Positiivisia ajatuksia!

Happy: Samaa mieltä! Ihanaa kun on aikaa olla äiti! Tänä aamunakin oli niin mukavaa, kun oli aikaa käydä saattamassa tyttö kouluun ja auttaa kantamalla luistimet ja kypärä, kun koulureppu itsessään on jo ihan riittävän painava. Höpöttelimme niitä näitä ja nautimme kiireettömästä yhdessäolosta raikkaassa ulkoilmassa.

Eihän tuo iso tyttö mitään saattajaa tietenkään tarvitse, mutta tuntuu kivalta, että olen selvästi vielä tervetullutta seuraa koulumatkalle. Uskon, että vauvan synnyttyä tulemme tekemään paljon samanlaisia aamukävelyitä pikkuinen kantoliinassa tuhisten. :)

Edit. Täytyy sanoa, että yllätän itsenikin näin kirjoittamalla, koska pidän tuöstäni todella paljon ja minulle oli aika kova paikka jäädä töistä pois ja jättää "mun hommat" muiden hoidettavaksi.
 
Täällä myös hyvät unet nukuttu ja sen kyllä huomaa mielialastaki :joyful: oon tosi hyvällä tuulella :smiley-bounce013 vissii 9 tuntia oon nukkunu ja vaan 1:llä vessareissulla :dance018
Paineetki oli aamusta mahtavat (mun arvoihin verrattuna) 145/93 ja toisella 142/91, on lääkkeistä siis apua :p Tästä vklopusta tulee hyvä, pitää vaan muistaa levätä paljon ja olla ressaamatta, näin määräsi lääkäri :rolleyes:
 
Kiva kuulla, Myy, että oot saanut nukuttua ja lääkkeet toimii!

Mä heräsin ekan kerran kolmeen päivään ilman päänsärkyä. Wo-hoo! :cool05 Koko asunto on vielä hiljainen. Mies nukkuu ja esikoinen kuuluu kyllä olevan hereillä, mutta pötköttelee vielä sängyssä; taitaa lueskella. Itse en oo uskaltanut vielä nousta, kun pelkään, että se hedari iskee taas. Nautin nyt kuitenkin vielä hetken tästä rauhasta ja hiljaisuudesta. Voikin hujahtaa taas se seuraavat 9,5 vuotta ennen kuin tässä taloudessa on melkein kymmenen aikaan kaikki vielä sängyssä.
 
Uppis on valmis. Vikat antibiootit oli saanu aamulla ja odottaa lääkäriä kotiuttamaan... Minäki odotan lääkäriä ja haluan kotiin... Tulehdusarvot 148, että saattaa olla vääntäminen että pääsenkö. Jos ei niin sitte ollaan Uppiksen kanssa yhdessä yö täällä ja saa hoitaja käydä auttamassa hoitamisessa. Mä olen 7 tuntia nukkunu torstain jälkeen. Mutta poika on ainaki terve ja valmis lähtemään kotiin. :)
 
Viime yö oltiin jo kotona. Nyt oon terpparissa ja saan vika tipan suoneen. Sitte suun kautta ab-kuuri loppuun. Pojat nukkuu kotona, vaari toi mut tänne ja mummi jäi vahtimaan poikaa ja pojanpoikaa. Saa isiki nukkua. Viime yö oli vähän käninä yö. Poika syö ku hevonen ja lähtöpaino oliki eilen sama ku syntymäpaino. Ruokailut sujuu sutjakkaasti. Vaipan vaihto+syöttö yms menee puolessa tunnissa :smug:
 
Ihanaa et ootte päässy kotiin. Nyt vaan nauttia siitä vauva arjesta ja koitat saada itte kuntoon :) halaus :Heartred
 
Hienoa että ootte päässeet kotiutumaan, Mashnu! Kiva kuulla myös, että syömiset ja muut hoitotoimet sujuvat noin hyvin. Pikaista toipumista sinulle!
 
Takaisin
Top