Plussan huumaaa

Tervetuloa uusille, ja Onnea!!

Kyllä me taidetaan odottaa sinne niskapoimu ultraan saakka.. Ehkä tässä sen verran malttaa :)

Hei vain :) varovaisesti uskaltaudun minäkin iloitsemaan elämäni ensimmäisestä plussasta :) Viime viikolla tein ensimmäisen testin ja sen jälkeen vielä on pitänyt muutama varmistustestikin tehdä. Nyt siis viikoilla 5+3 ja la olisi 8.3. En ole aivan nuorimmasta päästä varsinkaan ensikertalaiseksi ja yritystä on takana jo useampi vuosi. Juurikin tämän samaisen kierron aikana kun plussasin, olin saanut lähetteen jatkotutkimuksiin, alkututkimukset jo tehty. Eihän tätä vielä voi uskoa, varsinkin kun olin omassa mielessä saanut hiljalleen rauhan sille etten koskaan saa omaa pientä nyyttiä syliin. Mutta nyt, päivä kerrallaan, kaikki on näköjään mahdollista <3

Hui, olipa paljon viestejä! Ja lisää tyyppejä porukkaan, hieno juttu!
Tervetuloa Höpökömpiäinen, Junibea, Ainailona, Maikku ja marjaana, onnittelut plussista! :happy:

Äippä-89, kiva kuulla että säkin oli just siellä V-S lääkäripalveluissa :). Täytyy kattoo, josko ittekki ny kävis.. teen varmaan päätöksen sen perusteella, kui pian saan np-ultran ja kui kärsivällinen osaan olla :D. Muuten oon tosi relax ja uskon, että siellä joku kasvaa, mutta uteliaisuus nähdä pieni on kova.

Ninni22, hyvin vahvistuu viivat ja suurenee luku! :happy:

Hip Hei!
Juuri plussannut ilmottautuu riveihin

En voi uskoa tätä todeksi!

Maanantaista lähtien olen aamuisin tehnyt One Step-liuskatestin ja tuloksena on joka kerta ollut todella todella todella himmeämpääkin himmeämpi viivanpaikka.
Ei siis yhtään haamuksi luettava tulos.
Töissäkin saanut jännittää milloin vuoto alkaa kun alamahaa on kokoajan juilinut.

Nooh, noin 15min. Sitten tein clearblue plus-testin ja komea plussa paukahti näyttöön

Sanoisinko että ihan turhia nuo "herkät" one step-liuskat

Huikeeta!!

Pakko oli jonnekkin kertoa kun tukahdun tiedosta
( koko viikon olen tätä ketjua sivusta seuraillut )

LA 16.3 laskurin mukaan, nyt siis 4+2

Nyt pitää vaan toivoa että kaikki menee hyvin ☺

Tervetuloa Dottie ja onnittelut plussasta! :happy:

Ninni22, olipa ikävä tilanne :(. Voisko jollain alzheimerintaudilla tms. olla osaa aggressiiviseen/haukkuvaan käytökseen? Jos tekee sen vaan tautinsa/vaivojen takia? (ei siltikään tietty oikeuta haukkumaan, murmur). Olin harjoittelussa kotihoidontukipäätöksiä tekevän virkailijan kanssa, ja kuulin, että toisinaan sairauden pahenemisvaihe saa aikaan kaikenlaista ei-niin-kivaa.. Voimia työhösi ja toivotaan, että jos kohtaat saman asiakkaan uudelleen, on hänellä paremmat fiilikset päällä, eikä pura pahaa oloa suhun! :)

Owlet: tällä vielä järki pelaa eikä ole alzheimer diagnoosia, olisikin niin olis helpompi ymmärtää.. tämä oli henkilökohtaista.. noh, huomenna meen taas sinne niin saa nähdä onko paremmalla tuulella..
Pitäis perustaa joka oma potutus ketju mihin voi purkaa tunteita =D

Ninni22, no voih.. sit on kyllä ketuttava tilanne.. vaatii moninkertaisesti hermoja ja pitkää pinnaa :/. Mul on peukut pystyssä, että huomenna sujuis paremmin :)

Kiitos onnitteluista ☺

Ninni22: Tosi kurjaa että sua kohdeltiin ilman syytä kaltoin. Onko ks.asiakkaalla Mt-ongelmaa kenties? vai äksytteleeköhän pelkkää turhautuneisuutta?
Opiskeliaikana olin harjoittelussa kotihoidossa ja siellä oli kyllä asiakkaita joka lähtöön.
Toivottavasti huomenna sujuu käynti paremmin ☺

Dottie, tällä ei ole ennen ollu mua kohtaan mitään, että kaipa hänellä oli vaan huono päivä. Nyt mäki oon rauhottunu eikä mitään jääny hampaan koloon. :) eihän se oikeastaan edes kuulu tänne palstalle, mutta hormonit... =D joo vois tehä jonku tuommosen ketjun!

Hei kaikille, varovaisesti tungen tänne mukaan itseäni. Eilen pärähti plussa testiin, aivan yllätyksenä oirelistaan nähden. Menkkoja odottelin... Yritys on aloitettu 11/14, toista toivotaan. Helmikuussa sain jo kertaalleen plussan joka päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon huhtikuun puolessa välissä (vk 10). Sen jälkeen kierto menikin sekaisin ja nyt on vasta yhdet menkat olleet välissä ja laskelmieni mukaan nyt on jotain 3+6-4+4 välillä. Eli ihan alussa mennään.

Tuo taustalla häilyvä keskeytynyt km tekee sen, että haluan ehdottomasti ar-ultraan, jos sinne asti päästään. Varaan ajan heti maanantaina, jotta saan sen haluamalleni viikolle :)

Tutustun tässä foorumiin ja kirjoituksiin ja yritän päästä pian keskusteluihin mukaan! Osaako joku muuten suoraan sanoa, näkyykö minun sähköpostiosoitteeni muille?

Roleum, mä en ainenkaan sun sähköpostia näe. Onnittelut!

Junibealle onnittelut digistä myös! :)

Roleum tervetuloa ja onnea plussasta :) aion itsekkin mennä ar-ultraan kkm takia.. ja ei näy sun meili :)

Junibealle onnea digin tuloksesta ja hyvää hääpäivää :)

Ajattelin tehdä jäljellä olevan digin ensi viikolla, toivottavasti olis ruudussa sitten 3+ :)

Takaisin