Pulinaketju

Testasimpa huvikseen, kun ei taas klo 5 jälkeen aamulla muuta virikettä ollut... Voiko tosiaan olla jo negatiivinen testi:eek: Että meniskö tämä nyt edes odotetusti, eikä tarvitsisi kuukausitolkulla odottaa:smiley-angelic001
Ihanaa! Ehkä se istukka ehti hiipua tässä ennem toimenpidettä ja nyt saatiin loppusilaus. Uutta kohti <3

Kohta Taysiin, pet - tt -kuvaus edessä vihdoin :nailbiting:

Kp17.
Paljon tsemppiä ja hyviä uutisia!

tiiättekö mikä mua joskus harmittaa (no ei oikeesti) ja käy kateeksi (no ei oikeasti, väärä sana).. musta olis ihana kerrankin kokea semmonen kierto että sitä vaan yks kaks tajuais oksentavansa jostain hajusta 3+3 ja 3+4 pamahtais plus testiin :rolleyes: Mun on niiii vaikea käsittää miten toiset on jotenni todella selkeitä näissä. Itsellä kun joka kierrossa on kaikenmaailman oloja tai ei mitään ja lopputulos sama nolla :hilarious:

tiiättekö mikä mua joskus harmittaa (no ei oikeesti) ja käy kateeksi (no ei oikeasti, väärä sana).. musta olis ihana kerrankin kokea semmonen kierto että sitä vaan yks kaks tajuais oksentavansa jostain hajusta 3+3 ja 3+4 pamahtais plus testiin :rolleyes: Mun on niiii vaikea käsittää miten toiset on jotenni todella selkeitä näissä. Itsellä kun joka kierrossa on kaikenmaailman oloja tai ei mitään ja lopputulos sama nolla :hilarious:
Kiitos :Heartred

Tsemppiä sinulle :Heartred

Tsemppiä Helena, ja miehellesi myös! :Heartred

Saatteko tulokset heti, vai pitääkö odotella kauan kuvauksen jälkeen?

Helenalle ja puolisolle paljon tsemppiä reissuun:Heartred

Minuu kovasti nyt kiinnostaa tuo teidän lämpöjenmittailu:scratch, ihanko normimittarilla mitailette vai onko siihenkin jotain vippaskonsteja ja käytäntöjä.
Josko itsekin kokeilisi kunhan ne kuukautiset ensin tullee.... Tosin miehen ajattelin kellistää kyllä heti kun tuo pieni jälkituhrukin tuosta loppuu:hug003
Eikä varmasti tarvitse kahta kertaa silmää vinkata, kun eilen jo "manasi" työkaverilleen puhelimessa että emäntä ollu jo 2 viikkoa remontissa ja jatkuu vain, eikä oo tarjonnu muuta kuin lämmintä kättä :laughing021:smiley-angelic006
Ei vippaskonsteja. Mä lätkäisen mittarin vaan herättyä kainaloon. Saan kyllä ihan selkeän trendin silläkin ilman hifistelyjä mitä osa tekee (suusta sängyssä asennossa X klo Y). Mut mittari kainaloon toSiaan nouStessa, jos ehtii hillua ja siivoilla niin ehtii jo lämpö nousta. Eikä mul vaikuta heräänkö 06 vai 08. Matala on matala ja korkea on sit korkea jos ollakseen. Mutta toki kuten huomaatte ei niistä hirveästi voinu johtopäätöstä vetää paitsi silleen että vissiin viime kierroaSa ovuloin. Edellisessä menkat alko normisti mut lämmöt pysyi matalana tai maks sahas vähän 36,5 puolelle on off.

Tsemppiä Helena, ja miehellesi myös! :Heartred

Saatteko tulokset heti, vai pitääkö odotella kauan kuvauksen jälkeen?
Kiitos <3

Valitettavasti kuullaan vasta 3.3 syöpätautilääkärin vastaanotolla :sorry: Miestä jännittää! Hänet juuri haettiin kuvaukseen.

Helenalle ja puolisolle paljon tsemppiä reissuun:Heartred

Minuu kovasti nyt kiinnostaa tuo teidän lämpöjenmittailu:scratch, ihanko normimittarilla mitailette vai onko siihenkin jotain vippaskonsteja ja käytäntöjä.
Josko itsekin kokeilisi kunhan ne kuukautiset ensin tullee.... Tosin miehen ajattelin kellistää kyllä heti kun tuo pieni jälkituhrukin tuosta loppuu:hug003
Eikä varmasti tarvitse kahta kertaa silmää vinkata, kun eilen jo "manasi" työkaverilleen puhelimessa että emäntä ollu jo 2 viikkoa remontissa ja jatkuu vain, eikä oo tarjonnu muuta kuin lämmintä kättä :laughing021:smiley-angelic006

Mulla on ovy -ovislämpömittari käytössä :) Suusta mittaan.

Huomasin terojen aloituksen jälkeen, että limat katos nopeasti ja on sellainen kokonaisvaltainen täysinäinen olo sekä sydän lyö tiheästi. Tänään on jo helpompi olo :) Seuraavassa kierrossa kyllä järkevää ottaa vasta oviksen jälkeen, kuten ohjeistitte täällä :happy:

No todellakin. Ainut vaan, kun testaan niin aikaisin, ei ylläreitä pääse syntymään. Yleensä kakominen alkaa mulla ennen menkkojen alkua, jos alkaa. Voishan sitä joskus koittaa olla testaamatta. Hah.

Huomasin terojen aloituksen jälkeen, että limat katos nopeasti ja on sellainen kokonaisvaltainen täysinäinen olo sekä sydän lyö tiheästi. Tänään on jo helpompi olo :) Seuraavassa kierrossa kyllä järkevää ottaa vasta oviksen jälkeen, kuten ohjeistitte täällä :happy:
Muistelen muuten että ensimmäisiä kiertoja tuota käyttäessä saattaa mielialat viskoa, ettei pidä säikähtää, jos sullekin käy niin. Nykyään ei tunnu missään enää.

Muistelen muuten että ensimmäisiä kiertoja tuota käyttäessä saattaa mielialat viskoa, ettei pidä säikähtää, jos sullekin käy niin. Nykyään ei tunnu missään enää.
Näimpä. Ja ylipäätään tuntuu että lääkkeet tekee joka kierrossa omansa. MoneSti sopivasti dpo7 kohdalla tulee näppärä raskausolo :hilarious:

Takaisin