Pulinaketju

Lääkärikuulumiset :Kahvikupillinen nestettä kystassa vasemmalla puolen - primot ja sitten kuulemma aloitetaankin ivf omilla. Koska munarakkuloita näkyy tarpeeksi. Olen ihan puulla päähän lyöty... Pgs tehdään.
Siis mahtavaa! Peukut pystyyn ja testit valmiiksi kaappiin!

Voimia teille molemmille! Oliko lääkärillä valistunutta arvausta, mikä aiheuttaa ja voiko tilanne muuttua?
Huomenna kuulemma lääkärikäynnillä juttelevat lisää. Tämänpäiväinen näyte olisi pakastettu, jos olisi ollut pakastettavaa.

No tälleen ulkopuolisenakaan ei todellakaan käynyt mielessäkään tuollainen syy, koska teillä on jo kolme yhteistä lasta. Kyllä toivon kovasti, että asia olisi tilapäinen.
No tämä!
Eihän tällastakaan koskaan tiedä. Sitä vaan aina itseään syyttää ja jotenki yleismaailmallisestikin ongelmia pidetään aina naislähtöisinä. Aina toitotetaan miten äijät voi saada lapsen vaikka satavuotiaana

Voi helena! :sad010kyllä nyt vastustaa!
Ainakin nyt teillä on jokin syy jota lähteä ratkomaan!

Voimia teille, Helena! Onko tuota mahdollista hoitaa? Esim. jos olisi kyse vain tukoksesta letkuissa?

Vaikea kuvailla, mutta monesti toisena kipupäivänä tuntuu takapuolessa asti kovaa vihlontaa. Olen päätellyt sen johtuvan siitä, kun nestettä valuu mahan pohjalle irrotessa. Muutaman tunnin kestää noin. Sitten seuraa hiljaisuus, kunnes keltsi rupeaa vihlomaan, jos rupeaa. Aika hyvin on paikkansa kivut ja tikut pitäneet.
Tuntuu tyhmälle näitä pohtia. Täällä ihmisllä oikeitakin ongelmia. Mut mietin vaan että voiko tällanen vaimeahko mekkamainen kipu/paineen tunne olla sitä. Mä en mielestäni koskaan juurikaan tunne mitään tai ainakaa muista kun ehkä kerran bonganneeni jokkun vihlaisun jonka luulin ovikseksi. Siitä kierrosta raskauduin. Syksyllä oli joitain kipukiertoja joissa luulin et ne oli niitä. Mut sit ei mitään. Tänään oli semmosta jomottavaa kipua ja painetta tuolla alapäässä joka nyt loppui hissukseen. Toisaalta tänään vasta oli se vahvempi plus vaikka eilen jo digi hymyili että en sitten tiedä..luulis vasta huomenna olevan. En tiiä. Kunhan turhia pohdin

Ei tietoa. Voi olla mahdollista, että on putket tukossa. Tai sitten stressi tuhonnut. Mies on jo
vuosia ollut tosi stressaantunut. Mä oon samanlainen eikä kaks samassa huushollissa ole
hyvä.. Hedelmöityshoitolääkäri soittelee tällä viikolla miehelle labran pyynnöstä.

Kaikki tämä ja vielä päälle auto-ongelmat, jotka ei tahdo loppua.

Mies kuuli tänään myös, että hänen esimiehensä, joka on sairastanut lymfooman, joutui
jäämään määräämättömän pitkälle saikulle, koska lymfooma uusi ja on ilmeisesti levinnyt
eri paikkoihin.

Tuntuu tyhmälle näitä pohtia. Täällä ihmisllä oikeitakin ongelmia. Mut mietin vaan että voiko tällanen vaimeahko mekkamainen kipu/paineen tunne olla sitä. Mä en mielestäni koskaan juurikaan tunne mitään tai ainakaa muista kun ehkä kerran bonganneeni jokkun vihlaisun jonka luulin ovikseksi. Siitä kierrosta raskauduin. Syksyllä oli joitain kipukiertoja joissa luulin et ne oli niitä. Mut sit ei mitään. Tänään oli semmosta jomottavaa kipua ja painetta tuolla alapäässä joka nyt loppui hissukseen. Toisaalta tänään vasta oli se vahvempi plus vaikka eilen jo digi hymyili että en sitten tiedä..luulis vasta huomenna olevan. En tiiä. Kunhan turhia pohdin
Joo, sanoisin noista paineen tunne olisi kyllä sitä ihtiään, mutta jokaisella on niin eri tuntemukset. Kipu taas itsessään ei mulla muistuta menkkakipuja vaan on enemmän ehkä kirvelevää. Hetken tuntuu tosiaan siltä että peffa palaa. Olen joskus kuullut sanotun, että kun kivut loppuu, se on ohi. Eka päivän kivut on yleensä miedompia mulla.

Se on kuitenkin se ja sama, että tuntuuko kipua, kunhan muna sinkoaa. Ny vaan peukaloita pystyyn sinne suuntaan.

Ja tuosta oikeista ongelmista. On niitä täällä todellakin nyt, mutta silti elämä jatkuu. Ei ole siis tyhmää pohtia, ei todellakaan. Voimia, plussia ja etenkin niitä ihmeitä ihan kaikille halukkaille.

Takaisin