Pulinaketju

Maanantaina.
Niiii justii. Eli jos ajateltais et se olis ollu vaikka dpo 9. Eli ovis olis ollu lauantainakokö.. hmm. Tai dpo10 et olis ollu justii perjantaina ku alotit pillerit. Vois mennä silleen logiikkaan. Eikös? Hyvässä olosuhteessa ainakin ke—>pe simpatkin säilyy, ainaki kirjallisuuden mukaan.

Niiii justii. Eli jos ajateltais et se olis ollu vaikka dpo 9. Eli ovis olis ollu lauantainakokö.. hmm. Tai dpo10 et olis ollu justii perjantaina ku alotit pillerit. Vois mennä silleen logiikkaan. Eikös? Hyvässä olosuhteessa ainakin ke—>pe simpatkin säilyy, ainaki kirjallisuuden mukaan.
Näin ajattelisin tikkujen värin perusteella, kun nousu alkaa vasta nyt näkyä selvemmin. Hauskaahan näitä on pohtia ja hämmästellä.

Näin ajattelisin tikkujen värin perusteella, kun nousu alkaa vasta nyt näkyä selvemmin. Hauskaahan näitä on pohtia ja hämmästellä.
Onhan se <3 Toivotaan et pohtiminen ja hämmästely on ny ihan oikeaa ja aiheellista. Kyllähän maailmaan ny mahtuis pieni ihme. Antais mullekin vielä reiluksi vuodeksi toivoa vaikka mies tänään käski myydä/antaa kaikki pienet kamat viimestään ny pois :sorry:

Peukut aamuun. Suunta ny ylöspäin! Teeppäs poikkeus ja teet aamun näytteestä. Mä luin tossa mun vanhoja postauksia ku plussasin sillo 2015 ja itse sain aina masentavasti haalenevaa viivaa päivän näytteistä. Jospa sekin olis ny sullaki muuttunu sitten viime vuosien :pompus::wink

Onhan se :Heartred Toivotaan et pohtiminen ja hämmästely on ny ihan oikeaa ja aiheellista. Kyllähän maailmaan ny mahtuis pieni ihme. Antais mullekin vielä reiluksi vuodeksi toivoa vaikka mies tänään käski myydä/antaa kaikki pienet kamat viimestään ny pois :sorry:
No et myy. Et et ja et. Sinä tarttet niitä vielä. Tai, no ei ne sulle mahdu, mutta tulevalle.

Toivotaan todella.

Peukut aamuun. Suunta ny ylöspäin! Teeppäs poikkeus ja teet aamun näytteestä. Mä luin tossa mun vanhoja postauksia ku plussasin sillo 2015 ja itse sain aina masentavasti haalenevaa viivaa päivän näytteistä. Jospa sekin olis ny sullaki muuttunu sitten viime vuosien :pompus::wink

Kamman kuvaa kaipaat.

No katsotaan muistanko ja ymmärränkö. Henkeä en pidättelisi.

Eikös Yölento sun pikkuinen saanut alkunsa suht vanhoista simpoista vai muistanko väärin?
Kyllä ne voi suotuisissa oloissa elää kauan. Näin oon ainakin ymmärtänyt.

No et myy. Et et ja et. Sinä tarttet niitä vielä. Tai, no ei ne sulle mahdu, mutta tulevalle.

Toivotaan todella.
Toisaalta ei pidä ”rautaan rakastua” niinku automiehet sanoo... suapkait noita uusia (käytettyjä) jos tarvii :rolleyes::sad001 pläh. En tiiä. No. Katellaan. Niinku savolaiset sanoo.

mites sun muut olot? Ootko sä koskaan kokeillu kohdunsuuta, huomaatko mitään eroa?

Eikös Yölento sun pikkuinen saanut alkunsa suht vanhoista simpoista vai muistanko väärin?
Kyllä ne voi suotuisissa oloissa elää kauan. Näin oon ainakin ymmärtänyt.
Juu, meillä mies oli viikon työmatkalla oviksen aikaan. Olikohan kylvö sunnuntaina ja tärppi torstaina. En muista, miten tuli takaisin reissusta, mutta sen verran myöhään, ettei se olisi tuohon torstaille ehtinyt.

Ja tietysti kannattaa hävittää kaikki vauvatarvikkeet ja ilmoittautua sterijonoon. Sehän on lähes automaattinen ja pomminvarma keino saada plussa. Wm ainakin onnistui!

Toisaalta ei pidä ”rautaan rakastua” niinku automiehet sanoo... suapkait noita uusia (käytettyjä) jos tarvii :rolleyes::sad001 pläh. En tiiä. No. Katellaan. Niinku savolaiset sanoo.

mites sun muut olot? Ootko sä koskaan kokeillu kohdunsuuta, huomaatko mitään eroa?
No en ole koitellut. En ymmärrä niistä oikeen mitään, kuullut vaan mitä isot tytöt on puhuneet.

Totta, nutuista ei jää kiinni.

Tänään päästin suustani kunnon sammakon ja vissiin itsekin unohdin, ettei olla palstalla. Yksi tyyppi sanoi tänään mulle, että hänen mies kävi vasektomiassa. Kysyin vaan, että suosiollako, ei meidän ukko vaan suostu. Tarkoitin tietty sitä aikaa sillä, kun yritys on oikeasti loppu. En sitä kuitenkaan maininnut.
Nyt jos oikeasti pääsisin maaliin, tuo sammakkoni saa tämän kuulostamaan vahingolta. Voi hyvät hyssykät.

Yksi kaverini sai alkunsa kun hänen vanhempansa harrastivat seksiä kuukautisten aikana. Se oli ainoa kerta siinä kierrossa... Kaverilleni kyllä sitten vuosien varrella mainittiin useaan kertaan, että varmoja päivä ei ole olemassakaan.

No en ole koitellut. En ymmärrä niistä oikeen mitään, kuullut vaan mitä isot tytöt on puhuneet.

Totta, nutuista ei jää kiinni.

Tänään päästin suustani kunnon sammakon ja vissiin itsekin unohdin, ettei olla palstalla. Yksi tyyppi sanoi tänään mulle, että hänen mies kävi vasektomiassa. Kysyin vaan, että suosiollako, ei meidän ukko vaan suostu. Tarkoitin tietty sitä aikaa sillä, kun yritys on oikeasti loppu. En sitä kuitenkaan maininnut.
Nyt jos oikeasti pääsisin maaliin, tuo sammakkoni saa tämän kuulostamaan vahingolta. Voi hyvät hyssykät.
Jooop no. Näin se on meilläkin. Ei tule koskaan menemään, yritetään eli ei. Että en mä nyt tiedä, ei mun korvaani ainakaan kuulostaisi :shy: Ja ainahan voisit sit sanoa sit et jooo prkele ku pääs tosiaan vahinko sattumaan näin 45 vee, pitäs olla pikkusen tarkempi tässä iässä ku kerran kuussa puuhailee :hilarious:

Ja joo en mäkään enää osaa sanoa. Aikanaan hoidoissa tuli kokeiltua ku lugea sinne tuuppasin. Kun alkoi plussa piirtymään nii sormet ei enää yltäny sinne ”nappulaan”. Mut onhan se nappulakin jo muutunu synnytyksien jälkeen jotta en sitten tiedä. Ja nykysin satunnaisesti epätoivoisena koklannu niin seilailee muutenki loppukierrossa. Mut se ero oli että emätin muuttu semmoseksi turpeaksi selkeämmin. Lugen tunkeminen ns oli ”hankalampaa”

Juu, meillä mies oli viikon työmatkalla oviksen aikaan. Olikohan kylvö sunnuntaina ja tärppi torstaina. En muista, miten tuli takaisin reissusta, mutta sen verran myöhään, ettei se olisi tuohon torstaille ehtinyt.

Ja tietysti kannattaa hävittää kaikki vauvatarvikkeet ja ilmoittautua sterijonoon. Sehän on lähes automaattinen ja pomminvarma keino saada plussa. Wm ainakin onnistui!

Kyllä tämä toimi mun kohdalla. Joku selkeästi pelästy että nyt se akka on tosissaan lopettamassa yrityksen ja näin tuli pulla uuniin :grin
Saa muutkin testata.

Niiii ja onhan tässä seki vaihtoehto että ovis ollu normisti mutta vaan kiinnittyny pari pv myöhemmin. No, mut olipa viitta tai kuutta kunhan ei puolta seitentä eli mitä vaan kunhan ei mitään kurjuutta tähän kohtaan

Huomenta! Plussaviivoja tulin katsomaan :)

Ne olisivat paljon mukavampia kuin nämä omat näköhäiriöt, kun heräsin migreeniin.

Yksi kaverini sai alkunsa kun hänen vanhempansa harrastivat seksiä kuukautisten aikana. Se oli ainoa kerta siinä kierrossa... Kaverilleni kyllä sitten vuosien varrella mainittiin useaan kertaan, että varmoja päivä ei ole olemassakaan.
Mulla on kans yks tällainen kokemus nuorilta vuosilta :shy:, oli kyllä jo Kp7, mutta silloin menkatkin kesti iäisyyden.. Kierrot oli keskimäärin 28-31 päivää, joku lyhyempi saattoi joskus olla. Mutta simpat eli kyllä ihan vähintään neljä päivää, todennäköisesti lähemmäs viikon. Ei tullut tosin oviksia testattua mutta nyt myöhemmin mulla on luteaalit olleet lyhyitä, n 10 pv.
Se raskaus meni myöhemmin kesken, mutta tulipa tutkittua varmoja päiviä vähän tarkemmin..

Takaisin