Mistähän suunnalta ihmiset nyt olikaan..?
Pirkanmaa :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mistähän suunnalta ihmiset nyt olikaan..?
Tämä. Ihan samaa olen ajatellu. Etenkin kun tuntuu että siitä on tulossa samanlaista kuin hammaslääkärillä käynnistä. Ei enää sellasta mystistä ja ihmeellistä. Alkiothan sanotaan säilyvän n. 10v (ainakin ennenmuinoin näin). Mitenhän lie munasolujen laita.Ja kyllä minä aion omille lapsilleni tuoda asian esiin jo heidän nuoruudessaan, että sukusolujen pakastaminen nuorena on hyvä idea. On sitten mitä käyttää, jos asiat eivät suju helpoimman mukaan. Jos nyt kerran länsimaissa on hedelmällisyys laskussa muutenkin ja sperman laatu keskimäärin heikompaa kuin ennen, niin kerää niitä terveitä soluja talteen silloin kun ne vähäiset ovat parhaimmillaan.
Alkiotkin säilyvät pidempään, Suomessa vain ei haluta niitä käyttää.Tämä. Ihan samaa olen ajatellu. Etenkin kun tuntuu että siitä on tulossa samanlaista kuin hammaslääkärillä käynnistä. Ei enää sellasta mystistä ja ihmeellistä. Alkiothan sanotaan säilyvän n. 10v (ainakin ennenmuinoin näin). Mitenhän lie munasolujen laita.
Meinasin justii kysyä mikä tilanne.Verta bongattu. Tästä se skaba taas käynnistyy.
No olis kyllä. No ainakin toimivat.Meinasin justii kysyä mikä tilanne.
äitini sanoi että mun alulle saamiseen oli annettu aikanaan jotain nappeja. Pitäny kuulemma kellosta katsoa ja sitten mittailla lämpöjä. Muuta yksityiskohtia hän ei muistanut. Hauska olis tietää mitä silloin on käyteytty
Kyllä. Muori oli 42 kun sai minut. Oli vielä käsittääkseen mun jälkeenkin raskaana. Vissiin suvussa tämä höynähtäneisyys :bag:No olis kyllä. No ainakin toimivat.
Nonni. Etteikö vanhakin kana muni. Nyt vaan lisää tälläsiä kuvioita.laitoin muuten viime kierron lämmöt ja muut FF sovellukseen. Oli aika oikeaoppinen kierto mutta eipä tähän kroppaan mitään takerru. See:
View attachment 86623
Näinhän se pitäisi ottaa pessimistinä ajattelen lähinnä, että jos ei tuostakaan tulosta tullu niin miksi muistakaan Tuo oli eka tuollainen ”siisti” nyt tän 9kk aikana. Lisäks luteaali oli aika hyvä, poislukien se tuhruttelu. Yleensä vuoto siis alkaa dpo9 maissa suoraan holonaanNonni. Etteikö vanhakin kana muni. Nyt vaan lisää tälläsiä kuvioita.
Sinne siis. Mukana ollaan. Ei munaa ilman toista, eikös.Näinhän se pitäisi ottaa pessimistinä ajattelen lähinnä, että jos ei tuostakaan tulosta tullu niin miksi muistakaan Tuo oli eka tuollainen ”siisti” nyt tän 9kk aikana. Lisäks luteaali oli aika hyvä, poislukien se tuhruttelu. Yleensä vuoto siis alkaa dpo9 maissa suoraan holonaan
Mut joo. Kohti uusia pettymyksiä
Meillä on kans poika nyt tosi kipeä. Kuumetta on ja kurkkuun sattuu. Lomasta ainakin osa menee pedissä hänellä.Olen vähän heikosti kirjoittanut omia kuulumisia. Meillä ollaan jälleen flunssassa, koko konkkaronkka päivät kotona, ja neljävuotias pähkinöinä seinillä. Vauva odottelee astmatutkimuksia, aika on saatu Iho- ja allergiasairaalaan muutaman viikon päähän. Eipä tutkimuksia juuri nyt voisi tehdäkään, koska tutkimusten aikaan ei saisi olla sairaana tai se vääristää tuloksia. Muuten menee ihan kivasti. Vauva on ihanassa iässä, kun ei vielä osaa liikkua, joten häntä ei vielä tarvitse vahtia haukkana joka sekunti, ja viihtyy hyvin leikkimatolla ja sitterissä.
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. :)Näinhän se pitäisi ottaa pessimistinä ajattelen lähinnä, että jos ei tuostakaan tulosta tullu niin miksi muistakaan Tuo oli eka tuollainen ”siisti” nyt tän 9kk aikana. Lisäks luteaali oli aika hyvä, poislukien se tuhruttelu. Yleensä vuoto siis alkaa dpo9 maissa suoraan holonaan
Mut joo. Kohti uusia pettymyksiä
Onneks tää veikkauksen teko ei vaadi sinänsä kummempia ponnisteluja. Että noinniiinku perus panollakin voi osua jättipotti ku nappiin sattuu valitan aina etten voita koskaan lotossa mutta a) en viitsi enkä muista koskaan sitä kassalla tehdä b) en muutenkaan koskaan lottoa. Se on jotenki paljon hankalampi rastiJos ei veikkaa, ei voi voittaa. :)
Vaikka voittaminen harvinaista onkin, niin kyllä se joskus jollekin osuu.
Ihana että oot mukanaSinne siis. Mukana ollaan. Ei munaa ilman toista, eikös.
Mullakin useasti loppuminen kestää. Ja menkat myös. Nytkin alkoi hissukseen, eli tietää jo valmiiksi että aika on pitkä.Täällä vaimeaa jomotusta alamahalla ja ajoittain ruskeaa vuotoa. Vissiin tämä rikkinäinen kohtu taas rimpuilee.