Pikkuvarpaat
Piirimestaruustason postaaja
Sharmander lauantaina tuli aluks päivällä ihän vähän sit ennen 23 jälkeen kunnolla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepa. Sitten laskiSin sunnuntain kp1Sharmander lauantaina tuli aluks päivällä ihän vähän sit ennen 23 jälkeen kunnolla
Ei ollut kumpikaan jäljellä olevista alkioista selvinnyt
Kaikesta positiivisesta revitään ilo irti. Vaikka sitten negasta otestistä. Mulla oli myös nuorempana joskus ovis vasta kp 20 ja risat. Nykyään on noin kp 12-15. Se, mikä tässä iässä on myös positiivista on nopeutuneet kierrokset. Sehän meinaa vaan useampaa mahdollisuutta. Eipä taida olla vieläkään kp 1. Kuinkahan kauan tässä uskaltaa vielä odotella.No tein mä yhden hölmöähän tämä kun varmaan kerran elämässä ollu ovisplus kp13 Aina päätän odotella siihen kunnes ilmaantuu sitä valkkaria, jos ilmaantuu, mut aina mä aloitan vähintään viikkoa liian aikaisin tän todetakseni et kannattas vaan odotella
mut Siis jop. Himmeä viiva PCssä joka varmaan ihan positiivista omalla tavallaan
No johan ny. Ootko sä vielä testannu? Kai sitä voi ootella, ehkä jos reilussa viikossa ei ala niin miettisin sit mikä mättää. Mulla meni tosiaan lugesta jo silleen et meni ainakin viikko ennenku vuoto alkoi. Ei aina näin. Mut kerran meni kauan. Luulin jo että testit oli harhaa kun siirrosta negat tein eikä vuotoa kuulunu ei näkyny.Kaikesta positiivisesta revitään ilo irti. Vaikka sitten negasta otestistä. Mulla oli myös nuorempana joskus ovis vasta kp 20 ja risat. Nykyään on noin kp 12-15. Se, mikä tässä iässä on myös positiivista on nopeutuneet kierrokset. Sehän meinaa vaan useampaa mahdollisuutta. Eipä taida olla vieläkään kp 1. Kuinkahan kauan tässä uskaltaa vielä odotella.
En ole testaillut. Melkosen tyhjiä tikkuja oli viimesimmät. On kai se mahdollista, että kestää, kun Terojen perään jatkoin Lugeja. Ei muuta paniikkia, mutta tulehduksen jättäisin väliin, jos mahdollista. Ja tietenkin se, että olis jo kiva päästä jatkamaan yritystä.No johan ny. Ootko sä vielä testannu? Kai sitä voi ootella, ehkä jos reilussa viikossa ei ala niin miettisin sit mikä mättää. Mulla meni tosiaan lugesta jo silleen et meni ainakin viikko ennenku vuoto alkoi. Ei aina näin. Mut kerran meni kauan. Luulin jo että testit oli harhaa kun siirrosta negat tein eikä vuotoa kuulunu ei näkyny.
Näimpä näin. Jospa se nyt siltä kahta paremmalla tuutilla.En ole testaillut. Melkosen tyhjiä tikkuja oli viimesimmät. On kai se mahdollista, että kestää, kun Terojen perään jatkoin Lugeja. Ei muuta paniikkia, mutta tulehduksen jättäisin väliin, jos mahdollista. Ja tietenkin se, että olis jo kiva päästä jatkamaan yritystä.
Voimia, MiisaS! Ihan käsittämättömän p*ska tilanne. :banghead:Ei ollut kumpikaan jäljellä olevista alkioista selvinnyt
Joo, pidän kyllä. Mutta eikös se mene niin, että testit ovat hailuja pitkään? Ois se melkonen pommi, jos uudestaan tikut punertuis. Ei ole kyllä mitään kipuja, eikä olojakaan enää. Semmonen tyyni zen vaan.Näimpä näin. Jospa se nyt siltä kahta paremmalla tuutilla.
Mut kohdunulkoinen kannattaa pitää mielessä jos meinaa viivat haamuilla.. testaa vielä jossain vaiheessa jos ei vuotoa kuulu
Joo ne jos vahvenee ylipäätään niin hissukseen. Kaverilla keväällä plus tuli ns viikkoa myöhässä ja vahveni selkeesti hitaammin kun normiraskaudessa. Kävi jossain 1000 hcg kun KU todettiin eli tuli lopulta vahva viiva mut viikot olis sillo teoriassa ollu jo 6+jotain. Siis selvästi oli matalat hcg raskauden kestoon nähden (hoitoalkuinen)Joo, pidän kyllä. Mutta eikös se mene niin, että testit ovat hailuja pitkään? Ois se melkonen pommi, jos uudestaan tikut punertuis. Ei ole kyllä mitään kipuja, eikä olojakaan enää. Semmonen tyyni zen vaan.
Ei ole oikeutta. Jos kyseessä yli 10v lapsi oikeus on muutenkin häilyvä. Lapsellahan on jo oikeus kieltää tietojensa näkemisen vanhemmaltakin. Tokikaan kukaan ei mahda mitään jos tämä äiti nämä paperit hälle esitellyt mutta käytännössä ulkopuolisilla ei ole mitään asiaa kenenkään toisten tietoihinKuulkaas arvon naiset, olisi pulma... Ei minulla vaan puolisoni ystävällä. Osaisittekohan te auttaa?
Kyse on tämän herra x:n ja etävanhempana toimivan rouva y:n lapsen asioista. X:llä yksinhuoltajuus. Lapsella paljon erinäisiä hoitokontakteja eri tahoille ja kun y:llä on tiedonsaantioikeus niin hän on saanut salassa pidettävät asiakirjat itselleen. Nyt sitten y:n uusi mies on laitellut x:lle viestejä kuinka on lukenut näitä raportteja ym...ei kuitenkaan koskaan ole edes tavannut y:tä, lapsesta puhumattakaan. Onko uudella miehellä ollut edes oikeus nähdä papereita?
Tsemppiä. Ja jos muutaman kuukauden päästä alkaa tuntua, että ehkä sittenkin lahjasoluja, niin aina on lupa muuttaa mieltä asiaa harkittuaan. Enkä kirjoita tätä käännyttääkseni tms. vaan ihan sen vuoksi, että olen itse monta askelta hoidoissa ajatellut, että noin pitkälle en taatusti mene, ja aina kuitenkin lopulta ne askeleet ottanut kun vaihtoehtona on ollut tyytyminen lapsilukuun. Aina on lupa muuttaa mieltään.Meidän hoidot loppui nyt tähän. Omillaan jatketaan. Lääkäri suositteli jo ennen tätä kierrosta lahjamunasoluja, mutta oltiin puhuttu ettei siihen lähdetä kun yksi on jo omilla soluilla saatu.
Itkettää ja v*#*%taa mut kai se tästä. Pakko keskittyä töihin et saa ajatukset muualle ja illalla sit surra miehen kainalossa.
Onhan hänellä oikeus, jos äiti on ne hänelle näyttänyt. Ei mies ole mitään rikollista tehnyt. Eikä äitikään, koska kyllä noista asioista saa puolison kanssa puhua. Tässähän siis äiti on tiedot luvallisesti saanut (niitä ei ole häneltä estetty), ja hän on niistä puolisonsa kanssa keskustellut, ihan laillisesti. Uusi puolisohan joutuu ilmoittamaan työvuoronsa lapsen vuoropäiväkotiinkin, sen verran hänen katsotaan olevan puolison lapsista vastuussa, vaikka ei huoltaja olekaan.Ei ole oikeutta. Jos kyseessä yli 10v lapsi oikeus on muutenkin häilyvä. Lapsellahan on jo oikeus kieltää tietojensa näkemisen vanhemmaltakin. Tokikaan kukaan ei mahda mitään jos tämä äiti nämä paperit hälle esitellyt mutta käytännössä ulkopuolisilla ei ole mitään asiaa kenenkään toisten tietoihin