Plussan huumaaa

Heippa! Ihanaa että on muitakin jo joilla on la maaliskuussa. Itse tein testin keskiviikkona ja epäuskoisena olen siitä asti ihmetellyt. Mitään en vielä uskaltanut kirjoitella mutta nyt :) laskurin mukaan minullakin olis la 2.3 ja ensimmäinen lapsi olisi tiedossa. Voin kertoa että täälläkin jännitetään :D
 
Mä plussasin eilen ja LA ois 4.3.2016! :)

Meillä tänä vuonna 2 vuotta täyttävä poika.

Mä olin melko varma esikoisen raskaudesta jo ennen plussaa vaikkei oireita silloin juuri ollutkaan muuta kuin väsymys.
Ja samoin nyt oli koko viikon tosi vahva tunne raskaudesta ja loppuviikkoa kohti alkoi vatsaa turvottaa kovasti, hajuaisti herkistynyt, vatsassa jomotusta ja paineentunnetta sekä nännit alkoi kutista ja on hieman arat.
Torstaina ei vielä liuskatestiin tullut haamua mutta eilen näkyi jo hentoinen viiva ja digitestillä raskaana. :)
e5fdecda8ad1f35e869d601039d41130
 
Mulla oli ennen plussaa oireena kummallisen tuntuiset rinnat :D ei oo kipeet tai mitään eikä välttämättä oikeen isommatkaan mutta tuntuu erilaiselta. Autossa olessa tulee myös paha olo jos on nälkä. Väsytti ja väsyttää vieläkin tosi paljon.
Voi mäkin haluaisin tehdä digin. Mies on vaan sitä mieltä, että eiköhän kolme testiä jo riitä. Jos multa kysytään niin ei :D:D
 
Tossa olisi kuva testeistä. Ylempi on keskiviiko aamulta ja alempi perjantai illalta. Torstai aamulta unohdin ottaa kuvan. Kyllä toi viiva näyttäisi vahvistuvan.. :)
 

Liitteet

  • Phototastic-27_6_2015_374b6ecc-26e6-48b9-82cd-09ba537d9e04.jpg
    Phototastic-27_6_2015_374b6ecc-26e6-48b9-82cd-09ba537d9e04.jpg
    839.6 KB · Katsottu: 154
Ihanaa että on jo muitakin ! Mulla oli aika vahva viiva ja tosiaan mulla ei oo mitään oireita. Viimeksi siitä panikoin mut nyt osaa ottaa jo rauhallisesti vaikka ei oireita olekkaan :) Onnea teille plussanneille :)
 
Moi kaikille!

Itsekkin plussasin tällä viikolla ja LA omien laskujen mukaan 1.3 :happy093

Oireina on ollut todella todella kovat vatsakivut ja odottelinkin jo menkkoja alkaviksi, mutta eipä ne sieltä tullutkaan.

Edellisestä synnytyksestä 8kk ja tämä uusin tulokas on siis nro #3 :Heartred
 
Mä menin jo tonne helmikuunvauvoihin, mutta luulen että kuulun tänne maalisvauvoihin :P Perjantaina digillä 2-3 :)

Raskautta ei ollu suunniteltu vaa enemmän tyylillä "tulee ku on tullakseen", uskomatonta kyllä mutta 27.5 kävin ottamassa kapselin pois ja nyt jo plussaa. Erittäin toivottu ihme,kuhan alku menee nopsaan ja hyvin :Heartred
 

Liitteet

  • 2015-06-26 11.38.58.jpg
    2015-06-26 11.38.58.jpg
    82.6 KB · Katsottu: 83
Niijoo! Taidan esitellä itteni kans : minä 22v, kapseli oli 2.5v, mies 25v, ei siis mitään suunniteltua yrittämistä, onneks koska en halunnu ottaa ressiä enkä nytkää :) ai voisko toi olla jo 4 viikkoa? Mä laskeskelin et maanantaina 1.päivä tapahtunu hedelmöittyminen, ens viikolla pitää käyä ostamassa vielä 1 testi varuiks :P en meinaa uskoa ollenkaa!
 
täällä kans yks plussannut! muutaman päivän päästä pitäisi vast menkat alkaa, mutta oli jotenkin semmonen tunne et nyt ois tärpännyt ja piti mennä ostamaan samantien testi tänään ja en malttanut odottaa huomiseen aamuun vaan piti tehdä samantien, no haalea plussahan sieltä tuli :) eli ite oon syksyllä 20v ja mies 21, reilun vuoden ollaan yritetty
 
Hei taas tullut uusia! Ihanaa meitä alkaa kertä tänne :) tänään aamulla tein taas testin ja kai se on pakko alkaa uskomaan että plussaa se näyttää :D :Heartred

Voisin kanssa vähän minä kertoa itsestäni. Eli olen 25 vuotias ja mies täyttää tänä vuonna 29. Yhdessä ollaan oltu vähän yli neljä vuotta. Vauvasta ollaan puhuttu ja haaveiltu jo muutama vuosi mutta nyt vasta alettiin yrittämään. Ja olisi siis tosiaan esikoinen tiedossa.
 
Mä kyllä melkein tiedän varmuudella että tänään on 4+5 :) Mä oon 23w ja mies on 26w. Meillä yhteistä tietä takana 6 vuotta ja yhteinen 7kk poika :):happy093
 
Mulla vähä epäselvää, 27.5 kapseli pois-ovis samana päivänä
1.6 vuotoa iha vähän ja loppu ku seinään
8.6 ja 9.6 paksua limaa

Mä oon niin surkee tämmösissä eli tollon 1.6 oli ilmeisesti kiinnittymisvuotoa, laskenko siitä päivästä eteenpäin vaiko hmm?
 
Mulla on ollu menkat viimeks melkeen 3v sitten :D no sehän selviää sit neuvolassa :D viikot siis ^^
 
Takaisin
Top