Pulinaketju

Helena, miulla oli eilen tuollainen masistelupäivä, kiukkusin omaa turhautumistani ja oikein kaivamalla kaivoin syytä äkäilyyn.
Kävin sentään sen kipulääkkeen hakemassa päivystyksestä, että sen puoleen helpotti kyllä.

Illan sitten väänsinkin itkua kun kuulin että serkkuni lapsi, kuukautta vanhempi kuin oma vauvani on otettu huostaan. Siellä taustalla päihdeongelmaa ja lapsi oli jo vuodenvaihteessa pitkään sairaalahoidossa aliravitsemuksen ja kuivumisen vuoksi. Joutuivat perheenä sen jälkeen johonkin tuettuun asumiseen että työntekijät valvoo vanhempien päihteettömyyttä ja lapsen hoitoa, no ei siitä mitään tullut kun lapsi ei anna vanhempiensa edes koskea. Siellä nyt herännyt epäilykset myös pahoinpitelystä.
Pisti niin vihaksi, että miksi tuollaiset edes lapsia saa ja meille jotka lapsista huolta pidettäisiin ja rakastettaisiin niitä ei joko anneta tai ne viedään pois ilman omaa syytä. Elämä on niin helvetin epäreilua!!

Tänään sitten olenkin ollut valmis vaikka raiskaamaan pihamaan valopylvään, ihan järjetön seksinnälkä ja odottaa vain pitää :stop: En ole tottunut tälläisiin seksittömiin viikkoihin...
Mies lupasi viedä mut ulos sentään syömään:p
Kipuja ei ainakaan tälle päivälle vielä ole ollut ja vuotokin näyttäisi olevan vähenemään päin...jos ei kohta taas holahda
Kääk joo. Seksitön viikko on todella perseestä!!

ja niimpä. Ihan kamalaa. Mulla oli aikoinaan asiakkaana raskaana oleva kenen 5 aikaisempaa otettu huostaan. Vaikea oli purra kieltä etten sanonu rumasti.

Ei vieläkään mitään :oops: ei sen yhden pyyhkäisyn jälkeen. Voihan vattumato. Kumpaa tää ny on. Voiko tää olla ovisvuoto :sorry: eli peli menetettiin. Jos tää olis mitään kiinnittymiavuotoa nii eikö testissä pitäs jo näkyä. Omat plussat näkyny kuitenki aina viim dpo10. Vai ihan härö?! Ei oo ollu ku kerran dpo 6 alkaen ja dpo12 tein mustanpuhuvan plussan. Muuten tuhrut on aina tienny menkkoja.

Jospa olis myöhäinen kiinnittyminen sulla? Tai vaikka molemmilla!? Oispa mahtavaa :smiley-angelic001
Mulla on tosin jo dpo12 ja eilen puhdas nega. Tytöstä oli tosin rv 4+1 hcg17, joten myöhäinen plussaaja olen ainakin silloin ollut.
Niimpä. Tämähän toki riippuu mikä kp ovis ollut. Suoraanhan noita viikkojakaan ei voi aina laskea. Mulla olis menkosta jo joku rv 4+6 mutta siitä ovisplussasta 3+4 tai jotain sinne päin. Phah. En tiiä. Olis kiva kun olis jotain mut jotenki veikkaan että mun tuurilla oli joku ovulaatiovuoto jota ei hyödynnetty. Jokatap lämmöt ja kaikki on tosi korkealla

Tästä reaktionappularivistä puuttuu :eek:-nappi.
Haha! No tosiaan :hilarious:
Toinen varma on kyl yleensä kesällä laittaa valkoiset housut :rolleyes:

ei vitsi. No. Olipahan taas erilainen kierto. Jos jotain hyvää niin luteaali oli vissiin ekaa kertaa vuosiin ns ”normaali” poislukien se tiputtelu. Ennenvanhaan jos vuoto ei alkanu viim dpo 9-10 mennessä olin raskaana. Se oli aika varma merkki. No mut ennenvanhaan oli lankapuhelimiakin ja jopa puhelinkoppeja. Nyt on nyt ja tikulla silmään joka vanhoja muistaa :smiley-angry026

hohhoijaa. Taas on olo ettei jaksais tätä. Jos antais vaan olla.

Mut uskokoon ken tahtoo niin kropasta kyllä tunsin alunperinkin että viime kierto oli semmonen (olosuhteisiin nähden) ”kunnollinen”, kaikki hikoilut ja muut häröt puuttui ja loppukierrossa tuli kunnon keltarauhasolot. Eipä nää enää tulosta tuota vaikka miten palaset olevinaan osuu nappiin. Toki mieluummin menkat kuin viallinen sikiö, en sitä sano. Pistää vaan miettimään miks tätä viittii yrittää kun kerran ns hyvätkään kierrot ja ajoitukset ei auta.
Lämmöt on edelleen korkeat ja posket hehkuu mutta sitä ollu joskus ennenkin jos vuoto alkanu aikaisin. Jännä että edelleen.
Mut joo. Omanapa sulkeutuu taas pariksi viikoksi näiltä osin.

mut hei @_kirahvi peukut että saisit ultran nopsaan ja hyviä uutisia!

ja entäs muut testailijat? @marrasmai ??

Muokattu viimeksi:
Sharmander, se on se kun toivo ei kuuntele realismia tuolla aivoissa. Totesin tuon saman kun viisi kertaa yritettiin saada alkioita omilla soluilla. Kahdella ekalla tuli muutama, kolmella vikalla ei yhtään. Mut kyllä mä sillä vikallakin kierroksella sain itteni ihan uskomaan että onhan se PAKKO edes jotain tulla. Ja sitten se pettymys kun ei taaskaan onnistunut.

Ja vaikka kuinka lääkärit kertoo tilastoja niin kuvittelin et just mä olen siinä pikkuprosentissa jolla homma onnistuu.

Noh, onhan se aina joku jolla onnistuu joten se voi hyvin olla joku meistä!!
Voittaahan aina joku siellä lotossakin. :)

Sain huomiselle Perhe-Arteen ultran. Sitä sitten odotellessa. Eilen ei tuhru yltynyt ainakaan.

Matalapainetta ulkona ja omien korvien välissä, ihan äärimmäisen raskaalta tuntui herätä tähän aamuun.
Ahdistaa taas ihan koko elämä! Tänään piti olla meidän nt-ultra, sen sijaan Maisa sovellus muistuttaa ajasta viikon päähän ja pyytää valmistautumaan käynnille täyttämällä kyselyjä. Keljuttaa tuo alakerran vuotaminenkin, vaikka eihän sitäkään ole takana kuin muutama kunnollinen päivä (tuntuu loputtomalta iäisyydeltä). Jotenkin usko taas ihan kaikkeen koetuksella, kaikista eniten varmaan itseeni ja kehooni. Ja tätä kuraa mun tuurilla vielä edessä viikkoja. Vetäydyn takaisin kolooni murisemaan...

Kirahville toivon huomiselle paljon hyviä tuulia ja onnen pieniä pipanoita ❤️
Tee Maisasta valitus. Tuollaiset viestit pitää saada loppumaan heti, ei se saa olla automaatti joka tasaisin väliajoin 9 kk ajan käy kaatamassa suolaa haavoihin.

Sharmander, se on se kun toivo ei kuuntele realismia tuolla aivoissa. Totesin tuon saman kun viisi kertaa yritettiin saada alkioita omilla soluilla. Kahdella ekalla tuli muutama, kolmella vikalla ei yhtään. Mut kyllä mä sillä vikallakin kierroksella sain itteni ihan uskomaan että onhan se PAKKO edes jotain tulla. Ja sitten se pettymys kun ei taaskaan onnistunut.

Ja vaikka kuinka lääkärit kertoo tilastoja niin kuvittelin et just mä olen siinä pikkuprosentissa jolla homma onnistuu.

Noh, onhan se aina joku jolla onnistuu joten se voi hyvin olla joku meistä!!
Voittaahan aina joku siellä lotossakin. :)

Sain huomiselle Perhe-Arteen ultran. Sitä sitten odotellessa. Eilen ei tuhru yltynyt ainakaan.
Se on juurikin näin. Jossain asioissa ei vaan osaa luovuttaa tai myöntää faktoja. Tää on mun iisakin-kirkkoni. Vaikea saada päätökseen. Vaikka vuosikymmen sitten jo kerrottu faktat. Ihankuin tässä pesuvesi olisi tilannetta parantanut. Itseäänhän tässä vaan kiusaa.
Paljon tsemppiä huomiseen.

Matalapainetta ulkona ja omien korvien välissä, ihan äärimmäisen raskaalta tuntui herätä tähän aamuun.
Ahdistaa taas ihan koko elämä! Tänään piti olla meidän nt-ultra, sen sijaan Maisa sovellus muistuttaa ajasta viikon päähän ja pyytää valmistautumaan käynnille täyttämällä kyselyjä. Keljuttaa tuo alakerran vuotaminenkin, vaikka eihän sitäkään ole takana kuin muutama kunnollinen päivä (tuntuu loputtomalta iäisyydeltä). Jotenkin usko taas ihan kaikkeen koetuksella, kaikista eniten varmaan itseeni ja kehooni. Ja tätä kuraa mun tuurilla vielä edessä viikkoja. Vetäydyn takaisin kolooni murisemaan...

Kirahville toivon huomiselle paljon hyviä tuulia ja onnen pieniä pipanoita ❤️
tuttuja tunteita :sorry: ihan niin syvältä ettei tosikaan. Voimia sinne ja kevätaurinkoa kohden <3

Käytiin viikonloppuna miehen kaa ihan kaksin syömässä ai että oli niin ihanaa vaikka vaan syömässä mutta siitä on niin kauan aikaa:happy:
Täälä ei uutta lääkäri tuumas et oottaa rauhassa kun ei oo mitään ongelmia ikään ollu:sad001no jaa tiedä sit

Takaisin