Peppipupu
Asioista perillä oleva
Minäpä hypin!View attachment 86517 No näkyy enemmän, kun illalla, mutta en nyt tasajalkaa hypi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minäpä hypin!View attachment 86517 No näkyy enemmän, kun illalla, mutta en nyt tasajalkaa hypi.
Hmm. Mitäs jos käviIt hcg mittauksessa. Synlab jne tekee ilman lähetettä? Saisit selvyyttä tähänView attachment 86517 No näkyy enemmän, kun illalla, mutta en nyt tasajalkaa hypi.
Minäpä pompin!View attachment 86517 No näkyy enemmän, kun illalla, mutta en nyt tasajalkaa hypi.
Paljon tsemppiä pienelle Ja äidille myös!Toivottavasti kaikki olisi hyvin vastavirranakka. Hyvin noissa kyllä viivat näkyy.
Tänään 33+0 ja kontrollissa käyty. Vauva kasvaa nyt 3viikkoa jäljessä. Ennen oli kaksi. Syyksi nyt epäillään liian pientä istukkaa. 2vk päästä uusi kontrolli ja katsotaan voiko raskautta enää jatkaa. Nyt 1700g ja jos olisi siihen 18.3. asti niin n. 2100g.
Pieni neiti tulossa :)
Esikko pääsi kotiin kun painoi 2025g eli onnesta on kokemusta.
Pelottaako sua.. tai jännittääkö? Mä olin aina kaikesta nii huolissani et tuntu että tukehdun. Sain tästä 3. yhdessä kohtaa ”tuomion” ettei kasvua oo tullu ja vesi on vähissä. Seuraavas kontrollissa rv36 olikin kaikki ok. Mut tuntu et jo sillon oksennan paniikistaKiitos teille tuesta
Itse näen asian niin, että pääasia jotta kasvaa :)
Ja onneksi on hyvä seuranta.
Pelottaako sua.. tai jännittääkö? Mä olin aina kaikesta nii huolissani et tuntu että tukehdun. Sain tästä 3. yhdessä kohtaa ”tuomion” ettei kasvua oo tullu ja vesi on vähissä. Seuraavas kontrollissa rv36 olikin kaikki ok. Mut tuntu et jo sillon oksennan paniikista
Kaikissa tulehduKipul.lukee sama. Juurikon siks että niitä käytetään eri tavoin, joskus pitkiäkin kuureja ja silloin vaikuttaa just ovikseen jne.S**tana... Lääkäri määräsi tulehduskipulääkettä. Ajattelin, että guuglaan ennen hakemista vaikka sanoinkin, että yritetään tulla raskaaksi.
"valmistetta ei tule käyttää naisilla, jotka yrittävät tulla raskaaksi"
Pari vuotta sitten lääkäri määräsi trexanin (sytostaatti) kylkeen relaksantit. Hieman kun tutkin, on aika vaarallinen yhdistelmä. Pitääkö siis joka kerta vielä itse tarkistaa mitä lääkäri määrää?!?
Mitä aktuaalista **ttua taas?! Anteeksi, leipoi vaan kiinni totaalisesti...
Todella hyvin. Ihan ensimmäinen kerta tätä lajia, ettei meinaa nousta.Wm voimia
Vastavirran akka miten sulla ennen on viivat tummun?
S**tana... Lääkäri määräsi tulehduskipulääkettä. Ajattelin, että guuglaan ennen hakemista vaikka sanoinkin, että yritetään tulla raskaaksi.
Pari vuotta sitten lääkäri määräsi trexanin (sytostaatti) kylkeen relaksantit. Hieman kun tutkin, on aika vaarallinen yhdistelmä. Pitääkö siis joka kerta vielä itse tarkistaa mitä lääkäri määrää?!?
Sitäkin mietin, mutta kun en tiedä tarkkaa dpota, vaikka näkisihän sen nousun tai laskun parilla kokeella. Taidan jatkaa tikuttelua, näkee tuon vaihtelun siitäkin. Ehkä ensi viikolla, jos ei tilanne ratkea ennen sitä.Hmm. Mitäs jos käviIt hcg mittauksessa. Synlab jne tekee ilman lähetettä? Saisit selvyyttä tähän
Lähinnä tarkotin et jos olis vaan joku syy miks tikut ei näytä vaikka.. et onko hcg ylipäätään millä tasolla. Mut toki varmasti tässä suunta selviää ensi viikkoon viimestäänSitäkin mietin, mutta kun en tiedä tarkkaa dpota, vaikka näkisihän sen nousun tai laskun parilla kokeella. Taidan jatkaa tikuttelua, näkee tuon vaihtelun siitäkin. Ehkä ensi viikolla, jos ei tilanne ratkea ennen sitä.
Todella ärsyttävää! Voiko lääkärille /vastaanotolle soittaa?S**tana... Lääkäri määräsi tulehduskipulääkettä. Ajattelin, että guuglaan ennen hakemista vaikka sanoinkin, että yritetään tulla raskaaksi.
Ei se yksityiselle kuulu. Kyl julkisen pitää hoitaa muok. Tarkoitan että nostat metelin jos julkinen ei ny ottaudu tuohon!Tämä tättähäärä on kuulkaa lenkkeilly tänään ihan urakalla.
Eiliset tabletit hyydytti sitten sen vähäisenkin tiputtelun... Keho pitää kiinni omastaan, ihan niinkuin noiden kilojenkin suhteen
Eilen iski sen sortin turhautuminen koko tilanteen paikallaan junnaamiseen että muutaman tunnin itkeä tursasin silmät turvoksissa. Tänään sitten rakas jo ehdotteli että josko ensi viikolla yksityiselle lähdettäisiin se imutyhjennys hoitamaan... Aattelin kyllä roippeet häätää nyt viikonloppuna ulos vaikka tasajalkaa hyppien.