Pulinaketju

7E4FD980-4245-438D-8D08-57D1F367DA08.jpeg Laitan taas kuvan. Lisäsin valikoimaan pc tikun ja hauskaa kyllä nyt siinä näkyy parhaiten.

Nii mikään ei oo ohi ennenkuin se on ohi lauloi Lenny Kravizkin joskus. Aina on myös se toivo olemassa :Heartred
Tietysti pakko myöntää että aika haaleitahan ne on ajatelleen et ma tuli viivaa..ja itsekin olisi ehkä vaikea luottaa. Siis koska tiedän oman kroppani tavan noiden kans. Enkä tarkota tätä nyt pessimismillä missään nimessä. Mutta katsotaan peli loppuun

vuotoahan ei välttis tuu kun lugeja ottaa. Mulla ne pitää ainakin alapään kautta kaikki pois vaikka viikkoja. Suun kautta 200mglla vuotaa läpi. Mut kuulostele oloa herkällä. Ettei oo mikään KU. Kaikella rakkaudella siis. Ei piruja maalatakseni.

Niin. Pissan laimeus voi olla ainoa vaihtoehto, mutta aika minimaalinen.

Sen luin, ettei Luget estä keskenmenoja, enkä kyllä usko että vuotojakaan mulla estäisi. Minähän vuodan aina, raskaana tai en, mutta kiinnosti edes koettaa. Kamu käytti niitä omissa hoidoissaan toosaan asennettuna ja kun menkat oli tullakseen, ne alkoi läpi. Jospa vielä napin tyrkkään illalla, vaikka hölmöltä se tuntuukin. Olishan se nyt ihme ollutkin.

Sen luin, ettei Luget estä keskenmenoja, enkä kyllä usko että vuotojakaan mulla estäisi. Minähän vuodan aina, raskaana tai en, mutta kiinnosti edes koettaa. Kamu käytti niitä omissa hoidoissaan toosaan asennettuna ja kun menkat oli tullakseen, ne alkoi läpi. Jospa vielä napin tyrkkään illalla, vaikka hölmöltä se tuntuukin. Olishan se nyt ihme ollutkin.
Juu ei ne km estä. Ja tosiaan vuodon esto on kaikkineen kovin yksilöllistä ja hoidosta riippuvaakin. Mä olen hoidoissa käyttäny, annos ollu 400-800mg. Yleensä sen 14-18vrk olen laittanu per hoitokierros. Vuoto alkanu noin 3-7pv vikasta laitosta.

Tyrkkäät nyt ilman muuta! Vielä ei luovuteta!!

Mie katson vielä huomisen ja sitten pitänee lopettaa luget. Onhan tässä tosiaan vielä milli toivoa. Roikun siis siinä, eipä tässä muukaan auta. Mutta on se vaan kumma, kun aamulla autossa meinasin oksentaa. Mietin jo, että minne sivukoteloon saan satasen vauhdissa osumaan, mutta onneksi meni ohi.

Kertokaapas missä iässä lapsen kasvua ollaan siinä vaiheessa että riittää kerta vuoteen uuden isomman vaatevaraston osto?
Lajittelin tänään tytön vaatteita varastosta taas käyttöön ja pieniä pois. Oon ostanut nyt aina kirppikseltä 2-3 seuraavaa vaatekokoa kun hyviä on löytynyt. Mietin että milloin mun täytyy alkaa hillitä vaatteiden hamstrausta :hilarious: Muuten tolla tytöllä on kohta vaatteet teini ikään asti. :eek:

Mie katson vielä huomisen ja sitten pitänee lopettaa luget. Onhan tässä tosiaan vielä milli toivoa. Roikun siis siinä, eipä tässä muukaan auta. Mutta on se vaan kumma, kun aamulla autossa meinasin oksentaa. Mietin jo, että minne sivukoteloon saan satasen vauhdissa osumaan, mutta onneksi meni ohi.
tottakai roikut :Heartred mehän roikutaan niissä toivon rippeissä ilman plussatestiäkin. Siksi täällä ollaan.

Ootko sä btw ennen käyttäny lugea? Mä voin niistä tosi pahoin. Tai no. Ylipäätään ne mulla tekee raskaat oireet eipä siinä. Ja siis onhan sulla hcg koholla kuitennin enivei <3

Kertokaapas missä iässä lapsen kasvua ollaan siinä vaiheessa että riittää kerta vuoteen uuden isomman vaatevaraston osto?
Lajittelin tänään tytön vaatteita varastosta taas käyttöön ja pieniä pois. Oon ostanut nyt aina kirppikseltä 2-3 seuraavaa vaatekokoa kun hyviä on löytynyt. Mietin että milloin mun täytyy alkaa hillitä vaatteiden hamstrausta :hilarious: Muuten tolla tytöllä on kohta vaatteet teini ikään asti. :eek:
Riippuu lapsesta. Minulla tämä nuorimmainen kasvaa hitaasti. Nyt 3+v käyttää kokoa 98 ja uskon sen mahtuvan ainakin kesään asti. Kahdella ensimmäisellä lapsella koko 110 meni kaikkein kauimmin, olikohan 4-5v.

tottakai roikut :Heartred mehän roikutaan niissä toivon rippeissä ilman plussatestiäkin. Siksi täällä ollaan.

Ootko sä btw ennen käyttäny lugea? Mä voin niistä tosi pahoin. Tai no. Ylipäätään ne mulla tekee raskaat oireet eipä siinä. Ja siis onhan sulla hcg koholla kuitennin enivei :Heartred

Juuri niin. En ole käyttänyt. En ole huomannut niistä mitään oiretta, mutta tosiaan saattaahan tuo kuvotus johtua niistä. Tosin samanlaista on ollut muissakin raskauksissa. Niissä kahdessa ja puolikkaassa. Viimeisimmässä ei ollut, kun ehkä yhtenä päivänä ja sitten se meni kesken. Tunne on että yrjö tullee just, mutta sitten loppuu kun seinään. On tää naisen elämä aina yhtä piinaa, oli vaiheessa, kun vaiheessa.

Hyvä kysymys :grin Meillä 5lk tyttö kasvaa mahdotonta vauhtia. Pituutta lähemmäs 150cm ja vaatteet nyt 146/152, jäävät just pieneks. 2lk poika pituutta lähemmäs 140cm ja vaatteet 134/140 jäi just pieneks. Eskarityttö kohta 130 cm ja vaatteet 134/140 tulleet juur käyttöön.

Juu, noinhan se menee! Edelliset kerrat on vaan ollut niin huono saalis, että siksi en usko et nytkään kaikki selviää... No, huomenna sen sit kuulee! Jos saadaan enemmän kuin yksi alkio, niin tehdään alkiodiagnostiikka. Eli blastoiksi asti tarkoitus saada!
Nyt pidetään peukkuja urakalla. Mun kamuni sai noin vuosi sitten vain muutaman, en muista enää tarkkaan, alkion aikaiseksi. Nyt vasta siirsivät viimeisen ja plussa napsahti. Munat hällä kerätty viittä vaille 44v ja siirretty viimenen viittä vaille 45v. Toivoa on.

Minäkin tuskailin ennen noiden nappuloiden vaatteiden pieneksi jääntiä. Sitten se vauhti tasottui. Vaan pari vuotta sitten se palasi vanhemmalla kahta kauheampana ja jatkuu vaan. En tiedä itsekään, että koska se mahtaa hällä hidastua. Muutaman kuukauden välein on vaatteita uusittava. No kai se joskus loppuu.

Voi vastarinnan akka ei kyllä vielä luovuteta... Tästä nuorimmaosesta oli reilu viikon noin sitten hitusen tummu mut ei paljoo eli minä haluan uskoo tuohon:smiley-angelic001
Meillä saa ostaa vaatteita koko ajan oli taaperoita tai teinejä... Tuntuu etteivät lakkaa ollenkaa kasvamasta No paitsi tää täys ikänen:grin

Takaisin