Pulinaketju

Olit Sharmander niin mielessä, että välkällä kipasin vessaan ja kyllä haamua näkyy. Vessajonon vuoksi en kerinnyt jäädä odottelemaan, mutta heti alussa ainakin oli jotain näkyvissä sekä pc, että rfsu tikuissa. Laitan illalla siitä kuvaa. Nyt jännittää.

Olit Sharmander niin mielessä, että välkällä kipasin vessaan ja kyllä haamua näkyy. Vessajonon vuoksi en kerinnyt jäädä odottelemaan, mutta heti alussa ainakin oli jotain näkyvissä sekä pc, että rfsu tikuissa. Laitan illalla siitä kuvaa. Nyt jännittää.
Voi pihkura. Vahvistumista näille ny :Heartred
Muoks mikä sun oma olo on asiasta? Mikä kp sulla menossa/ millon ”oletettavasti” olis ollu ovis? Onks sulle tyypillistä et haamuilee pidempään? Onko silleen olo et ”palaset on kohdallaan” kuitenkin?

Muokattu viimeksi:
Ootteko koskaan miettiny onkohan asioilla aina joku syvempi merkitys vai onko nää vaan sattumaa kaikki?
Mietin vaan kun esim omalla kohdalla raskautuminen on ollu aina työn takana ja sitten on niitä menetyksiä. Menetykset ja epäonniset hoidot sattui silloin ku parisuhtessa ei ollu kaikki syvemmin ihan ok. Sit käytiin pohjalla ja palattiin vahvempana parina. Siitä alkoikin tämä kolmas ylläri. Sit vaan mietin et onkohan kohtalolla nytkin jotain tulossa kun tämä ei onnistu (toki varmaan oikea syy on ikä ja kaikki se) mitenkään.. kunhan joskus pohdin.
Uskon että vois olla koska itekkin oon käynyt niin pohjalla ja sen jälkeen on tullut lapsia.. Talo ym hyvääkin

Uskon että vois olla koska itekkin oon käynyt niin pohjalla ja sen jälkeen on tullut lapsia.. Talo ym hyvääkin
Nii. Tätä just mietin.. katsooko kohtalo sen jotekkin että ei lisätä kuormaa enempää tai jotai. En mä tiedä. Tänään on tyypillinen kp2 masennus :sorry:

No 24 pv oli kp1. Eli nyt olis kp 26. Jos tänään olisi dpo 11, niin voisin uskoa mahdollisuuteen vielä, mutta kun en varma ole. Olo on epätodellinen. Sellainen, että mietin koska tulee kolmas km. Ja että kai tämä joku vitsi on. Silti jännittää, että entä jos todella voisin onnistua. Jännän äärellä ollaan vastavirrassa.

Tämä on viides raskaus? ja poikia mulla on kaksi.

No 24 pv oli kp1. Eli nyt olis kp 26. Jos tänään olisi dpo 11, niin voisin uskoa mahdollisuuteen vielä, mutta kun en varma ole. Olo on epätodellinen. Sellainen, että mietin koska tulee kolmas km. Ja että kai tämä joku vitsi on. Silti jännittää, että entä jos todella voisin onnistua. Jännän äärellä ollaan vastavirrassa.

Tämä on viides raskaus? ja poikia mulla on kaksi.
Voi mahotonta menoa. Nyt toivotaan että lantti kääntyy oikeaan kulmaan. Joko kunnon raskaus tai ei ollenkaan. Ei mitään keskenmenoja tai muuta pskaa. Mieluiten tottakai oikea onnistunut. Eihän tää aina voi epäonnistuakaan!

BFE47719-BA1F-4C20-B602-724C11223207.jpeg Sainkin nyt lisättyä. Ei varmaan kerennyt minuuttiakaan kulua testiaikaa.

View attachment 86426 Sainkin nyt lisättyä. Ei varmaan kerennyt minuuttiakaan kulua testiaikaa.
Tästä puuttuu se semmonen tuumaava hymiö.

No joo. Eihän se mikään takaa mitään ei. Menetetty sekin raskaus jossa dpo13-14 hcg oli sen 500.
Kuvakin aina vääristää. Nyt en osaa sanoa ku että on niissä jotain kyllä. Menee todella jännäksi oikeesti. Huh.

@marrasmai entäs siellä?

mä en tiedä mikä kehoa vaivaa. Ikäänku väärä kierronvaihe väärään aikaan. Väsyttää nii etten jaksas mitään, lämmöt korkeella ja ajatus takkuaa ja oksettaa aivan koko ajan. Yöt nukun aivan taju pois niinku vahvassa luteaalivaiheessa. Ilalla nukahdin sohvalle kanttuvei. Unet sekavia. ainoa vaan että prse vuotaa ku viimestä päivää. Ei jaksas. Ei.

Muokattu viimeksi:
Voi mikä söpöliini siellä lambi! ❤️

Khyllä noissa vastavirran akan testeissä jotain näkyy selvästi!

Mulla sen sijaan ei näy, ei edes hyvällä mielikuvituksella. Vuotoa odotellessa.

Voi mikä söpöliini siellä lambi! ❤️

Khyllä noissa vastavirran akan testeissä jotain näkyy selvästi!

Mulla sen sijaan ei näy, ei edes hyvällä mielikuvituksella. Vuotoa odotellessa.
Noissa CB sinisissä normitesteissäkin on semmonen ”vika” (vissiin tämä on ihan yleinen konsensus ainakin jenkkisivuilla) et ne tekee selkeenkin viivan jossain kohtaa. Mä sain ydessä hoidossa miehen mentävän viivan sellaisen CB puikkoon (ei ollu edes sotkevia lääkeitä siis) ja hcg oli samana päivänä alle 1

En ehkä kestä helpotuksen määrää tähän hetkeen. Näkyi SYKESYKESYKESYKE!
:hello2:hello2

Ja tyyppi vastasi 6+5 päiviä.(muoks. eli sitä mitä pitikin)

*hakee kirveen toistaiseksi pois kaivon reunalta

Voi puuh sentään.

Muokattu viimeksi:
Takaisin