Pulinaketju

Shamander leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä! ❤️ Tai kuten eräs baarimikkoystäväni aikoinaan niin kauniisti kannusti yhden parisuhteeni päätyttyä että ei muuta kuin uutta suoleen kun vanha kuolee :happy6

ON. Ei uutta, tiputtelu loppunut, tikku erittäin vahvasti nega. Kp24/25-27.
Mitähän tää on!? Onks tää joku uus virus vai nelikymppisten vitsaus? Mullakaan ei vuotoa enää, loppui siihen eiliseen yhteen veskireissuun. Kuppiin ei mitään kuin pieni ruskea rippa. Kipeä ja semmonen ”oikea” olo mut testit niin puhdasta negaa ettei mun lakanatkaan vissiin niin valkosia.

Tuli yks kaks mieleen et entä jos se ”uusi ovulaatiolimaläjä” oli nyt vasta ovulaatio :hungover: se jäi kyl hyödyntämättä, varmaan yli viikko viime panokerrasta kun ei oo ollu mahkuja :sorry::sorry::sorry: Mitä näitä miettii. Voi elämä sentään :wtf: melko vahva usko siihen, nyt kyl vituttaa ettei tullu pantua ku olis ehkä ollu mahkuja tuossa yks pv. Voi pska. No empä uskonu et tyyliin kp 34 tulis ja et se aikaisempi viiva plus digihymiö ei olis merkinny mitään. Ilmankos panettikin kummasti tässä ”loppukierrossa”. :sad010

ps @Vastavirran akka olit oikeessa. PC uudemmassa liuskassa ON valmiiks kaks ”viivaa” jotka näky ennen tikun uittamista :wideyed::sour:

Kas tässä. Ei tarvii olla ruudinkeksijä että näkee tuloksen. Ps sori kamala muovinpala minkä päällä kuvasin :hilarious:
7CE8D838-FCBF-49F6-860E-25C8848DD91B.jpeg
mulla ei ole kyllä KOSKAAN ikinä millonkaan ollu ovisvuotoa :eek: mutta kertakos se ny taas stana on ensimmäinen :sad001
Muok. Mut mielestäni mä koklasin niitä ovistilkujakin muutaman pv sitte eikä niis ollu mitään.
Diagnoosi. Kroppa sekaisin.

Muokattu viimeksi:
Sharmander, aina kannatta panna jos on mahdollista :wacky: sanon tän syvällä sinkun rintaäänellä (ei seksiä vuoteen). Mulla siirtyi tärppikierrossa ovis 6pv! Olin jo ihan luopunut toivosta mut jatkoin tikuttelua kunnes plussa sitten tulikin. Ihan jo sen perusteella että meillä ei sit tahtoneet aikataulut sopia yhteen inseminaatiolle olin jo varma että tää kierto meni hukkaan. Edelleen joka vessakäynnillä tsekkaan paperin onko merkkejä "menkoista", hupsua.

Sharmander, aina kannatta panna jos on mahdollista :wacky: sanon tän syvällä sinkun rintaäänellä (ei seksiä vuoteen). Mulla siirtyi tärppikierrossa ovis 6pv! Olin jo ihan luopunut toivosta mut jatkoin tikuttelua kunnes plussa sitten tulikin. Ihan jo sen perusteella että meillä ei sit tahtoneet aikataulut sopia yhteen inseminaatiolle olin jo varma että tää kierto meni hukkaan. Edelleen joka vessakäynnillä tsekkaan paperin onko merkkejä "menkoista", hupsua.
Pitäs. Samaa mieltä. Vaan aina ei mee ihan silleen. Teoriassa mies oli sillo kotona mut sit joku valvoo, heräilee, joku väsyny ja ja :bag: perseestä koko pska. Joskus käyny ennenki näin, raskausoireeksi luullut ollu ovista. Mut tää vuoto ON outo juttu. Ei oo ollu ikänä mulla ovisvuotoja jos tää sitä oli :pompus:

mulla ei ole oikein koskaan ovis ”samaan aikaan”, on kp 14-24 välillä miten sattuu. Sillon syksyllä yks kierto sain sen plussan tikkuun vasta kp29. Nooo mut näillä mennään. Ei saa panemattomia panoja pannuksi :wacky:

Sori kun mölisen ja raportoin. Eiköhän ne sieltä ny kuitenkin tuu. Joku outo häiriö tämä on, lämmöt on tosi korkealla ja menkkojen alku näin venyy. Vissiin oli kerranki parempi keltsi tosiaan mut toivottua tulosta ei. Nyt tuli jo taas selvempää ja ihan veristä sotkua veskissä pinnistellessä. Tämä pää hiljenee :greet025

Shamander sanopa muuta. Että se kirvelee kun on ehtinyt se toivo jo herätä :sorry:Tässä aamun ovistikku, r-tikkuja ei ollut. Mitäköhän tästä nyt sitten pitäisi ajatella? o_O

Myönnän että täysin lapsettomana en jaksanut ymmärtää toista tai useampaa yrittävien valituksia. Nytkin on enemmän sellainen olo että jos tämän kaiken jälkeen vielä toisen saa niin olishan se ehdottoman suuri bonus, mutta jos ei niin sitten ei. Kaikkemme aiotaan kuitenkin asian eteen tehdä.

Liitteet

• CBC53535-3638-4585-88D8-5CA77BAF42D8.jpeg
    CBC53535-3638-4585-88D8-5CA77BAF42D8.jpeg
    10.9 KB · Katsottu: 133
Shamander sanopa muuta. Että se kirvelee kun on ehtinyt se toivo jo herätä :sorry:Tässä aamun ovistikku, r-tikkuja ei ollut. Mitäköhän tästä nyt sitten pitäisi ajatella? o_O

Myönnän että täysin lapsettomana en jaksanut ymmärtää toista tai useampaa yrittävien valituksia. Nytkin on enemmän sellainen olo että jos tämän kaiken jälkeen vielä toisen saa niin olishan se ehdottoman suuri bonus, mutta jos ei niin sitten ei. Kaikkemme aiotaan kuitenkin asian eteen tehdä.
Jaa-a. Teitkö sä aiemmin noita? Voi päätellä jotain tai ei yhtään mitään. Osalla Lh nousee ja PC tikut näyttää herkästi tummaa viivaa.
Itsellä kyl raskaus on näkyny ovisplussan esiasteena ja raskaustesti on sillo haamunnut. Sit ovistikku ollu plus ja r.tikku selkeempi pinkki. Peukut tälle, testin ostoon!

Äh, kun masentaa. Ei jaksa mitään, mikään ei kiinnosta. Miehelle ei huvita puhua. Eilen olisin halunnut läheisyyttä, ei kiinnostanut. Plääh.

Täällä aamu alkoi taas tuhrulla. Aaargh. Ehdin jo vähän rauhoittua ultrasta kun ajattelin et ei nyt AINAKAAN vuoda ja edellisestä holahduksesta on jo viikko. Huoh. Selailen jo perhe-arten sivuja jos ens viikolla kuitenkin kävisi ultrassa uudestaan...

Shamander toi yks liuska oli vaan jäänyt ovistestaamisesta, enkä oo nyt muutamaan kuukauteen tehny o-testejä loppukierrosta. Ainakaan parissa kierrossa viime syksynä ei noussut LH loppukierrossa.
Hyvin vähän aivan haaleaa pinkkiä on siis tiputellut, tänään hyvin hailua oranssia ihan tippa aamulla. Edelleenkään ei tuntemuksia oikein mihinkään suuntaan.

Täällä aamu alkoi taas tuhrulla. Aaargh. Ehdin jo vähän rauhoittua ultrasta kun ajattelin et ei nyt AINAKAAN vuoda ja edellisestä holahduksesta on jo viikko. Huoh. Selailen jo perhe-arten sivuja jos ens viikolla kuitenkin kävisi ultrassa uudestaan...
Käväise. Kyl jo nyt pitäs selvyys olla. Etenkin ku raskaus on hoidoilla. Etkös sä plussannutkin suht aikaisin? Voimia ultran odotteluun <3

Äh, kun masentaa. Ei jaksa mitään, mikään ei kiinnosta. Miehelle ei huvita puhua. Eilen olisin halunnut läheisyyttä, ei kiinnostanut. Plääh.
niin samat fiilikset. Niiin samat fiilikset.

Shamander toi yks liuska oli vaan jäänyt ovistestaamisesta, enkä oo nyt muutamaan kuukauteen tehny o-testejä loppukierrosta. Ainakaan parissa kierrossa viime syksynä ei noussut LH loppukierrossa.
Hyvin vähän aivan haaleaa pinkkiä on siis tiputellut, tänään hyvin hailua oranssia ihan tippa aamulla. Edelleenkään ei tuntemuksia oikein mihinkään suuntaan.
Nii justii. No nyt kipikipi testin hakuun? Mikä dpo sulla menossa?

Tsemppiä, kirahvi! Toivottavasti kaikki on hyvin kuitenkin <3

Joo, plussa näkyi jo pp7.

Miten Äitykkä77 jakselee?
Silloin ku viimeks raskaudessa kävit ultrassa, oliko sikiötä hankala löytää? Voisko kohtu olla jotenki vaikeassa asennossa tai jotain ettei näy hyvin? Mulla on kohtu taaksepäln kallellaan ja uktrat kyllä näyttäneet aikaisin, mut olen monesti törmänny siihen että sikiö on jotenki ”mutkan takana”. Voi peukut ja kädet ristis <3

Aamun negat dpo 9-10. Ylhäällä RFSU, keskellä PC ja alin on kiinalainen One Step. Anteeksi käsittämättömän huonot kuvat, mun kännykän kameralla ei parempia saa otettua.

5_min.jpg 5 min kohdalla ja 10_min.jpg 10 min kohdalla kuvattuna.

Eipä tulos kovasti yllättänyt, mutta se on kuitenkin positiivista että tässä kierrossa pääsin testaamiseen asti. Huomenna aamulla uusinta, jos menkkoja ei kuulu.

Silloin ku viimeks raskaudessa kävit ultrassa, oliko sikiötä hankala löytää? Voisko kohtu olla jotenki vaikeassa asennossa tai jotain ettei näy hyvin? Mulla on kohtu taaksepäln kallellaan ja uktrat kyllä näyttäneet aikaisin, mut olen monesti törmänny siihen että sikiö on jotenki ”mutkan takana”. Voi peukut ja kädet ristis :Heartred

Silloin kävin 5+6 ekan kerran mut ei näkyi vain tyhjä raskauspussi ja "joku häivähdys", sama tarina siis kuin nyt 6+1. 6+6 sikiö näkyi jo hyvin ja syke. En muista että lääkäri olisi kommentoinut kohdusta. Alkion siirroissa on kyllä tullut kommenttia että jotain oli "mutkalla".

Silloin kävin 5+6 ekan kerran mut ei näkyi vain tyhjä raskauspussi ja "joku häivähdys", sama tarina siis kuin nyt 6+1. 6+6 sikiö näkyi jo hyvin ja syke. En muista että lääkäri olisi kommentoinut kohdusta. Alkion siirroissa on kyllä tullut kommenttia että jotain oli "mutkalla".
Kohdun kaula on monesti vähän mutkalla. Okei. No. Ei auta kuin toivoa :smiley-angelic001

Aamun negat dpo 9-10. Ylhäällä RFSU, keskellä PC ja alin on kiinalainen One Step. Anteeksi käsittämättömän huonot kuvat, mun kännykän kameralla ei parempia saa otettua.

View attachment 86365 5 min kohdalla ja View attachment 86366 10 min kohdalla kuvattuna.

Eipä tulos kovasti yllättänyt, mutta se on kuitenkin positiivista että tässä kierrossa pääsin testaamiseen asti. Huomenna aamulla uusinta, jos menkkoja ei kuulu.
Kovin tutulle näyttää. Jostain se ilo revittävä, todella :3some

Takaisin