Positiivisia ajatuksia!

Minä ja mun tytöt, sohva, lakupussi ja telkkarissa Mamma Mia. :Heartred Isomman kanssa jaetaan lakut ja jammaillaan. Pienempi lupsuttaa tissiä silmät autuaasti suljettuina. :) Päästettiin isä pelaamaan muutama peli bilistä kavereidensa kanssa; tulee kotiin ennen kuin leffa loppuu.
 
Meillä mies meni täksi yöksi vierashuoneeseen nukkumaan, oli miin väsynyt vauvan ja taaperon heräilyistä. Tuloksena taidettiin kaikki neljä nukkua parhaimmat yöunet aikoihin. :Heartred väsyneenä kun tuo ukko kuorsaa niin pahasti että häiritsee muitakin, nyt ovat taaperon kanssa vielä unessa ja minä aamusyötöllä
 
Mies korkkas mut tänään! :excited001 3 viikkoa synnytyksestä. Ai että, kun teki hyvää. Olin jo tulla himoissani hulluksi! Jälkivuodon takia ei kuitenkaan uskallettu aiemmin. Tästä se lähtee! Nyt pitää vaan olla kumin kanssa tarkkana. Meille EI tule enää vauvoja, vaikka ne maailman suloisimpia olentoja ovatkin. Sain myös ihanat kehut eli toisin sanoen paikat on kunnossa :finger002
 
Pari kuukautta siihen meni... Nyt on mamman alakerta korkattu! Molempia jännitti niin että meinattiin isännän kanssa kuolla nauruun :grin mutta hyvin luisti kuminkin kanssa ja isännällä pääs sellaset satsit, että hyvä että kumiin mahtu...

Keitettiin onnittelukahvit meille, ja nyt on hyvä jatkaa hymyssä suin päivän viettoa :)
 
Pakko onnitella Eriika :wink Että oikein torttukahvit... Ihanaa kun homma luistaa!
 
Takaisin
Top