Pulinaketju

Mulla on kesäisiä. Onhan sekin ihan ok paitsi ei kolmosen kanssa. Oli se sairaan kuuma kesä 2018 ja ihan mahdotonta viettää vauvan kans aikaa pihalla :wacky: mut siis joo. Kaippa se kaikissa puolensa. Kunhan syntyisi :hilarious:

Mulla on elokuinen 2018. Ja oli kyllä kuuma. Sanoin kyllä heti kun + pärähti tikkuun miehelle, että ens kesä tulee olemaan kuuma, kun mä olen viimeisilläni. Ja niin totisesti oli.

Mulla on elokuinen 2018. Ja oli kyllä kuuma. Sanoin kyllä heti kun + pärähti tikkuun miehelle, että ens kesä tulee olemaan kuuma, kun mä olen viimeisilläni. Ja niin totisesti oli.
Joo olis ollu ihana kesä vaikka vuosikkaan kanssa. Mutta laittoi pienen koppaan tai turvakaukaloon niin hiki vaan valui ja kantoliinaa ei voinu kuvitellakaan. Muutenhan se oli isommille lapsille aivan unelmakesä

Ei ollut kumpikaan jäljellä olevista alkioista selvinnyt :sad015
Voi kuinka ikävää, tosi pahoillani. Noi on niin raastavia uutisia odottaa, sympatiseeraan
täysillä.

Itsellä tosiaan kolmessa viimeisessä ivf:ssä ei selvinnyt ainuttakaan siirtoon asti ja niiden aikana alkoi kehittyä ajatus lahjasoluihin siirtymisestä.

Meidän hoidot loppui nyt tähän. Omillaan jatketaan. Lääkäri suositteli jo ennen tätä kierrosta lahjamunasoluja, mutta oltiin puhuttu ettei siihen lähdetä kun yksi on jo omilla soluilla saatu.
Itkettää ja v*#*%taa mut kai se tästä. Pakko keskittyä töihin et saa ajatukset muualle ja illalla sit surra miehen kainalossa.

Uu. Kuulostaa lupaavalle. Ootko tikuttanut jo?
No tein mä yhden :hilarious: hölmöähän tämä kun varmaan kerran elämässä ollu ovisplus kp13 :hilarious: Aina päätän odotella siihen kunnes ilmaantuu sitä valkkaria, jos ilmaantuu, mut aina mä aloitan vähintään viikkoa liian aikaisin tän todetakseni et kannattas vaan odotella :wtf:
mut Siis jop. Himmeä viiva PCssä joka varmaan ihan positiivista omalla tavallaan :laughing001

Meidän hoidot loppui nyt tähän. Omillaan jatketaan. Lääkäri suositteli jo ennen tätä kierrosta lahjamunasoluja, mutta oltiin puhuttu ettei siihen lähdetä kun yksi on jo omilla soluilla saatu.
Itkettää ja v*#*%taa mut kai se tästä. Pakko keskittyä töihin et saa ajatukset muualle ja illalla sit surra miehen kainalossa.
Sympatiani. On varmasti ihan pska olo kaikin puolin. Voin tuntea sen ja omat muistot nahkoissani. Perseestä se on. Suomeksi sanottuna. iso halaus
Stallkasin tuolta sun esittelystä noi sun tarkemmat taustat. Tuskin haluat kuulla mitään ”minäkin olen raskautunu vakkkei hoidot onnistunu” tarinoita etenkin ku km ja tuulimunataustaa. Mut Silti sanon että kokemuksella joskus se oikea solu voi pullahtaa luomuna vaikkei hoidoilla tullut ainoatakaan.

Takaisin