Positiivisia ajatuksia!

9 päivää nukkunu selälläni ja toooodella huonosti. Aamupäivällä sain tikit pois ja äsken heräsin reilun tunnin päikkäreiltä jotka sain nukuttua Kylkiasennossa (!) ku ei enää tikit kinnannu vastaan. :joyful: Aaaaah.. Ens yön yöunia odotellessa...:happy:
 
Mulla ois kaapissa farkkuja joita oon käyttänyt joskus kun painoin 10kg enemmän, mutta en taida haluta niitä... Ihan mennään collegelinjalla. Mustilla niin ei näy jos side valskaa :sad001 Tunnin kotimatka synnäriltä ja se jälkivuoto voi olla hirmuista!
 
Joo onneks tajusin itekki ostaa mustat farkut ja varalla olevat housut on kans mustat:)
 
Tällä viikol pitäis tulla puhelin soitto tai kirje elleivät hylkää,mut sit uus yritys viikon päähä:)
 
Onni on...

...päästä kotiin ja nähdä kun elämäni miehet vetelee hirsiä, itse sillä välin tankkaamassa
...pystyä käymään vessassa ilman että tekis mieli huutaa niin pitkään että pää irtoo!!!

Siinä päällimmäiset tunnelmat :D
 
Eriikan yölliset positiivisuuspalat vol2:

Elämäni miehet nukkuu tyytyväisinä makkarissa perhepedissä, itse makaan olkkarin sohvalla ilmakylvettämässä alakertaa. Ehtiipähän foorumiakin lueskella tässä samalla :) Taivaallinen olo kaikin puolin!
 
Kiitos yläkertaan anopista! Vaikkei ihan sydänystäviä olla ja joskus meinaa ärsyttääkin kaikki höseltäminen, niin hyvä ihminen se on ja ilman ei varmaan pärjättäisi :shy:

Meillä on nyt muuttoruljanssi pahimmillaan kun ajetaan tavaraa kylän päästä päähän, niin anoppi soitti ja kysyi tekeekö meille ruokaa. Kyllä kiitos!

Sinänsä pieni juttu, mutta kyllä lämmittää mieltä ja vatsa kiittää, olisin muuten varmaan väsyksissäni lämmittäny jotain purkkihernaria tässä välissä... Lapset erityisesti on tosi ilahtuneita tästä pelastuksesta :wink
 
Takaisin
Top