Tervetuloa Marikoo78, Emelja, Nemie ja Tink! Onnittelut plussista!
Lissu: juu, en mä sitä kaksoisjuttua tosissani ottanu, mut ei sitä tiiä, vaikka sellaset oliskin
(oon joskus lukenu jostai, et tuolloin hormonitaso nousee nopeammin). Piän kuitenkin peukut pystyssä, että selviät yhdellä.. ellet tietty toivo kahta :). Mullakaan ei oo sukurasitusta ja oon siitä helpottunut.. kahdesta on kaksin verroin iloa, mutta myös työtä :D.
Ninni22: oijoi, olipa halpa varhaisultra! :). Etenkin jos vertaa moneen muuhun yksityiseen tahoon. Tai sit mä oon laskenu netissä olevia paikkojen ohjehintoja väärin :D. Halvin, johon oon Turun seudulla netin perusteella törmänny taitaa olla Varsinais-Suomen lääkäripalvelu ja oon miettiny siellä käymistä ja siel on 100e, eli toi sun on sitäkin halvempi.
Marikoo78: En oo viel koskaan varhaisultrassa käynyt, mut vähän haaveilen käymisestä rv 8+.. tosin ainoa paikka johon tän hetkisen ajatuksen mukaan raskisin mennä, ni sinne pääsis kesälomasulun takia vasta ku mul on rv 9+2.. ja sit ei välttämättä ookkaa enää pitkä aika np-ultraan.. hankala päätös :).
äippä-89: Hauska kuulla että joku muukin on käynyt varhaisultrassa vielä rv 9+, jospa se ei ois sit mullekaan liian myöhäinen ja turha :). Eikä sitä tiedä että saanko ees np-ultraa ennen rv 12+0 tai lähelle sitä - mikäli menee reilusti yli ton, ni pakko päästä jo etukäteen jännäilemään. Kuvat ja dvd kuulostavat kivoilta!
Ninni22: Jossai luki et se maksimimäärä per päivä olis 3 kuppia eli 3 x 1,5dl. Itse oon koittanu pitää kahvin juonnin yhdessä tai kahdessa kupillisessa (pieni muki) :). Ylijuomisesta on kai se riski, että keskenmenoriski voi kasvaa. Täysin lopettaa ei tarvii, mutta vähentäminen kannattaa :)
Nemie, voi soittaa heti, jos siltä tuntuu :). Saa myös helpommin mieluisan neuvola-ajan jne. Itse soitin suht tuoreeltaan, pari päivää plussauksen jälkeen rv 4+4 ja se kannatti, sillä ajat oli tavoiteaikaa rv 8+ mietittäessä hieman kiven alla ilmeisesti kesäjärjestelyjen takia ja sain ekan neuvolan vasta kesäkuun lopulle, kun on 8+5.
Mites ois Ninni22, jos ottaisit uudeksi rutiiniksi sen, että nappaat yhen kupin kotona ennen töitä ja sit yhden ruokkiksella? Ittekään en täysin osaa lopettaa, mutta vähentämiseen kyllä tottuu pikkuhiljaa, vaikka aluksi väsyttääkin :)