinen juttu :eek: vois ajatella et jos siel oli raskausalku niin olis paksu limis mikä vuotais. Ootko testannu varuiksi?
Mielenkiinnosta tein testin, kun samaa ihmettelin, mutta typö tyhjä. Noin lyhyt plussan alku ei varmaan sitten vuoda paljoa. Tai vuotaahan se, mutta pidempään vaan. Tätä voisi kuvailla ikuinen kierron päivä kolme.

Mielenkiinnosta tein testin, kun samaa ihmettelin, mutta typö tyhjä. Noin lyhyt plussan alku ei varmaan sitten vuoda paljoa. Tai vuotaahan se, mutta pidempään vaan. Tätä voisi kuvailla ikuinen kierron päivä kolme.
No hyvä että teit <3
Niiii luulis. Vaan tarviihan se paksun limiksen tarttuakseen. Mut joo, syteen tai saveen niin nyt toivotaan että homma menee ohitse asap

Mä nyt sen eilisen shokin jälkeen olen todella alkanut pohtimaan, olenko valmis kokeilemaan omilla soluilla. Tulokset on olleet vähintäänkin katastrofaalisia täälläkin tällä iällä. Ei huvittaisi yhtään aikaa tai rahaa hukata ja olin jo asennoitunut lahjahoitoon.

Suunnitelma olisi siis tuplastimulaatio, koska eilen loppukierrosta näkyvillä toisessa 7 ja toisessa 4-5follia. Millainenhan hinta tuollaiselle stimulaatiolle on? Siihen päälle vielä pgs, niin ollaan samassa hinnassa kun lahjasoluhoitojen pgs-hinnat, jossa olisi mahdollisuus sada useampi solu ehkä ja kasvattaa mahdollisuutta onnistuneeseen raskauteen, ehkä miettiä pakkassisarusta. Olenko ihan kujalla ajatuksineni?

Mä nyt sen eilisen shokin jälkeen olen todella alkanut pohtimaan, olenko valmis kokeilemaan omilla soluilla. Tulokset on olleet vähintäänkin katastrofaalisia täälläkin tällä iällä. Ei huvittaisi yhtään aikaa tai rahaa hukata ja olin jo asennoitunut lahjahoitoon.

Suunnitelma olisi siis tuplastimulaatio, koska eilen loppukierrosta näkyvillä toisessa 7 ja toisessa 4-5follia. Millainenhan hinta tuollaiselle stimulaatiolle on? Siihen päälle vielä pgs, niin ollaan samassa hinnassa kun lahjasoluhoitojen pgs-hinnat, jossa olisi mahdollisuus sada useampi solu ehkä ja kasvattaa mahdollisuutta onnistuneeseen raskauteen, ehkä miettiä pakkassisarusta. Olenko ihan kujalla ajatuksineni?
Aika lähellehän se menee. Perus ivf yksityisellä maksaa kaikkineen 3-4 tonttua. Pgs hinta riippuu saadusta solumäärästä mutta sekin pyörii siinä tonnin korvilla minimissään. Pitkä viljely hinnoitellaan yleensä vielä erikseen. Lahjasoluhoito maksaa 7-8 tonnin paikkeilla ja vähän halvemmalla pääsee jos ottaa ns paksstettuja munasoluja pankista X määrän. Että toki omilla voi päästä halvemmalla ja lahjasoluhoitokaan ei aina takaa isoa saalista tai onnellista lopputulemaa. 8000€ voi yhtäkaikki mennä kaivosta alas. Mut toki näillä kilsoilla se omien todennäköisyys on varmasti heikompi joka tapauksessa.
vaikeita juttuja. Tsemppiä päätöksen tekemiseen :Heartred
Muok tuplastimulaatio vissiin on ajatukseöla et tehdään kaks hoitokierrosta että saadaan soluja riittävästi diagnostiikkaan. Silloin hinta on toki sen mukainen

Muokattu viimeksi:
Täälä nyt jännätään Onko mies just oviksen aikaan kotosalla nimittäin kisat just tuolloin ja tietysti yö kunnissa ellei nyt hyvällä säkällä tuu muutoksia:nailbiting::wtf:

Syöpä levinnyt kaulaan ja korvassa on jotain, mikä ultrataan. Mies saa palata huomisesta töihin ja ajokielto peruttiin. Sädehoitoja annetaan 3 viikkoa joka arkipäivä. Aloitetaan ilmeisesti ens viikon jälkeen.

Aivojen tilanne vaivaa syöpätautilääkäriä ja haluaa miehen uudelleen neurolle.

Mies on iloinen, kun pääsee töihin ja ajelemaan autolla :)

Mulle tehtiin tuolasimulaatio (käyttivät nimeä Shanghai menetelmä) vikalla ivf kiekalla. En muista ihan tarkkaan marssijärjestystä, mutta ensin kasvateltiin ns. normaalisti, sitten ei tehtykään punktiota ja otettiin uusi kasvatusspurtti ja sitten vasta punktio. Mulla tuo ei tuonut mitään hyötyä.

Jos kokeilette vielä omilla niin ainahan voitte mennä jo lahjasolujonoon niin ei mene sen suhteen aikaa hukkaan. Me tehtiin juuri noin. Ainoa hukka on toki raha.

Mulle tehtiin tuolasimulaatio (käyttivät nimeä Shanghai menetelmä) vikalla ivf kiekalla. En muista ihan tarkkaan marssijärjestystä, mutta ensin kasvateltiin ns. normaalisti, sitten ei tehtykään punktiota ja otettiin uusi kasvatusspurtti ja sitten vasta punktio. Mulla tuo ei tuonut mitään hyötyä.

Jos kokeilette vielä omilla niin ainahan voitte mennä jo lahjasolujonoon niin ei mene sen suhteen aikaa hukkaan. Me tehtiin juuri noin. Ainoa hukka on toki raha.
Saitteko yhtään solua siirtoon tuolla? Ihanaa kun jaksat vastata!

Saitteko yhtään solua siirtoon tuolla? Ihanaa kun jaksat vastata!
Ei saatu yhtään. Muistaakseni tuota yritettiin kun mun ongelma oli että solut jäi edellisillä kiekoilla epäkypsiksi ja tuplasimulaatiolla ajatus, että olisivat kypsyneet enemmän.

Ei saatu yhtään. Muistaakseni tuota yritettiin kun mun ongelma oli että solut jäi edellisillä kiekoilla epäkypsiksi ja tuplasimulaatiolla ajatus, että olisivat kypsyneet enemmän.
Mutta siis näkyi olevan tulossa, vaikka tulos oli sitten huono?

Kirahvilla on kyl se aika klassinen tilanne mitä tässä sivusta näitä seurannu. Aika monella taitaa näydä että vaikka soluja olisi niin ne ei vaan oo kuranttia. Sit on meitä kellä niitä ei enää juuri olekaan ja nekin vähät pskaa.

Hohhoijaa. Jotenkin ärsyttää että alko nää ”piinapäivät” vaikka pitäs olla innoissaan (kai). Mut tuntuu et jotain on taaskin ”vialla”, tuntuu että homma ei klikkaa.. liekö tulossa taas joku puhkeematon kystä tai vastaava kun olo ei palaudu/muutu yhtään semmoiseksi ”ovulaation jälkeiseksi”. Maitokin jäi ihan sika tiukalle mitä se on yleensä vain sen pari pv ovisplussan aikaan.

Syöpä levinnyt kaulaan ja korvassa on jotain, mikä ultrataan. Mies saa palata huomisesta töihin ja ajokielto peruttiin. Sädehoitoja annetaan 3 viikkoa joka arkipäivä. Aloitetaan ilmeisesti ens viikon jälkeen.

Aivojen tilanne vaivaa syöpätautilääkäriä ja haluaa miehen uudelleen neurolle.

Mies on iloinen, kun pääsee töihin ja ajelemaan autolla :)
Eli.. oliko tulos odotettu vai pahempi mitä odotitte <3

Kirahvilla on kyl se aika klassinen tilanne mitä tässä sivusta näitä seurannu. Aika monella taitaa näydä että vaikka soluja olisi niin ne ei vaan oo kuranttia. Sit on meitä kellä niitä ei enää juuri olekaan ja nekin vähät pskaa.

Hohhoijaa. Jotenkin ärsyttää että alko nää ”piinapäivät” vaikka pitäs olla innoissaan (kai). Mut tuntuu et jotain on taaskin ”vialla”, tuntuu että homma ei klikkaa.. liekö tulossa taas joku puhkeematon kystä tai vastaava kun olo ei palaudu/muutu yhtään semmoiseksi ”ovulaation jälkeiseksi”. Maitokin jäi ihan sika tiukalle mitä se on yleensä vain sen pari pv ovisplussan aikaan.
Mun kysta ei ole juuri oireillut. Lähinnä nyt kun sen tietää olevan olemassa, tunnen painetta vasemmalla.

Milainen sulla on oviksen jälkeen yleensä?

Mun kysta ei ole juuri oireillut. Lähinnä nyt kun sen tietää olevan olemassa, tunnen painetta vasemmalla.

Milainen sulla on oviksen jälkeen yleensä?
Mulla oli kans sillo yks kierto se kysta. En tiedä et olis koskaan ollu ennen. Ei sekään oireillu ku jossain vaiheessa kans semmosta jomotusta mut mulla on semmoisia kaikkia muutenki

no yleenä nykyisin päivä oviksesta maitoa alkaa tulla normaalisti, sit menee päivä kaks ettei tunnu millekään.. sit hissukseen alkaa semmonen palellus herkemmin. Jos siis ns hyvä kierto. Sit joskus dpo7-8 kohdin alkaa raskaat unet ja sydämen tiheä rytmi, nenä menee tukkoon ja hajuherkkyys pahenee ja huimaus ja sika kova väsymys. Lämmöt on koholla reilusti. Eli perus keltarauhasoloja. Sit jos ei oo semmonen nii yleensä ei oo mitään erityistä selkeetä.

Takaisin