Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei me kuule tästä vielä masennuta! Uutta testiä huomenissa!View attachment 86505 Laitan taas kuvan. Lisäsin valikoimaan pc tikun ja hauskaa kyllä nyt siinä näkyy parhaiten.
Juu ei ne km estä. Ja tosiaan vuodon esto on kaikkineen kovin yksilöllistä ja hoidosta riippuvaakin. Mä olen hoidoissa käyttäny, annos ollu 400-800mg. Yleensä sen 14-18vrk olen laittanu per hoitokierros. Vuoto alkanu noin 3-7pv vikasta laitosta.Niin. Pissan laimeus voi olla ainoa vaihtoehto, mutta aika minimaalinen.
Sen luin, ettei Luget estä keskenmenoja, enkä kyllä usko että vuotojakaan mulla estäisi. Minähän vuodan aina, raskaana tai en, mutta kiinnosti edes koettaa. Kamu käytti niitä omissa hoidoissaan toosaan asennettuna ja kun menkat oli tullakseen, ne alkoi läpi. Jospa vielä napin tyrkkään illalla, vaikka hölmöltä se tuntuukin. Olishan se nyt ihme ollutkin.
Tyrkkäät nyt ilman muuta! Vielä ei luovuteta!!Niin. Pissan laimeus voi olla ainoa vaihtoehto, mutta aika minimaalinen.
Sen luin, ettei Luget estä keskenmenoja, enkä kyllä usko että vuotojakaan mulla estäisi. Minähän vuodan aina, raskaana tai en, mutta kiinnosti edes koettaa. Kamu käytti niitä omissa hoidoissaan toosaan asennettuna ja kun menkat oli tullakseen, ne alkoi läpi. Jospa vielä napin tyrkkään illalla, vaikka hölmöltä se tuntuukin. Olishan se nyt ihme ollutkin.
Mun tyttärellä meni testit noin oli tosi haaleeta viivaa ja sitten viivat melkein hävisi, vasta 4-5 pvää myöhemmin sai kunnon viivat. Nyt on siis rv.34 menossaView attachment 86505 Laitan taas kuvan. Lisäsin valikoimaan pc tikun ja hauskaa kyllä nyt siinä näkyy parhaiten.
tottakai roikut mehän roikutaan niissä toivon rippeissä ilman plussatestiäkin. Siksi täällä ollaan.Mie katson vielä huomisen ja sitten pitänee lopettaa luget. Onhan tässä tosiaan vielä milli toivoa. Roikun siis siinä, eipä tässä muukaan auta. Mutta on se vaan kumma, kun aamulla autossa meinasin oksentaa. Mietin jo, että minne sivukoteloon saan satasen vauhdissa osumaan, mutta onneksi meni ohi.
Riippuu lapsesta. Minulla tämä nuorimmainen kasvaa hitaasti. Nyt 3+v käyttää kokoa 98 ja uskon sen mahtuvan ainakin kesään asti. Kahdella ensimmäisellä lapsella koko 110 meni kaikkein kauimmin, olikohan 4-5v.Kertokaapas missä iässä lapsen kasvua ollaan siinä vaiheessa että riittää kerta vuoteen uuden isomman vaatevaraston osto?
Lajittelin tänään tytön vaatteita varastosta taas käyttöön ja pieniä pois. Oon ostanut nyt aina kirppikseltä 2-3 seuraavaa vaatekokoa kun hyviä on löytynyt. Mietin että milloin mun täytyy alkaa hillitä vaatteiden hamstrausta Muuten tolla tytöllä on kohta vaatteet teini ikään asti.
tottakai roikut mehän roikutaan niissä toivon rippeissä ilman plussatestiäkin. Siksi täällä ollaan.
Ootko sä btw ennen käyttäny lugea? Mä voin niistä tosi pahoin. Tai no. Ylipäätään ne mulla tekee raskaat oireet eipä siinä. Ja siis onhan sulla hcg koholla kuitennin enivei
Hyvä kysymys Meillä 5lk tyttö kasvaa mahdotonta vauhtia. Pituutta lähemmäs 150cm ja vaatteet nyt 146/152, jäävät just pieneks. 2lk poika pituutta lähemmäs 140cm ja vaatteet 134/140 jäi just pieneks. Eskarityttö kohta 130 cm ja vaatteet 134/140 tulleet juur käyttöön.Kertokaapas missä iässä lapsen kasvua ollaan siinä vaiheessa että riittää kerta vuoteen uuden isomman vaatevaraston osto?
Lajittelin tänään tytön vaatteita varastosta taas käyttöön ja pieniä pois. Oon ostanut nyt aina kirppikseltä 2-3 seuraavaa vaatekokoa kun hyviä on löytynyt. Mietin että milloin mun täytyy alkaa hillitä vaatteiden hamstrausta Muuten tolla tytöllä on kohta vaatteet teini ikään asti.
Nyt pidetään peukkuja urakalla. Mun kamuni sai noin vuosi sitten vain muutaman, en muista enää tarkkaan, alkion aikaiseksi. Nyt vasta siirsivät viimeisen ja plussa napsahti. Munat hällä kerätty viittä vaille 44v ja siirretty viimenen viittä vaille 45v. Toivoa on.Juu, noinhan se menee! Edelliset kerrat on vaan ollut niin huono saalis, että siksi en usko et nytkään kaikki selviää... No, huomenna sen sit kuulee! Jos saadaan enemmän kuin yksi alkio, niin tehdään alkiodiagnostiikka. Eli blastoiksi asti tarkoitus saada!