Pulinaketju

Vastavirran akka mulla ollu kaikki aikalailla ton tyylisi ei juurikkaan kovin tummempia eli ei ikään tullu leffa viivoja
Tuo kateus on ihan syvältä oon niin monesti siihen törmännyt ku oon ilosesti kertonut raskaudesta ja saanu itku kurkussa häipyy ja nyt oon 3 tehnyt niin etten oo puhunu mitään jos joku ei kysy:wink
Itellä on yks sellanen raskaus josta en ikään oo vounu puhua... Tunne itellä ettei kukaan mua ymmärtäisi kuitenkaan.. Se on raskasta kantaa mukana
Voi ei. Puit sanoiksi hienosti tuon tunteen. Mutta täällä iloitaan ihan jokaisesta plussasta.

Me ollaan mun läheisissä kavereissa niitä jotka ollaan viimeisimpänä lapsi saatu. Ja ennen esikoisen syntymää en osannut olla muuta kuin olla iloinen ystävien raskausuutisista, kun ei itsellä ollut edes parisuhde vielä niin vakaalla pohjalla että olisi lasta osannut siinä vaiheessa siihen kuvitellakaan. Lisäksi parilla hyvällä ystävällä on ensimmäisen lapsen saamisessa mennyt reilusti aikaa ennen kuin on edes raskaaksi tullut, joten senkin takia sitä on ihan sydämestään ollut onnellinen heidän puolestaan. Mutta nyt kun itse ollaan toista lasta jo vuosia toivottu, niin oon huomannut et miten sitä on tuntenut sen pienen kateuden tunteen kun vauvauutisia kuulee. Tosin ne vauvauutiset ei oo koskenut näitä läheisempiä ystäviä vaan esim. työkavereita. Mut nopeasti sekin on sitten ohi mennyt ja iloinen olen lopulta kaikista raskautumisista ollut. Tällaisilla keskustelupalstoilla se oma tunne on jotenkin erilainen. Kaikille raskautta toivoville sen lämpimästi suo ja siitä on itsekin iloinen. Etenkin täällä, kun tietää että samojen asioiden kanssa täällä painitaan. Mutta noihin ”yleisiin” keskusteluihin en viitsi edes mennä lukemaan, koska tuntuu etten jaksa sellaista et voivotellaan kun ei yhden tai kahdenkaan kierron jälkeen vielä olla raskaana tai kun meni JOPA kolme kiertoa ennen kuin pärähti ja sit ollaan heti ostamassa suurinpiirtein vaunuja, kun saadaan plussa tikkuun. No, en tiedä onko täällä Vaussa ihan noin pahoja ylilyöntejä, mutta sellaista ei oma mieli kuitenkaan jaksaisi lukea, niin oon mielummin pysynyt vaan näissä muutamissa ketjuissa lukemassa ja kirjoittelemassa. Täällä on tosi hyvä henki ja teidän naisten kirjoituksia on mukavaa lukea vaikka itse vähän vähemmän aktiivisesti kirjoittelenkin. :Heartred

E2F86082-2EAB-4B89-A5D3-2576F74D9D33.jpeg Täällä mitään nukuta. Kuivia ei ole vielä tarjolla ja PC oli kaupasta loppu.

Vähän nyt parempia kuvia kiitos :grin!
Ota kauempaa kuva että tarkentuu ja leikkaa pienemmäksi? #einäämitään :pompus:

Kiitos. Sama kävi mielessä ja pyysin Luget soittamalla. Ei ne mitään estä, mutta ihan henkiseksi tueksi.
No kyllähän niissä viivaa seisoo, ei tuo ihan tyhjästäkään putkahtele. Mites tässä jatko nyt menee? Kotiseurannalla vai käytkö hcg mittauksessa? Lugethan estää vuotoja enivei suht tehokkaasti
No menee jännäksi nyt tämä helmikuu :smiley-bounce013

Takaisin