Plussan huumaaa

Jep salaisessa voin itekki kertoa enemmän :)
Täytyypä toivoa nyt parasta että viivat vahvistuu:)

Täällä yksi joka voisi liittyä joukkoon. Pitäis jatkaa unia mutta kävin äsken vielä tekemässä digin ja "raskaana 2-3" siinä luki :) <3 viime viikolla jo ekat testit tein ja oireet oli ihan selkeet mutta halusin vielä varmistaa digillä.

Esikoinen tulossa, ite 26 ja mies muutaman vuoden vanhempi. Yk 6 kun tärppäs. La olis 10.3.16.
Mä oon lähihoitaja, vuorotyötä teen.

Paljon onnea kaikille plussanneille ja toivotaan että kaikki menee hyvin kaikilla! :)

Tintti tervetuloa ja paljon onnea sullekin. Owletilla tooosi hyvin viivat vahvistunut :)

Ninni mä tein perjantaina viimeisen testin. Silloin tais olla 5+3 ja vasta silloin tuli leffaviivat. Että ei mitään hätää tai paniikkia :) vaikka tiedän, vaikea on olla miettimättä ja stressaamatta :oops:

Hyi meinas eilen lentää laatta kaupassa kun joku oli rikkonut sillipurkin kassalla :yuck:muutenkin se haju on aika kuvottava. Kassan ilmeestä kyllä huomasi minkä takia en oikeen sitä hajua kestänyt :joyful:

Ninni, mä tein kans sunnuntaina uudestaan rfsu:n liuskan uudestaan ja ihan tosi haalee viiva oli, mutta ne nyt on kai muutenkin vähän huonoa. Teen varmaan vielä sen apteekin testin joku päivä niin katotaan olisko sitte leffaviivat mullakin. :)

Milena ja Tintti, paljon onnea! :happy:

Owlet ja Tuhinamurmeli, hienosti siellä plussat vahvistuu! :)

Ninni, älä yhtään hermoile, kyllä ne leffaviivat sieltä tulee! Mä oon sittaas ite miettiny että tuliko liian aikasin että jos siellä onkin kaksoset tai jotain! :grin Mä luulen että kyllä sitä jotain aina murehtii on sitten tilanne mikä hyvänsä..

Tervetuloa Tintti-8 ja onnittelut plussasta! :happy:

Ninni22, piä useempi päivä taukoa, kyl se siitä vahvenee, mut se hcg vaan nousee pienissä sykleissä (kerran kahteen tai kolmeen päivään), ni välillä voi kuulemma saada saman tuloksen parina päivänä peräkkäin :). Sen takia omakin testaustahti oli ti, to ja ma.

Tuhinamurmeli, on kyllä selkeä plussa! :happy:

Lissu, hui mahdolliset kaksoset, jännää! :). Onk teil suvussa kaksosia? Toi on muuten niin totta, että kyllä sitä jotain aina murehtii ja murehtiminen vaihtaa joka huojennuksen jälkeen vaan muotoaan :grin. Miehen kanssa joku aika sit tuumittiin, että taitaa vanhemmuus olla jatkuvaa huolta ja huolehtimista, mikä alkaa plussatestistä, eikä päädy edes lapsen aikuisuuteen :D.

Mä tein kanssa viikko ekan plussan jälkeen uuden rfsun testin eikä ollut mitenkään hirveästi siitä tummunut.

Tuhinamurmelilla on aivan selkeä plussa ja ihana nimimerkki :)

Lissu oon samaa mieltä tosta murehtimisesta. Se ei kyllä tule ihan heti loppumaan. Täytyis vaan osata olla rauhassa eikä stressata kaikesta. (sen kun näkis) :D

Luumupuu, komppaan tota kohtaa "sen kun näkis", itteki tiedän että turha miettiä kaikkea, mut joillakin se kuuluu luonteenpiirteisiin, esmes mulla :)

Taidan mäkin nyt sitten uskaltautua mukaan.. Marraskuisiin2015 en ikinä ehtinyt liittyä kun km rv11 :(
Tänään digillä 2-3, kovasti pidän sormet ja varpaat ristissä että tämä pikkuinen jaksaisi loppuun asti !

Esikoista meilläkin siis odotellaan :)

Tässä mietiskelen ja laskeskelen että mulla alko 9.6 vikat menkat ja kierto 28 niin sen mukaan la15.5, mutta meillä oli seksiä vain yhden kerran 16.6 eli viikko menkoista.. Eli ovulaatio on ollut aikasin. Eli siis la on pakko olla aiemmin eiks nii? Selkee plussaki rv3+3 aamulla ja päivällä uudella testillä.. Tekis mieli ostaa se viikkonäytöllinen testi. Onkohan se oikeessa?

Kävin kesken työpäivän hakemassa digin ja hädissään tein sen,nii edelleen näyttää vaa 1-2, vaikka 4+5 sen pitäis näyttää 2-3 :( voiko laimee pissa vaikuttaa noihin viikkoihin?

Liitteet

• 1436267834444.jpg
    1436267834444.jpg
    59.7 KB · Katsottu: 41
Niissä ohjeissaki lukee että tulis tehä aamuvirtsasta. Ite tein ton tänä aamuna ja näytti 2-3, kun mulla nyt 4+6.

Nii.. noku mä luin että aamupissasta jos tekee jo ennenku menkkojen kuuluu alkaa ja muuten voi tehä koska vaan. Mutta joo, täytyy tehä muutaman päivän päästä aamupissasta:)

Mulla muistaakseni toi digitesti näytti esikosta viikon pidempään tota 1-2 tulosta ku olis pitänyt. Hormoonitaso ei ollu vissii noussu sillon vaa tarpeeks

Muokattu viimeksi:
Takaisin