Pulinaketju

68BF0FF3-0767-4642-8C1B-B94D8AAB5AE0.jpeg Todellakin jotain häröilyä. Pc tikkuihin tuli jokaiseen hailura, joten tympäännyin ja hain apteekin testin ja pahamaineisen Rfsun. Voisko nyt vasta olla dpo10. En tiedä. Nyt ollaan vastavirrassa sormi suussa.

View attachment 86419 Todellakin jotain häröilyä. Pc tikkuihin tuli jokaiseen hailura, joten tympäännyin ja hain apteekin testin ja pahamaineisen Rfsun. Voisko nyt vasta olla dpo10. En tiedä. Nyt ollaan vastavirrassa sormi suussa.
Wau! Vastavirrassa on toivottavasti kasapäin testejä tuleville päiville! Viime vuonna taisi tärppi tulla kevätpuolella ja tänä vuonna kevät on ajoissa.

Jos olisi vielä enemmän peukkuja, nostaisin nekin, mutta nimikoin jokaisesta peukalosta ja isovarpaasta puolet sinulle, puolet on kirahville!

Kiitos peukaloista. En nyt vielä plussaksi uskalla väittäå, mutta positiivista on vielä se, ettei lh ole kirkuva. Mutta ei mulla ole mitään oiretta jatkuvaa menkkakipua lukuunottamatta. Edes menkoissa ei juili näin. Silloin ei juili oikeastaan ollenkaan. Katsotaan mitä tapahtuu.

Kiitos peukaloista. En nyt vielä plussaksi uskalla väittäå, mutta positiivista on vielä se, ettei lh ole kirkuva. Mutta ei mulla ole mitään oiretta jatkuvaa menkkakipua lukuunottamatta. Edes menkoissa ei juili näin. Silloin ei juili oikeastaan ollenkaan. Katsotaan mitä tapahtuu.
No mutta. Mitäs mitäs!? Teiks sää ovistikkua nyt samalla? Mille se näyttää?

Va jeejee! Pitää mennä lottoamaan kun sulle jotain jännää jo povasin! Jäämme odottamaan jatkoa!

Mikä lh? Millä sitä testataan? Ja miksi?

Mä pohdin, kyselenkö jotain lääkitystä lahjasolujonon ajaksi, vai onko aivan rahan haaskausta. Kesällä lääkäri pohti piikitystä jos letrot ei tehoa. Mutta ei kai ne laatuun vaikuta, niin pitäisikö säästää nekin pennoset soluihin? Mielipiteitä?

View attachment 86422 Tässä aamuinen. Ei ole vielä kirkuva.
Ei mut musta tuo on just semmonen ovisviiva kun r.tikku alkaa antaa haamua. Huna/ylihuna on jo varmaan plussalla reilusti ja r.testi tummempi.
No jopas pommin pudotit :eek: Millon sul yleensä on vuoto alkanu jos alkaa? Lämmöthän sul olikin tosi koholla, mietinkin et ihme jos ei..:rolleyes:

Va jeejee! Pitää mennä lottoamaan kun sulle jotain jännää jo povasin! Jäämme odottamaan jatkoa!

Mikä lh? Millä sitä testataan? Ja miksi?

Mä pohdin, kyselenkö jotain lääkitystä lahjasolujonon ajaksi, vai onko aivan rahan haaskausta. Kesällä lääkäri pohti piikitystä jos letrot ei tehoa. Mutta ei kai ne laatuun vaikuta, niin pitäisikö säästää nekin pennoset soluihin? Mielipiteitä?
LH on se ovistikun mittaama lutenisoiva hormoni. Raskaana ollessa ovistikku reagoi myös HCG:n. Antaa nopeemmin tummaa viivaa kun r.testi. Siis tästäkää ei voi mitään aina päätellä mut omalla kokemuksella jos ovistikku on tumma niin r.tikun haamu on ihan oikee haamu. Yleensä.

Vastavirta tarkottaa tolla ”onneks ei kirkuva” ehkä sitä että vaihdevuosissa LH nousee ja tikut aika usein alkaa huutaa punaisella. Joskus näin toki käy normistikin loppukierrossa.

No kuvittelin, että ovis olisi ollut ke tai viimeistään to. Aloitin Terot pe ja lopetin eilen. Eli yleensä pari pv lopetuksen jälkeen alkavat. Eli varmaan huomenna, viimeistään ylihuomenna. Voi miksen tikuttanut ovista. Mulla on korkeat lämmöt usein luteaalissa.

No kuvittelin, että ovis olisi ollut ke tai viimeistään to. Aloitin Terot pe ja lopetin eilen. Eli yleensä pari pv lopetuksen jälkeen alkavat. Eli varmaan huomenna, viimeistään ylihuomenna. Voi miksen tikuttanut ovista. Mulla on korkeat lämmöt usein luteaalissa.
Ai nii sul oli terot. No nekin nostaa. Mut jop, ehkä ne terot nyt teki tehtävänsä :wink:happy:

Takaisin