Pulinaketju

Eka kk vauva aikaa takana ja pahimmat mieliala heitot ehkä jo koettu. Ei se helppoa ollut taaskaan, mutta vaikka päällään seisoen.. :rolleyes:

Meinasin jo julistaa että en enää koskaan kuumeile.. Mutta enpä nyt vielä 100 varmaksi sanokaan. Nyt tosin tuntuu perhe valmiilta ja juuri oikealta, eka kerta ikinä.. Toivon että tää tunne pysyy :smiley-angelic001!!

View attachment 86425
Mikä miesten mies :Heartblue Ihana.

Melkein löisin vetoa, että hetken päästä vanha tunne ”vielä yksi” palaa. Sellaisen tunteen kun saisi, että pesue on valmis niin voisi hyvillä mielin lopettaa, mutta multa varmaan loppuu munat ennen sitä.

Nuo katkeruuden ja kateellisuuden tunteet ovat niin tuttuja. Koen niitä omien ystävien kanssa säännöllisesti, vaikka samalla toki suon heille 100% kaiken onnen lapsistaan. Välillä tekee vaikeaa ihan omien kummilapsienkin kanssa, vaikka lopulta kun heidän kanssa puuhaa niin se on äärettömän ihanaa. Katkeransuloista taitaa olla oikea sana näihin tuntemuksiin....

Nuo katkeruuden ja kateellisuuden tunteet ovat niin tuttuja. Koen niitä omien ystävien kanssa säännöllisesti, vaikka samalla toki suon heille 100% kaiken onnen lapsistaan. Välillä tekee vaikeaa ihan omien kummilapsienkin kanssa, vaikka lopulta kun heidän kanssa puuhaa niin se on äärettömän ihanaa. Katkeransuloista taitaa olla oikea sana näihin tuntemuksiin....
Kiitos ymmärryksestä <3 Kuulosti varmasti karulta, kun puhuin kateudesta, mutta täällä on niin ihanaa, kun voi olla oma itsensä :smiley-angelic003

View attachment 86440 Tässä taas tikkuja illalta.
No. Millä mielellä näistä?

Niii. Mulla vähän vaihtelee ne mielet. Riippuu vähän mistä ja kenestä on aina kyse. Ne mua ehkä pistää eniten ketkä valittaa että ekakierrosta plussaa tullu ja sit kolmannesta nasahtaa... tai niinku tuttu joka meni hoitoihin (ulkomaat) kun oli vaikea ajottaa oviksia ja raskaudet alkoi kerrasta eikä edes osannu arvostaa tätä (hänkin oli jo kuitenki vähä vanhempi). Ei mua tällaset pitkän linjan raahustajat harmita pätkääkään ketä tässäkin ketjussa on. Päin vastoin <3 Vaik silleen ”pienesti” nipistää kun ei itsellä onnistunu jne

Kiitos ymmärryksestä :Heartred Kuulosti varmasti karulta, kun puhuin kateudesta, mutta täällä on niin ihanaa, kun voi olla oma itsensä :smiley-angelic003
Nimenomaan. Tätä mä peräänkuulutan ja arvostan <3 Parasta on että saa sanoa jos kyrsii tai on kateellinen. Nekin on tunteita siinä missä onni ja ilo. Ärsyttävintä palstoilla on mikään tekopyhä peukutus jos ei aidosti näin ajattele.

No en tiedä. Kyllähän ne selvästi vahvenee, mutta entä riittävästi. En tiedä. Enemmän on kyllä semmoinen, vituiks mäni olotila. Kun tietäis oikeat päivät.

On ovistesti noista tuorein, muut noin viitisen minuuttia, ehkä vähän yli. Samanmoinen siitä tuli, kun eilenkin. Mutta mikäpä muu auttaa, kun odottaa.

D9AD6C7C-813F-4C01-A64D-EEB2C7EC58AE.jpeg
6CAD65A1-A6AB-4EBF-8914-D4E31EE07608.jpeg
920C6844-52A3-4867-A046-C83EEA25B324.jpeg

Pakko oli kaivaa vuoden 2015 menetetyn raskauden tikut. Dpo10 sain sen haamun ja sit toinen PC ja apteekin oma dpo11. Ei nää järin tummia sillo ollu itselläkää vaikka ihan kunnon raskaus oli.
Muok kaks ylintä siis dpo11 ja alin dpo10
Kuvat tosiaan söi aika hyvln sitä viivaa mikä näkyi livenä

View attachment 86445 Tässä huhtikuinen dpo 10 ja 11
Niii aivan... Dpo11 on kyl selkee hyvä viiva. Mut nääkään ku ei aina korreloi eikä voi verrata. Niinku sanoin, yhdessä raskaudessa hcg oli dpo13/14 hipun yli 500 joka on tosi paljon. Ovis oli varmuudella tiedossa. Kp24 jo plussasin eli Dpo 12 tein tumman viivan. Eihän ne aina samalleen mee, istukakin muodostuu eri tavoin.

No. Ei se auta ku oottaa ja luottaa. Entä sun muut olot, puolesta vastaan? Mitään eritavoin ku ennen tai yleensä tai versus paksuna oloon? Vuotoa tuskin on tullu ainakaan.

Mies on muuten ruvennut ihmettelemään mitä mä koko ajan näpyttelen kännykällä ja on kauheen utelias :grin

Sanoin et "alkio/sikiö" juttuja, joilla tiesin kiinnostus laskee :cool:

Luottotissit ovat pettäneet. Aina ennen tummuneet kunnolla, nyt vain semisti oikeassa valossa. Ei aristavat. Mahaa nippailee pitkin päivää, niitä menkkakipua edelleen. Vielä ei vuoda, sitä odotellessa. Paitsi kirkasta riittää. Kun yskähtää on pieniä repäisykipuja. Ei niin mitään muuta outoa tai oirettakaan.

Tuosta kateudesta. Viime plussasta kun kamulle kerroin hän oikeesti suuttui mulle silloin. Sanoikohan jotenkin niin, että sinä senkin tuurihaukka. Senkun jyystät, niin johan olet paksuna. Hetkinen. Viimeinen vauvani on vuodelta-14 ja tuo plussa vuodelta -19. Mutta kyllä saatiin asia puitua, oli siinä lapsuuskaverin lähtö lähellä.

Mutta minä tiedän myös nuo tunteet. Miksi muut, miksen minä. Ei niistä minnekään pääse, eikä ole tarvekaan.

Vastavirran akka mulla ollu kaikki aikalailla ton tyylisi ei juurikkaan kovin tummempia eli ei ikään tullu leffa viivoja
Tuo kateus on ihan syvältä oon niin monesti siihen törmännyt ku oon ilosesti kertonut raskaudesta ja saanu itku kurkussa häipyy ja nyt oon 3 tehnyt niin etten oo puhunu mitään jos joku ei kysy:wink
Itellä on yks sellanen raskaus josta en ikään oo vounu puhua... Tunne itellä ettei kukaan mua ymmärtäisi kuitenkaan.. Se on raskasta kantaa mukana

Peukkuja pitelen täällä Vastavirran akalle!

En ole ikinä tainnut olla oikeasti kateellinen kenellekään raskautuneelle :wideyed: Vaikka joskus aikoinaan toivoin lasta hurjasti, silloinen mies vaan ei saanut aikaiseksi tehdä päätöstä asian suhteen. Olin vilpittömän iloinen aina kun sain kuulla raskausuutisia. Niin olen nytkin, varsinkin tämän porukan positiiviset raskausuutiset saa ilon pintaan :happy093

Muokattu viimeksi:
Takaisin