Pulinaketju

Eipä ni
Mulla on kans yks tällainen kokemus nuorilta vuosilta :shy:, oli kyllä jo Kp7, mutta silloin menkatkin kesti iäisyyden.. Kierrot oli keskimäärin 28-31 päivää, joku lyhyempi saattoi joskus olla. Mutta simpat eli kyllä ihan vähintään neljä päivää, todennäköisesti lähemmäs viikon. Ei tullut tosin oviksia testattua mutta nyt myöhemmin mulla on luteaalit olleet lyhyitä, n 10 pv.
Se raskaus meni myöhemmin kesken, mutta tulipa tutkittua varmoja päiviä vähän tarkemmin..
eipä niitä oikein oo. Toisaalfa on vissiin todettu että jos kiinnittyminen tapahtuu >10pv hed.niin keskenmenon riski nousee radikaalisti (aka alkio ei oo kunnollinen). Mut joo. Tässäkin kaikessa nähdään et jos munat ja simpat ja kikkelit ja kokkelit on kohdallaan niin ajoitus ei oo se ratkaisevin. Et ei auta panna päivittäin jos asiat ei oo kohdallaan. Sit ku on niin se sohaisu sinnepäin piisaa.

Huomenta! Plussaviivoja tulin katsomaan :)

Ne olisivat paljon mukavampia kuin nämä omat näköhäiriöt, kun heräsin migreeniin.
Mulla on kans jälleen jäätävä särky. Neljään asti töissä.. onneksi sain kollegalta jo yhden lääkkeen.

Täällä käyty jälleen päivystyksessä. Eilen alkoi jomottelemaan alavatsaa, vuoto koveni ja oli kuumeinen olo. No kohdussa vielä hyytymää ja raskausroipetta. Uudet cytotecit mukaan, olisin saanut kaavinnankin mutta lääkäri suositteli vielä lääkitystä koska mitään ei kiinni seinämissä. Nyt jos vaikka suostuisi vihdoin tyhjentymään
Voi pe***. Miks tämä ny ei mene päätökseen :(

tsemppiä migreenikoille. Mulla on pahoja ajoittain. Viime kierroSa ne jäi väliin. Nyt aamulla koski päähän mutta veikkaan tätä aurinkoa kun ei tajunnut kaivaa aurinkolaseja naftaliinista.

Täällä käyty jälleen päivystyksessä. Eilen alkoi jomottelemaan alavatsaa, vuoto koveni ja oli kuumeinen olo. No kohdussa vielä hyytymää ja raskausroipetta. Uudet cytotecit mukaan, olisin saanut kaavinnankin mutta lääkäri suositteli vielä lääkitystä koska mitään ei kiinni seinämissä. Nyt jos vaikka suostuisi vihdoin tyhjentymään

No voi ikävyys, kyllä sen soisi, että olisi ollut sinulla kerralla ohi. Tsemppiä!

Täällä ei mitään kummempaa raportoitavaa, mikä ehkä on ihan hyvä! Pahan olon kanssa taiteilen, pitää vaan syödä jotain muutaman tunnin välein niin on pysynyt aisoissa.

No voi ikävyys, kyllä sen soisi, että olisi ollut sinulla kerralla ohi. Tsemppiä!

Täällä ei mitään kummempaa raportoitavaa, mikä ehkä on ihan hyvä! Pahan olon kanssa taiteilen, pitää vaan syödä jotain muutaman tunnin välein niin on pysynyt aisoissa.
No hyvähän se vaan. Eipä täälläkään mitään, toki toisesta syystä :hilarious:

:smiley-angelic001
Toivottavasti uusien cytojen myötä saisitte homman päätökseen! Tsemppiä! :Heartred
Vastavirran tämän päivän kuulumisia täällä taas odotellaan :happy:
Omaa napaa sen verran, että punktiossa käyty ja seitsemän solua löytyi, onhan se enemmän kuin viimeksi, mut kyllä vähän kateellisena kuunteli kun verhon toisella puolen kerrottiin 43 ja 17 solusta.. Täytyy nyt vaan toivoa et laatu korvaisi määrän! Huomenna kuullaan toivottavasti hyviä uutisia hedelmöitymisestä ja kypsistä soluista :smiley-angelic001

Muokattu viimeksi:
:smiley-angelic001
Toivottavasti uusien cytojen myötä saisitte homman päätökseen! Tsemppiä! :Heartred
Valtavirran tämän päivän kuulumisia täällä taas odotellaan :happy:
Omaa napaa sen verran, että punktiossa käyty ja seitsemän solua löytyi, onhan se enemmän kuin viimeksi, mut kyllä vähän kateellisena kuunteli kun verhon toisella puolen kerrottiin 43 ja 17 solusta.. Täytyy nyt vaan toivoa et laatu korvaisi määrän! Huomenna kuullaan toivottavasti hyviä uutisia hedelmöitymisestä ja kypsistä soluista :smiley-angelic001
Ei se 43 ja 17 kerro mitään. Usein niissä on iso osa raakoja tai sitten eivät hedelmöity. Käytännössä joskus käteeen voi jäädä jopa vähemmän alkioita kuin vaikka seitsemästä. Peukut huomiseen!! Minkä ikäisinä aikomus siirtää?

En mä mikään stalkkeri täällä ole:angelic:, mutta silti pakko välillä arvioita laittaa täältä sivusta teille. Ja ihan siksi ajattelin nyt pari sanasta kirjoittaakin, vaikken aktiivisesti jaksa. Vastavirtaa oon jännittänyt täällä ihan täysillä mukana. Mahtava juttu! Päivän viivoja odottelen.:shy:
Helenan perheelle myös paljon voimia ja tsemppejä!:Heartpink
Kirahvin (väärä hälytys:hello2) ja äitykän kohtalo koskettivat myös. Toivon kummallekin onnea vielä rutkasti.
Muillekin myös tietysti.:hug007

Ei se 43 ja 17 kerro mitään. Usein niissä on iso osa raakoja tai sitten eivät hedelmöity. Käytännössä joskus käteeen voi jäädä jopa vähemmän alkioita kuin vaikka seitsemästä. Peukut huomiseen!! Minkä ikäisinä aikomus siirtää?
Juu, noinhan se menee! Edelliset kerrat on vaan ollut niin huono saalis, että siksi en usko et nytkään kaikki selviää... No, huomenna sen sit kuulee! Jos saadaan enemmän kuin yksi alkio, niin tehdään alkiodiagnostiikka. Eli blastoiksi asti tarkoitus saada!

@Kosmoskukka :greet025

onks tämä ny tulkittavissa niin että @Vastavirran akka sul on ny joku jymypommiplussauutinen meitä varten kun menossa tällainen mysteerihiljaisuus koko päivän :pompus::excited001
Onkohan Vastavirralla käynyt hassusti aamulla kamman kanssa... :hilarious:

Juu, noinhan se menee! Edelliset kerrat on vaan ollut niin huono saalis, että siksi en usko et nytkään kaikki selviää... No, huomenna sen sit kuulee! Jos saadaan enemmän kuin yksi alkio, niin tehdään alkiodiagnostiikka. Eli blastoiksi asti tarkoitus saada!
Pidetään lippu korkealla :smiley-angelic001 nämä tuloksetkin kun voi vaihdella kerrasta toiseenkin.

Vihdoin kotona. Huoh. Kamala päänsärky edelleen. Nyt sain uuden lääkkeen otettua. Ja 9lk ei yhtään jaksanu keskittyä kahdesta neljään :smiley-ashamed004 Puuh. Osa rupes nauraa, ku mä sanoin, että menkää jo, en jaksa enää :hilarious::hilarious: Mun ajatus on ollu aina olla oma itseni ja näyttää, että opettajatkin on ihmisiä :grin

Jep jep. Näyttää olevan laskusuunta jo. Missään tapauksessa ei näytä nuo haamulaiset normaaleilta. Eilen vielä nousi ja tänään ei muuta kun haalenee. Usko nolla. Game over.

Jep jep. Näyttää olevan laskusuunta jo. Missään tapauksessa ei näytä nuo haamulaiset normaaleilta. Eilen vielä nousi ja tänään ei muuta kun haalenee. Usko nolla. Game over.
Mitä ihmettä täällä tapahtuu :eek::sad001 ei löydy sanoja.

Mut...Ihan varovasti vaan heitän, olisko mahd et olis ollu follikysta? Se ihan oikeankin lähdetiedon mukaan saa haamuja r.testeihin ja nostaa LH tasoa myös ... jos siis ajattelis ettei olis mikään kemiallinen/keskenmeno nyt kyseessä. Tai no. Mitäpä tätä spekuloimaan :(

Mulla on ollu kaikki mahdolliset kystamuodot varmaan, eikä mulla ole noussu hcg silloin. Tosin voihan se kerta aina olla ensimmäinenkin. En tiedä. Alusta asti on noussut liian hitaasti, jopa sittenkin vaikka ovis olisi ollut myöhässä. Aina on noussut reippaasti, paitsi nyt. No parempi ennemmin, kun myöhemmin. Ihme, ettei ole vielä vuotanut.

Takaisin