Pulinaketju

Kirahvi just tuohon toivoon me kaikki tartutaan!

Multa kanssa puuttuu jokin geeni ymmärtää tai ottaa itseeni muiden päivittelyä. Olen elänyt just niinkun mun pitää ja jos joku alkanut jankkaamaan kuinka väärät valinnat, olen sen nätisti poistanut elämästäni ja lakannut pitämästä yhteyttä.

Ymmärrän tahallista lapsettomuutta ja ymmärrän suurperheitä, varsinkin nyt kun nuorin juuri tanssi vanhat. Tämä vapaus tehdä mitä haluaa on ihana, samalla mulla on vauvakuume. Tosin epäilen, ettei kukaan lapsia nyt sen takia halua, että joku hoitaisi kun on vanha :p

Synnytys on muuten äitiyden helpoimpia rasteja, lapsen hankinnassa miettisin kymmentä muuta hankalampaa asiaa kyllä. :eek:

Se miksi joistain tulee juoppoja tai rikollisia on niin kiinnostava kysymys! Esim onko jotkut syntyessään jo alttiita jollain aivorakenteellisella tai geenin aiheuttamalla tavalla rikolliseen tai addiktoituun toimintaan? Jos jollain on linkata tutkimuksia olisi kiva lukea!

Oma napa... Hanat sitten kirjaimellisesti aukesivat eilen, enkä synnyttäessäkään ole ollut näin tuskainen. Onneksi yön sain nukuttua, mutta välillä tekee todella häijyä ja sitten aina lorahtaakin ja kunnolla... Se ämpäri voi kohta olla tarpeen :wink

Tsemppiä! Jos päivystys lähellä niin hae matalalla kynmyksellä tujumpaa lääkettä. Itselläni teki tosi kipeää ja piikki peppuun toi vasta helpotuksen.

@Äitykkä-77 paljon tsemppiä. Ja kipulääkettä reilusti. Tai sitten piikille sairaalaan. Tässä ei nyt suorityspisteitä jaella <3

nii. Itse olen vähän kasitahoinen. Tavallaan imen täysin toisten mielialat ja suuttumukset itseeni. Ja parisuhteissa olen ajautunut herkästi miellyttämään. Mut sit taas tollaset sanomiset tai kommentit lähinnä vituttaa. Että mikä saa kenenkään oksentamaan mitään suustaan toisten elämästä. Ellei kyse ole aidosta huolesta tms jolloin ehkä olisi hyväkin puuttua mut harvempi sitten puuttuu.

Kirahvi just tuohon toivoon me kaikki tartutaan!

Multa kanssa puuttuu jokin geeni ymmärtää tai ottaa itseeni muiden päivittelyä. Olen elänyt just niinkun mun pitää ja jos joku alkanut jankkaamaan kuinka väärät valinnat, olen sen nätisti poistanut elämästäni ja lakannut pitämästä yhteyttä.

Ymmärrän tahallista lapsettomuutta ja ymmärrän suurperheitä, varsinkin nyt kun nuorin juuri tanssi vanhat. Tämä vapaus tehdä mitä haluaa on ihana, samalla mulla on vauvakuume. Tosin epäilen, ettei kukaan lapsia nyt sen takia halua, että joku hoitaisi kun on vanha :p

Synnytys on muuten äitiyden helpoimpia rasteja, lapsen hankinnassa miettisin kymmentä muuta hankalampaa asiaa kyllä. :eek:

Se miksi joistain tulee juoppoja tai rikollisia on niin kiinnostava kysymys! Esim onko jotkut syntyessään jo alttiita jollain aivorakenteellisella tai geenin aiheuttamalla tavalla rikolliseen tai addiktoituun toimintaan? Jos jollain on linkata tutkimuksia olisi kiva lukea!
Samaa mieltä. Synnytys oli se helpoin rasti omalla kohdalla, samoin ne ekat hetket ja viikot pienen kanssa. Sitten homma räjähtikin nopeasti enkä tiennytkään miten äitiyden tuomat tunteet ja vanhat omat patoumat yllätti minut aivan 100/0. Kuvittelin olevani seesteinen leikkisä mamma joka ei koskaan ymmärtäny miksi kukaan korottaa lapsille ääntään. Että olen se ketä ne unettomat yöt ei heilauttele. No..olenkin herkästi lyhytpinnainen ja räiskähtelevä ja tukehdun välillä kun porukka roikkuu minussa ja huonot yöt sai mut vauvavuosina sekaisin :rolleyes:

Minä ajattelin myös omaavani ns. lehmän hermot lapsen kanssa, ja pjaskat :bag: Tulee kyllä räjähdeltyä enemmän kuin laki sallii. Tunnen itseni aivan älyttömän huonoksi jokaisen kivahtamisen jälkeen :sorry: Itselleen on hirveän vaikeaa olla armollinen.

Tänään on ollut ihan perse päivä. Toivottavasti se tästä nyt paranee vielä.

En nyt tiedä, onko tämä vuoto nyt taaskaan laskettavissa menkoiksi, on niin huitua ja vähäistä ollut. Voi tietysti olla, ettei minulla limakalvo enää paksuunnu "yhtään", eli ei muodostu paljoakaan mitään, mikä edes voisi vuotaa pois. No, tokkopa sillä väliä on, kun ei ole kuitenkaan mitään vaivoja tullut, tai kipuja, tai mitään oireitakaan.

Mun vanhemmat on möläyttelijöitä ja minä olen taas aina ollut herkkä muiden kommenteille ja mielenliikkeille. Olen oppinut vanhemmiten enemmän ohittamaan typerän kommentoinnin mutta välillä käy niin että loukkaannun, pahoitan mieleni tai vittuunnun. Mulla on nytkin menossa jääkausi porukoiden kanssa yhden typerän keskustelun perusteella. Helpottaa aina kun saa vähän etäisyyttä :happy:

En ole muuten koskaan osannut ajatella toivovani lapsia vanhuuden turvaksi. Tuntuu, että perheet on nykyään niin hajallaan ympäri maailmaa, että harvoin kai lapset on vanhuuden turvana. Ehkä en vaan osaa vielä ajatella niin pitkälle että se lapsihan kasvaa joskus aikuiseksi :hilarious:

Mun vanhemmat on möläyttelijöitä ja minä olen taas aina ollut herkkä muiden kommenteille ja mielenliikkeille. Olen oppinut vanhemmiten enemmän ohittamaan typerän kommentoinnin mutta välillä käy niin että loukkaannun, pahoitan mieleni tai vittuunnun. Mulla on nytkin menossa jääkausi porukoiden kanssa yhden typerän keskustelun perusteella. Helpottaa aina kun saa vähän etäisyyttä :happy:

En ole muuten koskaan osannut ajatella toivovani lapsia vanhuuden turvaksi. Tuntuu, että perheet on nykyään niin hajallaan ympäri maailmaa, että harvoin kai lapset on vanhuuden turvana. Ehkä en vaan osaa vielä ajatella niin pitkälle että se lapsihan kasvaa joskus aikuiseksi :hilarious:
Joo sama. Moni tuttu sanoo että vanhuuden turvaksi jne. Mäkään en osaa ajatella noim. Toki toivon että lapset on elämässäni. Ehkä tämäkin tulee vähän kotoa, mun vanhemmat on ”ei tarvi auttaa” ihmisiä ja vaikka ikää on lähemmäs 90v asuvat kotonaan ja ovat täysin omatoimisia. Äiti käy lenkillä päivittäin ja isä ajaa vielä autoa. Tokikaan eivät ole täysin kunnossa.

mulla iski se semmonen kipee olo. Vuotoa ei edelleenkään. Ehkä teen aamulla vikan tikun ellei hanat aukea sitten just.

Heissan. Kp7 olisiko nyt :bored: Flunssasta toipuminen on ollut hidasta. Eilen olin jo töissä. Ääni heikko ja yskittää.

Piristi käydä kaverin kanssa kahvilla ja sen jälkeen lähteä yhteisen ystävän 38 -vuotisjuhliin.

Miehen pet-tt kuvaus peruuntui torstaina laitteen hajoamisen vuoksi. Seuraava aika vasta 25.2 ja lääkäri 3.3, jolloin aikaisintaan ajokielto voidaan kumota :meh: Päätettiin, että laitetaan siittiöitä pakkaseen ja mietitään sitten, mitä tehdään.

Viikon päästä sitten gynelle.

No ei todellakaan ole vanhuus mielessä, kun miettii, että haluaa lapsia, mutta kun katselee omien vanhempien ystäviä, niin on kyllä todella paljon eroja, miten lapset pitävät yhteyttä.

Meillä äiti ei suostu juurikaan ottamaan apua vastaan, ei edes silloin kun sille olisi tarve ja sitä tarjotaan. Isä on niin hiljaa, että en tiedä, milloin se tarve olisi. Ei minusta hoitajaksi olisi, mutta pystyn kyllä hankkimaan apua ja neuvomaan, mistä sitä saa.

Eniten lapset ja suhteet lapsiin mietityttää silloin, kun ihminen on jo niin vanha, että omat ystävät ovat kuolleet. Jos silloin edes omat sukulaiset eivät huomaa kysyä, mitä kuuluu, niin kuka kysyy?

Idiootti tyhmä maho lehmä :smiley-angry003 ääliö pässi vähä-älyinen saapas :banghead: Kuka käskee kuvitella mitään, vittu. Mikä sen faktan muuttais. Ei mikään. En mä raskaaksi tule. En tule en. Pönttö punaisena. Sieltä ne alkaa :mad:

Kiitos :Heartred tuntuu et just nyt meinaa tulla kuppi täyteen. Jos vaan se kierukka ja unohtais koko hömpän. Olis kaikille parempi. Tuntuu että vihaan tätä kroppaa vaikkei se ennenkää ole raskautunu, nuorempanakaan, tosta vaan. Nyt vaan jostain syystä ketuttaa ekstrana. Ehkä sitä ehti laskeskella et josko nyt. Et ovis olis ollu sillo kun sain sen digihymyn mut vasta seuraavana pv oli liuskassa tumma viiva. Ei tullu klassissta finniä leukaan, ei migreeniä, pms oli sillo dpo 4-5, oli herkellinen kova mahakipu alamahalla pari pv sitten. Sit tuli se vuoto joka ei tullukaan tippoja isommaksi. Jomoja jatkui alakerrassa muttei vuotoa. Lämmöt pomppas takas ylös, huono olo ja palelee. Täytyy sanoa että ekaa kertaa tässä rallissa oli toiveikas hetki. Kun ei ollu lääkkeitäkään oloa huijaamassa. Ja silti ääliö menin lankaan :sorry: siltikin annoin huijata vaikka testi oli selvä nega ja aamun ovistikku ihan hailu.
Ainii. Ja eilen mies joi punkkua. Haistoin sen toisesta huoneesta.

Ja ennenkuin joku sanoo nii ei, ei oo enää toiveita. Ei oo normaalia raskauteen kuuluvaa vuotelua. Ei. Ei oo ei oo ei.

Että sori vaan kaikille. Joo on kolme lasta ja paskaakos tässä valittaa. Vituttaa vaan oma tyhmyys. Eipä juurikaan muu :sad010

Kiitos :Heartred tuntuu et just nyt meinaa tulla kuppi täyteen. Jos vaan se kierukka ja unohtais koko hömpän. Olis kaikille parempi. Tuntuu että vihaan tätä kroppaa vaikkei se ennenkää ole raskautunu, nuorempanakaan, tosta vaan. Nyt vaan jostain syystä ketuttaa ekstrana. Ehkä sitä ehti laskeskella et josko nyt. Et ovis olis ollu sillo kun sain sen digihymyn mut vasta seuraavana pv oli liuskassa tumma viiva. Ei tullu klassissta finniä leukaan, ei migreeniä, pms oli sillo dpo 4-5, oli herkellinen kova mahakipu alamahalla pari pv sitten. Sit tuli se vuoto joka ei tullukaan tippoja isommaksi. Jomoja jatkui alakerrassa muttei vuotoa. Lämmöt pomppas takas ylös, huono olo ja palelee. Täytyy sanoa että ekaa kertaa tässä rallissa oli toiveikas hetki. Kun ei ollu lääkkeitäkään oloa huijaamassa. Ja silti ääliö menin lankaan :sorry: siltikin annoin huijata vaikka testi oli selvä nega ja aamun ovistikku ihan hailu.
Ainii. Ja eilen mies joi punkkua. Haistoin sen toisesta huoneesta.

Ja ennenkuin joku sanoo nii ei, ei oo enää toiveita. Ei oo normaalia raskauteen kuuluvaa vuotelua. Ei. Ei oo ei oo ei.

Että sori vaan kaikille. Joo on kolme lasta ja paskaakos tässä valittaa. Vituttaa vaan oma tyhmyys. Eipä juurikaan muu :sad010
No niin. Kyllä konkaritkit lankeaa toivomaan. Mieti niin, että nyt olet siellä pohjalla ja se suunta on vaan ylös. Huomenna on uusi päivä. Kyllä se viisasta olisi laittaa pillit pussiin, mutta onhan tässä vielä muutama kuukausi armonaikaa. Eikös juu? Otetaan loppukiri skaba hyvässä seurassa. Ei plussaa tule tännekään tälläkään kertaa. Uuteen nousuun.

Shamander leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! ❤️ Tai kuten eräs baarimikkoystäväni aikoinaan niin kauniisti kannusti yhden parisuhteeni päätyttyä että ei muuta kuin uutta suoleen kun vanha kuolee :happy6

ON. Ei uutta, tiputtelu loppunut, tikku erittäin vahvasti nega. Kp24/25-27.

Takaisin