Pulinaketju

Ja kyllä minä aion omille lapsilleni tuoda asian esiin jo heidän nuoruudessaan, että sukusolujen pakastaminen nuorena on hyvä idea. On sitten mitä käyttää, jos asiat eivät suju helpoimman mukaan. Jos nyt kerran länsimaissa on hedelmällisyys laskussa muutenkin ja sperman laatu keskimäärin heikompaa kuin ennen, niin kerää niitä terveitä soluja talteen silloin kun ne vähäiset ovat parhaimmillaan.
Tämä. Ihan samaa olen ajatellu. Etenkin kun tuntuu että siitä on tulossa samanlaista kuin hammaslääkärillä käynnistä. Ei enää sellasta mystistä ja ihmeellistä. Alkiothan sanotaan säilyvän n. 10v (ainakin ennenmuinoin näin). Mitenhän lie munasolujen laita.

Olen vähän heikosti kirjoittanut omia kuulumisia. Meillä ollaan jälleen flunssassa, koko konkkaronkka päivät kotona, ja neljävuotias pähkinöinä seinillä. Vauva odottelee astmatutkimuksia, aika on saatu Iho- ja allergiasairaalaan muutaman viikon päähän. Eipä tutkimuksia juuri nyt voisi tehdäkään, koska tutkimusten aikaan ei saisi olla sairaana tai se vääristää tuloksia. Muuten menee ihan kivasti. Vauva on ihanassa iässä, kun ei vielä osaa liikkua, joten häntä ei vielä tarvitse vahtia haukkana joka sekunti, ja viihtyy hyvin leikkimatolla ja sitterissä.

Verta bongattu. Tästä se skaba taas käynnistyy.
Meinasin justii kysyä mikä tilanne.

äitini sanoi että mun alulle saamiseen oli annettu aikanaan jotain nappeja. Pitäny kuulemma kellosta katsoa ja sitten mittailla lämpöjä. Muuta yksityiskohtia hän ei muistanut. Hauska olis tietää mitä silloin on käyteytty :wideyed:

Meinasin justii kysyä mikä tilanne.

äitini sanoi että mun alulle saamiseen oli annettu aikanaan jotain nappeja. Pitäny kuulemma kellosta katsoa ja sitten mittailla lämpöjä. Muuta yksityiskohtia hän ei muistanut. Hauska olis tietää mitä silloin on käyteytty :wideyed:
No olis kyllä. No ainakin toimivat.

laitoin muuten viime kierron lämmöt ja muut FF sovellukseen. Oli aika oikeaoppinen kierto mutta eipä tähän kroppaan mitään takerru. See:
7D19F080-FB34-4677-A46A-08B7BF272EF2.jpeg

Nonni. Etteikö vanhakin kana muni. Nyt vaan lisää tälläsiä kuvioita.
Näinhän se pitäisi ottaa <3 pessimistinä ajattelen lähinnä, että jos ei tuostakaan tulosta tullu niin miksi muistakaan :sorry: Tuo oli eka tuollainen ”siisti” nyt tän 9kk aikana. Lisäks luteaali oli aika hyvä, poislukien se tuhruttelu. Yleensä vuoto siis alkaa dpo9 maissa suoraan holonaan
Mut joo. Kohti uusia pettymyksiä :happy093

Näinhän se pitäisi ottaa :Heartred pessimistinä ajattelen lähinnä, että jos ei tuostakaan tulosta tullu niin miksi muistakaan :sorry: Tuo oli eka tuollainen ”siisti” nyt tän 9kk aikana. Lisäks luteaali oli aika hyvä, poislukien se tuhruttelu. Yleensä vuoto siis alkaa dpo9 maissa suoraan holonaan
Sinne siis. Mukana ollaan. Ei munaa ilman toista, eikös.

Olen vähän heikosti kirjoittanut omia kuulumisia. Meillä ollaan jälleen flunssassa, koko konkkaronkka päivät kotona, ja neljävuotias pähkinöinä seinillä. Vauva odottelee astmatutkimuksia, aika on saatu Iho- ja allergiasairaalaan muutaman viikon päähän. Eipä tutkimuksia juuri nyt voisi tehdäkään, koska tutkimusten aikaan ei saisi olla sairaana tai se vääristää tuloksia. Muuten menee ihan kivasti. Vauva on ihanassa iässä, kun ei vielä osaa liikkua, joten häntä ei vielä tarvitse vahtia haukkana joka sekunti, ja viihtyy hyvin leikkimatolla ja sitterissä.
Meillä on kans poika nyt tosi kipeä. Kuumetta on ja kurkkuun sattuu. Lomasta ainakin osa menee pedissä hänellä.

Näinhän se pitäisi ottaa :Heartred pessimistinä ajattelen lähinnä, että jos ei tuostakaan tulosta tullu niin miksi muistakaan :sorry: Tuo oli eka tuollainen ”siisti” nyt tän 9kk aikana. Lisäks luteaali oli aika hyvä, poislukien se tuhruttelu. Yleensä vuoto siis alkaa dpo9 maissa suoraan holonaan
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. :)
Vaikka voittaminen harvinaista onkin, niin kyllä se joskus jollekin osuu.

Jos ei veikkaa, ei voi voittaa. :)
Vaikka voittaminen harvinaista onkin, niin kyllä se joskus jollekin osuu.
Onneks tää veikkauksen teko ei vaadi sinänsä kummempia ponnisteluja. Että noinniiinku perus panollakin voi osua jättipotti ku nappiin sattuu :hilarious: valitan aina etten voita koskaan lotossa mutta a) en viitsi enkä muista koskaan sitä kassalla tehdä b) en muutenkaan koskaan lottoa. Se on jotenki paljon hankalampi rasti:rolleyes:

Takaisin