Pulinaketju

Kirahvi, mahtavaa, upeeta, ihanaa!!!! Onnea!! Nyt kaikenlaista tahmaa ja liimaa ja mitä kaikkea vaan tarvitaan, että onni jatkuu! (en minä mitään vetistele, kyynelkanavat vaan muuten on herkillä)

Lambi, lässytän täällä sun vauvan kuvalle <3 voiko olla noin söpöä!

Vastavirran akka, minulla on hyvät tutinat sinun haamulaisista. Älä ollenkaan pihtaile kuvien kanssa. Tälle sivulle niitä mahtuu! Yleisöä on.

On tämä elämää, täällä itkea tursasin kun tuntui niin hyvälle nuo kirahvin kuulumiset ja vastavirran haamuviivat :Heartred vaikka valehtelisin jos väittäisin etteikö myös viiltänyt samanaikaisesti syvältä sielusta että miksi minä epäonnistuin. Mutta alakuloon en suostu vajoamaan, joku tarkoitus näillä tapahtumilla elämässäni on. Ja aidosti olen onnellinen muiden onnistumisista

Ja rakas koetti piristää, käytiin autokaupoilla katselemassa äidille uutta kauppakassia..
Aika hulppea menopeli oli koeajaa, saa nähdä ilmestyykö se huomenna pihaan:hello2
Halaus. Ymmärrän oikein hyvin. Kyllähän se väkisin jostain viiltää vaikka miten on vilpittömästi iloinen. Aikoinaan moni plussasi ja pääsi maaliin kun itse tippui aina joko kärryiltä tai testasi negaa.

Onnea pirssille! Millanen kassi tuli kotiin?

illan testejä odotellen.

Olen minäkin iloinen teidän puolesta, jotka plussasitte <3 Mutta olen kateellinen ja surullinen. Olen muutenkin ollut pahalla tuulella eilen ja tänään. En jaksa katsella miestä enkä työkavereita. Lapset ja oppilaat tuo iloa elämään.

Kp10.

Halaus. Ymmärrän oikein hyvin. Kyllähän se väkisin jostain viiltää vaikka miten on vilpittömästi iloinen. Aikoinaan moni plussasi ja pääsi maaliin kun itse tippui aina joko kärryiltä tai testasi negaa.

Onnea pirssille! Millanen kassi tuli kotiin?

illan testejä odotellen.
Joo tässä kohta 2 vuotta palstailleena on pitänyt kasvattaa kyllä kunnon nahka kun plussat on vaihtuneet jo vauvoiksi ja mulla on vaan kaksi epäselvää kiertoa - ei edes yhtään kunnon yritystä. Nyt on virtahevon nahka, niin pystyy jo iloitsemaan aivan vilpittömästi näistä uutisista. Varsinkin kun kaksi pitkänmatkalaista jännässä tilanteessa. Meidänkin aika tulee!!

D3695449-7ACD-41E3-9051-F7DAFCC8343D.jpeg Tässä taas tikkuja illalta.

Takaisin