Pulinaketju

Kyllähän Vastavirran tikuissa viivat on kohdillaan, nyt vain toivotaan niiden vahvistumista ja pienelle kaikki hyvät eväät matkalle mukaan :smiley-angelic001

Minun kauppakassi toimitettiin pihaan tunti sitten, ehkä muistan illalla taas vähän enemmän halia ja suukotella rakastani:love017 Vaikka olisin mieluusti tuolla entiselläkin ajellut kun siinä ei mitään vikaa ole. Sharmander kysyi minkämoinen kassi...edelleen pysytään tuossa farmaribmw:ssä, malli muuttuu 320:stä 530:n ja on nyt toki vuosiltaankin nuorempi, ja huomattavasti tilavampi. Jostain ne ilot on elämään revittävä, vaikken niin minkään materian perään olekaan enkä itse tosiaankaan olisi rahojani laittanut autonvaihtoon. Mutta en kiellä etteikö rakas osannut valkata taas oikeanlaista kärryä, kelpaa kurvailla.

Noihin r-testin viivoihin täytyy minunkin ottaa kantaa. Kun vertailin edellisen raskauden ja tämän keskeytyneen raskauden tikkuja niin kyllä niissä vaan suuri ero on. Tämä keskeytynyt ei yhdessäkään testissä värjäytynyt niin vahvasti kuin tuossa onnistuneessa, eli hcg ei varmaankaan noussut normaalisti. Mutta eihän sitä siinä hetkessä miettinyt, ja enkä tietenkään tiedä että oliko tämäkin kohdallani vain sattumaa.
Eipä mahtis! Meillä oli kans tuo ”viissatanen” vaihtoehtona nykyiselle kun piti mahduttaa kolme takapenksalle. BMW on hiljainen ja hyvä auto ajaa. Mies on saksalaisten perään.

niimpä.. No, näitähän ei aina tiiä mikä mistäkin johtuu, testit on hyviä nykysin ja hoidoissa olen huomannu et vastaa aika hyvin hcg määrää minkä verestä mitattu. mut silti pitää muistaa ettei ne oo aukottomia indikaattoreita.
Mut just se että ehkä yksilötasolla juurikin tietää oman kropan ”tavat” testienkin suhteen. Itse olen aina aika aikaisin (dpo 10 korvilla) plussannu ja pääsääntöisesti ns normihaamulla eli se semonen selvä mut haalea ”kai tässä tässä pinkki viiva on”. Siitä se sit vahventunu ns normaalitahtiin. Siksi nyt tossa ed kierrossa, vaikka olot oli kohdallaan eikä vuotokaan alkanu kunnolla tiesin etten raskaana oo enkä tuu olemaan koska sillo dpo10-11 ei näkyny viivan hiventäkään. Mut siis tämä pätee justii oman navan kohdalla eikä oo yleispätevää.

No miten täällä muilla menee?
Mä olen lopunkyllästyny kp3. Tämä kaks kolme viikkoa taas tyyylsääää odotella ei mitään tapahtuvaksi

No miten täällä muilla menee?
Mä olen lopunkyllästyny kp3. Tämä kaks kolme viikkoa taas tyyylsääää odotella ei mitään tapahtuvaksi
Kp 3 täälläkin, ehkä. Vuoto on ollut tosi niukkaa ja nyt ei vuoda enää ollenkaan. Tämä ei ole ollenkaan tavallista enkä kaipaisi mitään hormonihäiriötä tähän hätään. Mitään menkkaoireitakaan ei ole, enkä ole raskaanakaan. :shifty: Tein hätäpäissäni aamulla FSH-testin, mutta se oli negatiivinen, tuskin havaittava hailura oli testiviivan kohdalla. Muuten hyvällä fiiliksellä. Mites muut, missä mennään?

Alan olla varma siitä, että ovis on ollut mulla myöhemmin. Miten voi konkari näin erehtyä. Nyt vasta alkaa testit tummua hiljalleen. Mutta mutta. Alotin Terot perjantaina ja ovis on ollut sitten sen jälkeen kait. Se mikä on kummallista, niin pc on ollut koko ajan hailuin. Nyt alan olla varma siitäkin, että ne ja pc ovistestit ovat huonontuneet ja rfsut parantuneet. Ja tissit tummuvat tänään. Ja etoi. Mutta tänään olen raskaana, huomisesta en vielä tiedä.

Kp 3 täälläkin, ehkä. Vuoto on ollut tosi niukkaa ja nyt ei vuoda enää ollenkaan. Tämä ei ole ollenkaan tavallista enkä kaipaisi mitään hormonihäiriötä tähän hätään. Mitään menkkaoireitakaan ei ole, enkä ole raskaanakaan. :shifty: Tein hätäpäissäni aamulla FSH-testin, mutta se oli negatiivinen, tuskin havaittava hailura oli testiviivan kohdalla. Muuten hyvällä fiiliksellä. Mites muut, missä mennään?
No hö. Mä taas vuodan perinteisesti cyclokapronista huolimatta :wtf: Pitäskin joskus kokeilla tommonen testi mitä se antaa kun verikokeessakin näkyy haarukka olevan niin iso. Sillon yhdessä kierrossa 10,5 tai jotain, yhdessä 47 ja jotain ja yhdessä se joku 17 :laughing001

Alan olla varma siitä, että ovis on ollut mulla myöhemmin. Miten voi konkari näin erehtyä. Nyt vasta alkaa testit tummua hiljalleen. Mutta mutta. Alotin Terot perjantaina ja ovis on ollut sitten sen jälkeen kait. Se mikä on kummallista, niin pc on ollut koko ajan hailuin. Nyt alan olla varma siitäkin, että ne ja pc ovistestit ovat huonontuneet ja rfsut parantuneet. Ja tissit tummuvat tänään. Ja etoi. Mutta tänään olen raskaana, huomisesta en vielä tiedä.
PC raskaustesti? Joo en ookaan testannu raskautta niillä sitten 2017 jos ne tässä välissä tosiaan muutuneet.
mut joo, nyt luotetaan hetkeen! Laitahan tuas kuvaa :)
Muoks. Nii sä et tehny yhtään ovistikkua sillon sen oviksen ympärillä? Miten teil oli sekstailuja?

Ainakin raskaustesteissä pc:t mennyt alas ja punainen rsfu ylös. Kuvassa dpo 8-10, ei tarkkaa tietoa.

Liitteet

• IMG_20190917_174342.jpg
    IMG_20190917_174342.jpg
    47.8 KB · Katsottu: 155
Ainakin raskaustesteissä pc:t mennyt alas ja punainen rsfu ylös. Kuvassa dpo 8-10, ei tarkkaa tietoa.
Okei! Oho. Jopas. Onks rfsu teoriassa siis epäherkempi? En aikanaan koskaan rfsulla testannu kun aina jokapaikassa mainostivat että antaa turhaa viivaa :hilarious: muoks onks noi siis samasta näytteestä?

Muokattu viimeksi:
No hö. Mä taas vuodan perinteisesti cyclokapronista huolimatta :wtf: Pitäskin joskus kokeilla tommonen testi mitä se antaa kun verikokeessakin näkyy haarukka olevan niin iso. Sillon yhdessä kierrossa 10,5 tai jotain, yhdessä 47 ja jotain ja yhdessä se joku 17 :laughing001pp
Tilasin kasan noita FSH-testejä Raskauskeijulta keskenmenon jälkeen. Kyllähän se rauhoittaa, kun niiden mukaan vaihtarit ei ole alkaneet, vaikka eihän testit yksin sellaisesta kerro.

Oon samaa mieltä PC:n ja RFSU:n nykyisestä laadusta. Kun raskauduin viime kesänä niin RFSU näytti viivaa ekana. Aamupissi oli oli aika tummaa ja värjäsi tikkua sen verran, että PC:n viiva ei näkynyt kunnolla aluksi. Mutta sitten kun PC:ssä alkoi viiva näkyä, niin tummui RFSU:n viivoja nopeammin raskauden edetessä.

Okei! Oho. Jopas. Onks rfsu teoriassa siis epäherkempi? En aikanaan koskaan rfsulla testannu kun aina jokapaikassa mainostivat että antaa turhaa viivaa :hilarious:
Mielestäni sama herkkyys näissä, 25. Ja samasta pissasta.
Tässä vielä seuraavana päivänä otettu. Mut pc:tä ei enää ollut verrokiksi. :P

Liitteet

• IMG_20190918_175255.jpg
    IMG_20190918_175255.jpg
    12.5 KB · Katsottu: 115
Se pc muuttui viime kesällä niin että se viiva on enää tosi ohut. Aiemmin oli paksu, mut nyt mun mielestä se oheni ihan kauheesti. Kun taas toi punainen rsfu on jotenki selkeempi. Ne herkät rsfu:t on mulle antanut viivanpaikkaa heinäkuussa kun aloitettiin yritys. Keskenmenneestä tein vain kaksi digiä, en muuta.

Okei. Mielenkiintoista. Mä olen testannu aina Pcllä ja apteekin ”omilla” (mitä ennenvanhaan oli). Ne antoi aika samoja viivoja. PCssä kyl näkee aika heti värin edetessä alkaako haamua muodostua ja mullakin ne vahvenee nopeasti. Vastasi ennen ainakin tosiaan sitä hcg määrää mitä esim verokokeessa sai. Se ihan hailu tuli alle 20 hcgllä, selkee punainen (niinku toi yks yksittäinen rfsu tossa kuvassa) mutta toki vaalea viiva about 100 tienoilla ja kun oli se 500 niin testi oli jo tumma jne.

Toden totta. Rfsun hylkäsin 2013, kun näytti vasta kaksi päivää myöhemmin, kun pc. Nyt testimielessä olen noita koittanut ja kappas kehveliä. Ja mulla noihin pc tikkuihin on tullut jos jonkinlaista hailuraa viime aikoina, ei ennen.

Muoks. Ja herkkyys pitäisi olla sama.

Muokattu viimeksi:
Takaisin