Sharmander
Asioista perillä oleva
Tuntuu että tästä kierrosta tulee taas erilainen. Kp10 ja nyt jo semmonen ”ovuloin ihan just-olo”. No on näitä ennennki ollu ja ovis tullu kp20+ mut ehkä tämä olis positiivinen asia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Voi ei!! Miten jatkatte?Ei ollut kumpikaan jäljellä olevista alkioista selvinnyt
Mulla on kesäisiä. Onhan sekin ihan ok paitsi ei kolmosen kanssa. Oli se sairaan kuuma kesä 2018 ja ihan mahdotonta viettää vauvan kans aikaa pihalla mut siis joo. Kaippa se kaikissa puolensa. Kunhan syntyisi
Ei voi olla totta. Ei ole sanoja tähän. Tilanteesi kovin tuttu mutta sellainen pahin painajainen mitä ei halua kenellekään !!Ei ollut kumpikaan jäljellä olevista alkioista selvinnyt
Joo olis ollu ihana kesä vaikka vuosikkaan kanssa. Mutta laittoi pienen koppaan tai turvakaukaloon niin hiki vaan valui ja kantoliinaa ei voinu kuvitellakaan. Muutenhan se oli isommille lapsille aivan unelmakesäMulla on elokuinen 2018. Ja oli kyllä kuuma. Sanoin kyllä heti kun + pärähti tikkuun miehelle, että ens kesä tulee olemaan kuuma, kun mä olen viimeisilläni. Ja niin totisesti oli.
Voi kuinka ikävää, tosi pahoillani. Noi on niin raastavia uutisia odottaa, sympatiseeraanEi ollut kumpikaan jäljellä olevista alkioista selvinnyt
Ei ollut kumpikaan jäljellä olevista alkioista selvinnyt
Uu. Kuulostaa lupaavalle. Ootko tikuttanut jo?Tuntuu että tästä kierrosta tulee taas erilainen. Kp10 ja nyt jo semmonen ”ovuloin ihan just-olo”. No on näitä ennennki ollu ja ovis tullu kp20+ mut ehkä tämä olis positiivinen asia
No tein mä yhden hölmöähän tämä kun varmaan kerran elämässä ollu ovisplus kp13 Aina päätän odotella siihen kunnes ilmaantuu sitä valkkaria, jos ilmaantuu, mut aina mä aloitan vähintään viikkoa liian aikaisin tän todetakseni et kannattas vaan odotellaUu. Kuulostaa lupaavalle. Ootko tikuttanut jo?
Jos kunnon runsas vuoto alkaa ilta kuuden jälestä niin vasta seuraava pv on kp1. Eli jos tarkotat että vuoto alkoi about puoliltaöin niin sunnuntai on kp1Tyhmä kysymys mut ennen 12 lauantaina siis illalla Alko kunnon vuoto niin miten laskette ekapäivän
Sympatiani. On varmasti ihan pska olo kaikin puolin. Voin tuntea sen ja omat muistot nahkoissani. Perseestä se on. Suomeksi sanottuna. iso halausMeidän hoidot loppui nyt tähän. Omillaan jatketaan. Lääkäri suositteli jo ennen tätä kierrosta lahjamunasoluja, mutta oltiin puhuttu ettei siihen lähdetä kun yksi on jo omilla soluilla saatu.
Itkettää ja v*#*%taa mut kai se tästä. Pakko keskittyä töihin et saa ajatukset muualle ja illalla sit surra miehen kainalossa.