Positiivisia ajatuksia!

Raksi seinään! Puhuttiin taas mamman kans puhelimessa puolitoista tuntia... Tää on kyl jotain niin outoo, mut jotain tapahtu ku silloin kerran päästelin vähän sille... Ollaan oltu molemmat ku uusia ihmisiä :) Arvuuteltiin tos mm. et milloin vauva syntyy ja äiti veikkas 2.2. ja mä 11.2. Saa nähä kummalla menee lähemmäks :)

Mun piti tänään mennä ompelemaan sitä äitiyspakkauslaatikon reunapehmustetta äiskän kans, mut auto pirulainen ei käynnistyny. Mut ei sekään haittaa,moon niin iloinen ku ei oo enää äitin kans niin vaikeeta!!!! :)
 
Mä olin tänään lähdössä Helsingistä kotiin, mutta myöhästyinkin junasta. Tänne pöpelikköön kun ei noita junia kovin tiuhaan kulje, niin otti aluksi päähän. Sitten keksin soittaa ystävälle, joka asuu puolivälissä matkaa ja jolla on kuukauden ikäinen vauva, että voinko tulla ex tempore -vierailulle. Ja sinnehän mä päädyin pitämään sitä pikkuista tuhisevaa ukkelia sylissä. Se nukahti mun syliin ja oli kyllä niin ihana :Heartpink Kohta mulla on oma :Heartred:Heartpink:Heartblue:Heartbigred
 
Täällä heräiltiin ärsytykseen 7 aikoihin, kun alakerrassa remppa. Ja koira räksyttää metelille. Onneksi sai yöllä nyt hyvin nukuttua :) käytiin koirankanssa rannassa ihanalla aamukävelyllä, täällä ei pakkasta ole kuin muutama aste. Ulkoilu virkisti ihanasti, nyt leffankatselua ja koirakin tuli kuuntelemaan mahan mynnerrystä :Heartred
 
Pakko jakaa tämä tänne... Jos se jonkun päivää piristäisi :wink
Siis täällä on ollut kunnon pakkasviikko, pakkasta joka päivä yli -20 astetta. Olen ihmetellyt kun meidän digimittari on näyttänyt joka päivä 18,5. Tänä aamuna sitten totesin, että pitää vaihtaa patterit varmaankin. Mies kävi katsomassa mittaria ja sanoo: "et tarvitse uusia pattereita. Se 18,5 on sisälämpötila. Ulkona on -23." :eek: Okei...
 
Jee! Kyllä nyt on voittajafiilis :happy: Tosin illalla alkoikin sitten selkää jomottaa, että ei toi riehuminen ehkä ihan pelkästään hyvää tehnyt...
 
Mä just tajusin, että mun mies tulee tänään kotiin ja jää 6 viikon lomalle :dance018 Se ei ikinä koskaan oo pitäny pidempiä ku 2 vkon lomapätkiä. :think005 Mitehä se osaa olla kotona mun kanssa niin kauan...
 
Mashnu, sikäli kun mä oon ymmärtänyt, enempi mua jännittää miten sä saat annettua sen olla kotona niin kauan :D

No okei, ehkä se vauva vähän tasaa tota settiä :)
 
Saanpahan oman pikkupalvelijan itelleni tänne... :grin No eikä ku tuolla on yhdestä vauvasta jo kokemusta niin rauhoittaa se mun mieltä ettei tarvii yksin olla. Mutta ku rekkamies on rekkamies ja tottunu kulkemaan niin toivon ettei sille käy liian rankaks moinen kotoilu... :wink
 
Tänään on nautittu ihanasta ulkoilusäästä. Ja niin on kaivannut kunnon liikuntaa, niin käytiin vähän metsässä ja kalliolla rämpimässä. Saa nähdä tuleeko sitten illalla ja yöllä supisteluja. Tänään alkoikin jo Rv 37!
 
Jes, sain nukuttua hyvin!!! :) kolme vessareissuu yön aikana, mutta nukahdin aina uudestaan parin minuutin sisään. Yleensä neljän viiden aikoihin uudestaan nukahtaminen ei meinaa onnistua.

Mä mietiskelin eilen tätä raskausaikaa kokonaisuudessaan ja on tää ollu kyllä niin ihanaa aikaa, ihan hassua että kohta loppuu! Eilenkin mulle tuli muutaman kerran supistuksia, mutta oon vissiin vähän sekaisin päästäni kun mulle tuli niistä kuitenkin jotenkin hyvä olo! Vaikea selittää, mutta se puuskutus tuntui mukavalta... Joo-o, LÄÄKKEET!!!
 
Me otetaan rinselin kans tänään iisisti. Chillaillaan nii ku Risto Räppääjässä :p Mies lähti äsken pelireissulle, tulee myöhään illalla.

"Suunniteltu" päivän ohjelma: hyvää ruokaa, ku vaan keksis mitä haluan syödä :confused:, kirjoja, lakanoiden vaihto ja sit vois kattoo jonku elokuvan tai useemman, ulkona pitää käydä jossain vaiheessa :grin
Siivota kuulemma en saa ettei vaan satu mitää ku hän on nii kaukana o_O kylläpä sitä ollaan huolehtivaisia, ei siinä passaa mulle en valita :joyful: imurissa onki lukenu jonku aikaa miehen nimi :laughing021
 
Takaisin
Top