Pulinaketju

Mikä kp sul muuten tuli sillo ovisplus?

ei vitsi tästä tuli mieleen et sitä on aika syvällä täällä foorumilla jo. Laitoin kaverille että en pääse uimaan ”ku järkyttävä kp1”. Kaveri oli ihan hoona että anteeksi mitä :eek: mä et koopee yks. Siis mikäh!? Se ei ymmärtäny yhtään tätä, mä luulin et kp1 on ihan normaali ilmaisu :hilarious: hälläkin jo useampi lapsi ja reilut 30v eli en ny kuvitellu käyttäväni kovin kummallista ilmaisua

Elä nyt hyviä hattuja syö. Kun pienemmästä plussasin pcllä, rfsu ei värähtänytkään kahteen päivään. Joten aika kummallista kyllä. Mutta väkisinkin kyllä toiveet nyt heräsivät. Kääk.

Mikä kp sul muuten tuli sillo ovisplus?

ei vitsi tästä tuli mieleen et sitä on aika syvällä täällä foorumilla jo. Laitoin kaverille että en pääse uimaan ”ku järkyttävä kp1”. Kaveri oli ihan hoona että anteeksi mitä :eek: mä et koopee yks. Siis mikäh!? Se ei ymmärtäny yhtään tätä, mä luulin et kp1 on ihan normaali ilmaisu :hilarious: hälläkin jo useampi lapsi ja reilut 30v eli en ny kuvitellu käyttäväni kovin kummallista ilmaisua
No katsos, kun suutuspäissäni jätin tekemättä. Luulin, että menee ohi, ennen kun ukko kotiutuu. Mutta sitten ukko palaisikin ajoissa, ehkä. No nyt kamusi tietää sitten kp1.

Oliks teillä @Vastavirran akka se yks täsmäpaneskelu sillon vai useampana pv ku mies tuli? Nyt et sitte jätä testejä huomen iltaan vaan kuvaa kiitos het aamulla. Mä kyylään ainakin heti kukonlaulun aikaan!

Miksei? Heräät, pissit tikkuun ja menoks. Ei se vie 2min kauempaa :yuck::angelic: nimimerkillä :shy: muok. Siis kuvaat vaikka illemmalla mut pikaraportti mille näyttää. Pliiiiiide :smiley-angelic001:smiley-angelic006
Koska en aamusta ole ikinä saanut kunnon viivaa, vaan seuraavasta pisusta. Joten joskus sen lopetin kokonaan. Ja toinen syy on se, että saatan pissiä vaikka kampaan ja sitten koulussa sitä ihmettelen. En tiedä olenko koskaan maininnut, etten ole aamuihminen. En ennen kofeiinia ole edes olemassa. Ja siinä vaiheessa on jo pisulla käyty, kun se vaikuttaa.

Koska en aamusta ole ikinä saanut kunnon viivaa, vaan seuraavasta pisusta. Joten joskus sen lopetin kokonaan. Ja toinen syy on se, että saatan pissiä vaikka kampaan ja sitten koulussa sitä ihmettelen. En tiedä olenko koskaan maininnut, etten ole aamuihminen. En ennen kofeiinia ole edes olemassa. Ja siinä vaiheessa on jo pisulla käyty, kun se vaikuttaa.
Mut meidän takia pitää :excited001:laughing001

Takaisin