Plussan huumaaa

Silvergrinda, ei epäilystä kyllä ollenkaa :D toivottavasti mäki saisin pian tommoset leffaviivat. :)
 
Hirmu paljon onnea kyfi! :) p.s vaihdatko nimimerkin johonkin tunnistettavampaan? :) mukava tietää kelle puhuu
 
Vaihdan kunhan pääsen koneelle. Puhelimella en ole löytänyt kohtaa jossa sen voisi vaihtaa
 
Nyt on nimimerkki vaihdettu ja teimpä tuossa toisenkin testin. Aiemmin käytössä oli RFSU:n liuskatesti, johon tuli hailakka, mutta selkeä viiva. Äsken tekemäni testi oli myös RFSU:n, mutta digitaalinen, tuloksena YES+. Eli kaiketi se on pakko uskoa, että raskaana ollaan :) Mies on ihan yhtä häkeltynyt tästä kuin minäkin, ja molempien on vaikea uskoa, että nyt se tärppäsi. Yritys ollaan aloitettu tammikuussa 2014 eikä aiemmin ole tärpännyt. Viime kierrosta jo luulin tulleeni raskaaksi, kun kierto oli kaksi päivää normaalia pitempi. Kierto ollut koko puolentoistavuoden ajan 26 päivää, viime kierrossa 28 päivää. Ennen yrityksen aloittamista mulla oli käytössä ehkäisykapseli, jonka myötä myös lihoin lähes 15kg vain puolessa vuodessa.

Mutta tällä hetkellä siis 4+3 :)
 
Nabaketulle paljon onnea ja toivotaan että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti! :)
 
Ninni22, Oih, hyvältä näyttää! Jos vielä muistat, miltä mun onestep-puikko näytti tiistaina "plussaa vai ei" -ryhmässä, ni se oli melko saman vahvuinen (vaikkakin eri testi) dpo 14 :). Dpo 16 toinen samanmerkkinen halpistikku oli jo kivasti tummentunut. Noissa tikuissa on ihmeen suuret erot, kun samana dpo 14 iltapäivänä testasin myös cb plussalla päiväpissasta ja se anto nopeamman ja tummemman tuloksen. Ajattelin huomenna tehdä sen varmistustikuttelun ja oon aika hämilläni, jos ei oo nyt täydellisen sininen plussamerkki ruudussa :). Ylijääneen cb digin teen vasta ensi viikon to, jotta tulee varmasti uus lukema 3+ ruutuun, eikä sama 2-3 :D (tein ekan digin tämän viikon to). Piän peukkua sulle terkkarisoittoa varten, toivottavasti pääset lähetteellä varhaisultraan :). Ite en oo vielä päättänyt, meenkö omakustanteisesti.. houkuttaisi, mutta mies sitä mieltä, ettei tarvii.. täytyy miettiä.

Tervetuloa Nabakettu ja onnea plussasta! :happy:

Mahtijuttu Silvergrinda ja maaliskuu2016, että tulokset vahvistuneet leffaviivoiksi ja että FirstTimeMomilla on noussut luku! :happy:. Omat leffaviivat toivottavasti pärähtää huomenna :). Maaliskuun2016 pahoinvointi kuulostaa myös hyvältä merkiltä! Mulla ei oo ku pientä ellotusta vieläkin, mut onneksi tyyppejä on erilaisia ja tääkin voi olla okei.. rinnat sen sijaan kasvaneet jo jättipalloiksi, enkä oikein osaa sanoa, tykkäänkö muutoksesta, ku nää oli ennestään jo suurehkot :grin
 
Muokattu viimeksi:
Aamulle herätessä nännit ihan julmetun kipeät, edes paitaa ei uskaltanut laittaa päälle... Huomenna pitäisi soitella neuvolaan ja koittaa saada aika jotenkin järkevästi sovittua. Kotikunnassa ei neuvolaa ole, lähikaupungissa (johon kuulutaan) on kyllä mutta olen arkisin töissä 100km päässä. Pitää nyt selvitellä miten tässä tilanteessa toimitaan. Ei vaan huvittais hirveen monessa paikassa rampata.

Kaikille nyt vaan tsemppiä ja toivotaan, että kaikki menee hyvin :)
 
Niinpä, vauvaliimaa ja tarrasukkia rutkasti kaikille! :happy: (foorumikieli näköjään pureutunut lähtemättömästi mun selkärankaan, hihi..)
 
FirstTimeMom, hienoa että viikot on mennyt eteenpäin! :)

Maaliskuu, hienoa! :) millä viikolla tai dpo oot? Ku mä oon nyt dpo 14 enkä saanu lähellekkää leffaviivoja vielä :)

Owlet, kyllä mäki olettaisin että olis tasapaksu sininen plussa sitten ruudussa :) mä muuten teen ehkä viikon päästä ton yhen digin niin toivottavasti siihen tulee 2-3 tai 3+ :)
Mulla pieni hätä näiden testien kans ku ei tummu, koska viime raskaudessa nousi hirmu nopeasti että sain jo ekan plussan dpo 9 :D niin nyt on ihan eri tilanne.

Nabakettu, sulla onkin vähä kinkkinen tilanne, höh, jotenki sä saat varmasti sovitettua nuokin asiat :)

Mä niin haluaisin jäädä tänne maaliskuisiin, olis ihana olla paikka missä olla alusta loppuun asti ja vielä vauvan syntymänki jälkee :)
 
Tuossa nyt tämän aamun testi, on se tummempi päivä päivältä, vaikka ei hienolta leffaviivalta näytäkään :) ja kuvaan en saa ihan saman näköiseksi mitä se luonnossa on :D
 

Liitteet

  • 1436087680483.jpg
    1436087680483.jpg
    30.6 KB · Katsottu: 53
Ninni22, kaikki raskaudet on erilaisia (samallakin odottajalla) ja hcg:n nousussa voi olla eroja, joten ei kannata siitä huolestua :). Oikeastaan joka päivä ei ees kannata testailla, vaan suosiolla oottaa, että se nousee, esim. kaks-kolme päivää. Taustalla muistaakseni se, että hcg-pitoisuus nousee sykleissä. Ja testeissäkin on eroja.. noi liuskat voi hyvin pysyä joillakin vaaleana yllättävän pitkäänkin, ja sit toisista testeistä tulla ajoissa kunnon viivoja :)
 
Juu ajattelinkin että testaan sitte joskus ens viikon puoli välillä seuraavan kerran :) haen sitten apteekin testin.
 
Ninni. Meillä täällä varhaisultra kuuluu aina kaikille. Itsellä oli menossa kans joku 7-8rv kun sydämenlyöntejä ei löytynyt. Pari viikkoo srurailtiin ja srn jälkeen oli keskeytys ihan osastolla. Pikkuisrn elämä oli loppunut 5-6 rv mut istukka ja kohtu oli jatkanut kasvamistaan. Raskaushormonikin oli ihan maksimi. Olisi luultavasti vasta n. rv 12-13 tullut itse ulos, kun keltarauhashormoni ois lopettanut ylläpidon...

Siks tää vähän pelottaakin. Mullakin nappas nyt ekasta kierrosta heti kun päästiin taas yrittämään.... Toivotaan että nämä viihtyvät nyt paremmin :)
 
Takaisin
Top