Plussan huumaaa

Mitä vahvempaa virtsaa sitä tarkempi tulos :) Ite aattelin ens viikolla tehä toisen testin ja kattoa onko tullu muutosta viikkoihin.

Tervetuloa Adessaa ja onnittelut plussasta! :happy: Tarrasukkia ja vauvaliimaa rutkasti sinne, että tällä kertaa kaikki menee hyvin!

Sannuli85, kyl se ovis on voinut olla aiemmin. Joskus oon lukenu et melkein jopa samantienkin menkkojen jälkeen on mahdollista raskautua. Mulla taasen ovis oli pari päivää myöhemmin kuin kännykän hedelmällisyyssovellus oletti (tikutin oviksen), eli hyvin ovis saattaa välillä vaihdella :). Cb digi näyttää useimmiten/useimmille oikein, mutta tulos ei aina oo aukoton, eli poikkeuksiakin löytyy.

Ninni22, tarkistin just cb digin ohjeista, ni niissä lukee tuon ajankohdan (ennen kuuk. alkamispäivää --> aamuvirtsa, alkamispvän jälkeen --> mihin tahansa aikaan) lisäksi myös "jotta hedelmöitysilmaisimen tulos olisi tarkka, sinun on käytettävä aamuvirtsaa". Se ei siis ohjeiden mukaan välttämättä näytä viikkoja oikein, vaikka sen raskaana-kohdan näyttääkin, kuten pitääkin. Ja jostain joskus oon lukenu, että vaikka useimmilla viikot näyttää oikein, joillakin ne kohoaa jostain syystä hitaammin tai digi ei vaan reagoi kunnolla ja silti on tullut terve vauva :). Milloin teitkään sen ekan digin? Suosittelen tekee sen toisen vasta viikko ekan digitestin jälkeen :)

Muokattu viimeksi:
Mä tein tänään aamuvirtsasta myös tuon CB digin ja näytti 2-3 vaikka viikkojen (5+4) mukaan pitäisi jo olla 3+
mut hyvä tietää, jos ei välttämättä olekaan niin tarkka....

Haa, ja sit siinä cb digin ohjeessa lukee myös: "Viikkonäyttö tunnistaa hedelmöitysajankohdan 92-prosenttisella tarkkuudella. Arvio perustuu hCG-raskaushormonin pitoisuudeen virtsassa. HCG-pitoisuus vaihtelee eri naisilla, ja siksi on mahdollista, että viikkonäyttö saattaa joskus antaa harhaanjohtavia tuloksia"

Eli jopa testi myöntää, että virhemahdollisuuksia viikoissa on, elkää huoliko naiset :)

Jee hyvä ku luit mun puolesta :D en hätäile. Ehkä. Teen uuden vaikka loppu viikosta :)

Plussan huumaa todellakin :) Ensimmäinen testi tehty nimipäivänäni 2.7 ja todettu, että LA on 12.3. Eilen neuvolaan soittaessani, terveydenhoitajan mielestä LA 10.3. Oma syntymäpäivä 11.3 joten nimipäivälahjasta, syntymäpäivälahjaksi :)

Ja on suunniteltu raskaus, ovulaatiotesteillä testattu ovulaatio ja se tuli näemmä hyvin hyödynnettyä :)

Tässä vielä aamuinen testi kuivuneena, alkaahan se olla jo aika tasavahva, siis parin päivän päästä varmaan onkin :)

Marikoo, tehän saatte sitten pitää pikkusen kaa aina yhteissynttärit :) saisit maailman parhaan synttäri lahjan:)

Liitteet

• 1436280985040.jpg
    1436280985040.jpg
    46.8 KB · Katsottu: 43
Last edited by a moderator:
Kyllä kai se sit tarkasti selviää se rv ultrassa. Mä olin vähä pöhkö ku menin silti ostaa digin ja ajattelin aamulla testaa. :) Olin vaan nii varma ettei tässä kierrossa tärppää ku ei tullu ees ku sen yhen kerran puuhaitua, mut en ainakaan stressannu asiasta. :):dummy1::dummy:

Owlet, toi kaksosjuttu oli nyt vaan semmonen heitto, pieni mieli keksii kaikenlaista... :p Ei oo mitään sukurasitusta sen suhteen. Ja totta että murehtiminen jatkuu varmaan kyllä hamaan tulevaisuuteen asti...

Ninni, varmasti virtsan laimeus vaikuttaa tulokseen. Ensi kerralla sitten aamupissasta. :)

Adessaa ja Marikoo, paljon onnea plussista! :happy:

Mä tein sen viikkonäytöllisen testin ja siihen tuli 2-3viikkoa eli siis rv4-5. Soitin neuvolaan ja juttelin terkan kanssa ni se laski kanssa, et oon pidemmällä kun menkkojen mukaan. Selvii sit ultrassa. :love017 Nyt tekis vähän mieli mennä varhaisraskauden ultraan. Millä rv ne sydänäänet muuten neuvolassa kuuluu?

Mä en tiedä koska ne neuvolassa kuuluu. :) mutta ei ne varmaan ennen 10 viikkoa kuuntele..? oon kuullu sit sellastakin, että tosi laihoilta saattaa kuulla neuvolassa vatsan läpi aiemminkin, mutta jos on mahaa vähä enemmän, nii ei ne kovin aikasin yritä kuunnella. :) siks mä menin varhaisultraan 8+5 viimeks (joka tehtiin siis alakautta).. :)

4+6 tänään <3

Mä muistaisin et viime raskaudessa ois terkka kysyny et haluatko et kuunnellaan et ei välttämättä kuulu ja sit kuunneltiin ja kuului. Pitäis kaivaa äitiyskortti niin siinähän se lukis. :) Vitsit mitähän se varhasultra maksaa ja missä niitä tehään?

Mulla kuului sydänäänet neuvolassa ekalla käyntikerralla rv 8+5. Terkka sanoi ensin että ei välttämättä kuulu ja siitä ei pidä hätääntyä jos ei kuulu. Taitaa sekin olla aika yksilöllistä miten kuuluu ja varmaan vähän terkastakin kiinni saako kuulumaan :)

Kävin ostamassa pari digiä lisää, huomen aamulla teen yhen ku on rv 5+0, toivottavasti viikot olis noussu. Nää saa jäädä viimeisiksi testeiksi, oon laittanu niihin jo niin paljon rahaa että nyt saa riittää :D

Millä viikoilla olette varhaisultrassa käyneet? Mulla tänään 5+0 ja mietin varaisinko kuitenkin ajan :)

Takaisin