Pulinaketju

Mulla on myös edellisissä kierrossa ollut vielä selkeämmin oireita ja silti nega. Esim viimeksi huimausta ja mahanesteet tuli pari kertaa aamulla suuhun. Silti nada.
Ymmärrän. Näin oli mullakin viimeks. Lisäks vielä lämmöt todella koholla mitä ei aikoihin. Eipähän ne oireet tosiaan tunnu (meikäläisellä) mitään ennustavan :sorry:
Nyt ku lämmöt on koholla ja ällöttää ja hajut tuntuu, lisäks meinasin kaatua kahdesti kun huimasi reilusti. Jos ei olis kp15 niin helppoa olis kuvitella kaikkee. Mulla oviskin tekee vähän kaikenlaista. Nännit kipeytyy vähän ennen oletettua irtoamista

@Vastavirran akka halloo, mites sinun kierto etenee :pompus:

@Helena80 entäs sinun testailut :pompus:
Kp23, dpo7. En usko tärppiin, sellainen tunne. Olisi kiva olla väärässä :woot: Vois testaa loppuviikosta. Mullahan on kauhee läjä raskaustestejä, muttei ovistestejä :hilarious:

Kp23, dpo7. En usko tärppiin, sellainen tunne. Olisi kiva olla väärässä :woot: Vois testaa loppuviikosta. Mullahan on kauhee läjä raskaustestejä, muttei ovistestejä :hilarious:
Noniii! Aina kannattaa uittaa! Mä ajattelin tässä että näillä kilsoilla ja mahiksilla voi jo ihan harrastuksen kannalta tehdä jos edes promillen mahis plussaan. Tai sille tuntuu. Itsekin harvoin jos koskaan teen mut viime kierrossa oli kyllä semmonen olo että josko.

Mulla on muuten taas tällanen pimeä kierto. Tuntuu että ne halut ja vetisemmät limat oli ja meni sillon joku pv sitten. Nyt vaikka testi soi plussaa kaikkineen niin on paljon kuivempaa eikä silleen edes haluta. Eilenki vaikka oli eggistä veskissä ei sitä juuri ollu seksiessä. Monesti tällanen samanlainen epäsynkro tässä kohtaa. En tiedä miks näin.
Ne kerrat kun r.testikin ollu sitten plus on jotenki ne kaikki palaset osunu myös oviksen aikaan. Tai sit aika kultaa muistot

Mulla ovista limojen lisäks ennen on kauheen huono olo.. Maha kipiä.. Huimaa.. Paleltaa:grin ja niistä ei yleensä ole voinu erehtyä

Lääkärikuulumiset :Kahvikupillinen nestettä kystassa vasemmalla puolen - primot ja sitten kuulemma aloitetaankin ivf omilla. Koska munarakkuloita näkyy tarpeeksi. Olen ihan puulla päähän lyöty... Pgs tehdään.

Lääkärikuulumiset :Kahvikupillinen nestettä kystassa vasemmalla puolen - primot ja sitten kuulemma aloitetaankin ivf omilla. Koska munarakkuloita näkyy tarpeeksi. Olen ihan puulla päähän lyöty... Pgs tehdään.
Oho. Okei! No yllättävä käänne todella! Oliko sulla siis hoitotaustaa ennestään?

Tyhmä kysyy Onko tämä nyt hyvä vai huono juttu?

Oho. Okei! No yllättävä käänne todella! Oliko sulla siis hoitotaustaa ennestään?
No ei minkäänlaista vaan nuo Letrot. Mä olen ihan ihmeissäni. Olin menossa keskustelee lahjasoluasiasta ja sanoin sen vielä kun ultran jälkeen puhui lääkeistä. Ja tätä ennen siis aina vaan sanottu, ettei kannata tehdä muuta kun lahjajonoon.

No ei minkäänlaista vaan nuo Letrot. Mä olen ihan ihmeissäni. Olin menossa keskustelee lahjasoluasiasta ja sanoin sen vielä kun ultran jälkeen puhui lääkeistä. Ja tätä ennen siis aina vaan sanottu, ettei kannata tehdä muuta kun lahjajonoon.
Ok. Erikoista. Onks sulla siis ennen ultrattu (varmaankin kun lääkkeetkin saanu) ? Eikä solumäärästä ole sanottu mitään aikaisemmin?

Ihan mielenkiinnosta kysymys:
MILLAISTA TEIDÄN OVULAATIOKIPU ON jos semmoista ootte huomannu?
Vaikea kuvailla, mutta monesti toisena kipupäivänä tuntuu takapuolessa asti kovaa vihlontaa. Olen päätellyt sen johtuvan siitä, kun nestettä valuu mahan pohjalle irrotessa. Muutaman tunnin kestää noin. Sitten seuraa hiljaisuus, kunnes keltsi rupeaa vihlomaan, jos rupeaa. Aika hyvin on paikkansa kivut ja tikut pitäneet.

Mun piinailut loppuu tähän. Miehen spermassa ei ainuttakaan siittiötä. Lymfooma ei sitä aiheuta, sanoi lääkäri.

:sad010

Meillä on Axkidin istuin. Tosin Minikid, mutta oon tykänny siitä tosi paljon.

Katsoin asennusvideon myös tuosta Minikidistä, sehän oliskin ollut paljon kätevämpi kiristää paikalleen, kun itse istuimessa on vöiden kiristimet! Mutta näyttäisi olevan n. 100e kalliimpi tietysti kuin tuo Move oli nyt tarjouksessa. No, näillä mennään, ehkäpä tuo Movekin ajaa asiansa :)

Mun piinailut loppuu tähän. Miehen spermassa ei ainuttakaan siittiötä. Lymfooma ei sitä aiheuta, sanoi lääkäri.

:sad010

Voi ei mikä uutinen!! :eek:
Huh, tuntui kuin joku olisi lyönyt nyrkillä palleaan täälläkin, niin kovin järkytyin tästä :( Ei ole sanoja tämän enempää.

Wau. Täällä rupeaa vanhat kanat urakalla munimaan. Melkoinen käänne kyllä, mutta hieno sellainen. Oliko paikka sama, missä nähtiin lahjasolut ainoana vaihtoehtona?

Takaisin