Plussan huumaaa

Ytnom, testasitko ovista tuolloin kapselin poiston aikaan? Voisiko olla niin että oliskin tullut ensin vähän jotain tyhjennysvuotoa ja ovis olis ollut limojen aikaan? Tuo digitesti on kyllä usein aika tarkka niin se viittais että ovis ois ollut vasta myöhemmin :)
Mutta ekassa ultrassahan se sit melko tarkasti selviää. Tosin mulla ekassa raskaudessa LA siirtyi nt-ultrassa viikolla eteenpäin ja sit toisessa ultrassa siirrettiin takaisin alkuperäiseen ja lopulta poika syntyi vielä kaksiviikkoa etuajassa eli melkein kuukautta aiemmin kuin se myöhäisempi LA oli :) :) :)

Mutta olet ihan tervettullut tähän ryhmään vaikka olisikin helmikuun lopulla LA :)
 
En mä mitään oo testaillu, mut kyllä mä sentään oviskivut tunnistan :D ja sanoki lääkäri et jos kaikki on niinku pitää nii ovis tulee samana päivänä. Ja tosiaa sitä vuotoa ei voi ees vuodoks sanoa, kun niin onneton tuhru jäi paperiin. Eli ainaki omien päätelmien + noi limat sit nii mitä lukenu nii hedelmöittyminen ois tapahtunu sillon 1.päivä tai vaihtoehtosesti 8.päivä :D
 
ootteko muuten missä vaiheessa soittamassa neuvolaan vai oletteko jo soitellut? En tiedä yhtään koska sinne pitäis soitella. Ja muutenkin pihalla kaikesta mitä pitäisi tehdä :D onneksi on ihan hyvin aikaa sekoilla ha panikoida
 
Tällä viikolla pitäis soitella :) varmaan pakko varmistukseks tehä yks testi vielä. Noissa digitesteissähän voi ilmeisesti 1-2viikkoa heittää enemmän mitä näyttää, ku sehän näyttää kauan on ollu raskaana,eli ainakin viikolla lisää :D Eli kannattaa pikkuhiljaa kaikkien varailla ;D
 
Heippa ja onnea plussista! :)

Täällä kävi nyt "perinteiset" ja tuli vähän vaan suihkittua ilman ehkäisyä, kun "kyllähän mä vielä täysimetän eikä vielä oo ovisoireitakaan" ja nyt taitaa olla baby nro 3 tuloillaan. Tervetullut kyllä siis nyt, kun näin pääsi käymään!

Esikoinen 05/13 ja pikkuinen 03/15. Eipä siinä, itsepä puuhailtiin varomattomasti, mutta ylläripylläritää silti on, kun viimeksi meni 8 kk ennenkuin kroppa alkoi toimia ollenkaan synnytyksen jälkeen ja sairastan vielä kilpirauhasen vajaatoimintaakin niin ei tosiaan olis uskonu tällaista käyvän... Varmaan tarkoitus, koska menkoista olisin laittanut kierukan ja mies sitten sen aikana piuhat poikki, kun ei ollut enää tarkoitus tehdä lapsosia. Ollaan kolmenkymmenen kumpikin ja tarkoitus vielä nähdä lasten kanssa maailmaa, kun hieman kasvavat...

Tein perjantaina ja lauantaina erittäin herkän testin (tuli vain olo että nyt ei oo normaalifiilis) ja tuli haalean haalea viiva molempiin ja tänään tein aamulla normi 25 -herkkyydellä s-kaupan pregcheckin niin tuli myös haalea. Hui! Ihanaa, mutta jännittävää!! :) Miehelle en ole vielä puhunut, vasta sitten kun tulee tummat viivat testiin. Teen digin perjantaina niin varmistuu sitten ja viikonloppuna jutellaan jos on aihetta. viikonloppuna ja tänään on ollut hieman huonoa oloa eikä mikään maistu ja viikon verran on jomotellut vatsaa, "menkkamaista kipuilua". Olen myös aivastellut (kuten kahdesta edellisestä) ja haukotuksille ei meinaa tulla loppua, vaikka bebe nukkuu 22-07 yöunia. Sillä tää varmaan tärppäskin, kun ei tuu joka yö imetettyä.

Olen ollut edellisissä raskauksissa todella pahoinvoiva, aivan siis petipotilas 8-10 viikkoa niin toivottavasti tällä kertaa iisimpää, koska olen lasten kanssa päivät yksin kotona. Jos ei niin sitten se on kestettävä. Lopputulos kun on odottamisen arvoinen.

Tarkoitettu näin jos viivat vahvistuvat :Heartred
 
Mitä mieltä ootte tästä? Onko kellään kokemusta first signal kasettitestistä? Antaako mitään viivaa jos nega? Mä tein toissapäivänä testin ja testiajan jälkeen ilmestyi viiva :eek: sitten eilen illalla tein rfsun liuskan eikä näyttänyt juuri mitään.. mitä nää meinaa?? tässä kuva http://aijaa.com/bl0Jvx kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä! :D
 
Itselläni ensimmäinen ultra ensi viikolla niin määrittävät että millä viikoilla mennään kun edellisen synnytyksen jälkeen ollut vain yhdet menkat niin ei ole varmuutta kierrosta :)
Ja ensimmäinen neuvolakin on sitten viikon päästä tästä ultrasta.
 
Tarkoitus olisi tällä viikolla soitella neuvolaan ja eka käynti on varmaan 3-4 viikon päästä eli viikoilla 8-9. :)
Ekasta kävin yksityisellä varhaisraskauden ultrassa mutta nyt en taida käydä.

Ja oireita on mulla ainakin ollut, tosin aika lieviä mutta; tuntemukset alavatsassa, ei kuitenkaan menkkakipujen tapaisia vaan juilimiset tuntuu vatsan sivuilla ja ihan alhaalla häpyluun päällä. Vatsaa myös turvottaa tosi kovin.
Aamulla herätessä nälän tunne ja hieman heikohko olo sen vuoksi. Normaalisti aamuisin mulla ei ole nälkä vaan syön vasta muutaman tunnin kuluttua heräämisestä.
Myöskään päivän aikana ei oikein tee mieli kuin juoda mutta iltaa kohden alkaa ruoka maistua.
Ja myös pientä väsymystä, iltaisin olen tottunut valvomaan mutta nyt menee silmät väkisin kiinni jo kymmenen aikoihin. :)
 
Ainii tosiaa oireita on ollu jo muutaman viikon, huono olo/etoo mutta ei oo tarttenu vielä pönttöä halailla, menkkamaisia kipuja välillä melko kovana kipuna tuntuu, rinnat kipeet ja kasvanu, hajut haistan tosi hyvin,rauta maistuu suussa, autossa kans huono olo ja mielialat heittelee parin minuutin välein :D
 
Itellä on huonovointisuutta ollut ja muutaman kerran olen joutunut menemään pönttöä halailemaan. Rinnat hieman arvat ja nännit erittäin arat ja hieman suurentuneet, myös väri hieman tummentunut mielestäni. Vessassa joutuu käymään muutaman kerran päivässä enemmän kuin aijemmin.
 
*_ellu_* , noista testeistä ei oo kokemusta mutta tuossa toisessahan on ihan selvä viiva! Mä tulkitsisin tuon kyllä ihan selväksi plussaksi. :)

Ja noi raskaustestit on kyllä aika hauskoja. Mulla on kaapissa vielä liuska ovis- ja raskaustestejä ja tein huvin vuoksi aamulla molemmat. Ovistesti näytti plussaa eli testiviiva selvästi kontrollia tummempi mutta raskaustestiin tuli edelleen tosi hailura viiva vaikka nyt jo kuitenkin rv4+3.
Onneksi digi on herkkä ja luotettava :)
 
Muokattu viimeksi:
Itselläni ensimmäinen ultra ensi viikolla niin määrittävät että millä viikoilla mennään kun edellisen synnytyksen jälkeen ollut vain yhdet menkat niin ei ole varmuutta kierrosta :)
Ja ensimmäinen neuvolakin on sitten viikon päästä tästä ultrasta.

Mä soitin myös neuvolaan ja mullakin tosiaan vaan yhdet menkat olleet ja sitte siitä päätteli että joo sä oot 4+ jotain raskaana :D vaikka oon siis kyl itekki aika varma mut epistä, mäki tahon ultraan!! :D Mä olin viime raskauden viikoilta 20+ tosi kipeä. Raskausmyrkytystä ei ollut vaikka siis raskauskiloja tuli huimat 40 !! Nyt pelkään pahaa että tässä raskaudessa myrkytys tulee (jos nyt kaveri jaksaa mukana). Mulla on myös myoma kohdussa mitä varmasti taas ekstrasti ultrataan. Viime raskaudessa oli myös raskausdiabetes todettuna vaikka mulla ei koskaan ollut sokerit koholla kun siinä paastotestissä sillon. Ja ne luulikin että mulla on se diabetes ja et tulossa iso vauva koska olin niin valtava mutta niin vaan 2840g täyttä poikaa synty rv 38+1 :wink :happy093 Mut niin, toivon että tää raskaus olis helpompi..
 
Jokohan tänne uskaltais liittyä mukaan? Plussan sain eilen (kp 28/27) liuskaan. Oli koko viime viikon pelkästään nännit kipeänä ja loppuviikosta alko mahaa juilimaan. Normaalisti kun menkat on tulossa niin on tissit kokonaan hellät ja menkkajomoja on melkeen viikon. Tänään tein uuden testin ihan vain varmuuden vuoksi :) aavistuksen tummempaa viivaa näytti. Voi olla että tulee tehtyä vielä monta monta testiä. Suunniteltu ja toivottu raskaus kyllä on mutta ei tahdo oikein uskoa niitä kahta viivaa :) laitan kuvan eilisestä testistä mukaan tiirailtavaksi :P
abf0291b4235bf2f377f00fbf6b1069f
 
Ennea ja FirstTimeMom toivottavasti tän raskaus on molemmille helpompi. Mulla ei nyt ihmeemmin mitään ole ollut vähän mahassa jotain tuntuu ja parikeetaa ollut huono olo. Mutta tää väsymys! Mitään ei jaksais tehdä. Eilen nukuin kuudelta tunnin päikkärit ja menin silti yhdeksältä nukkumaan. Onneks töissä jaksaa.

Eilen jänistin neuvolaan soittamisessa mutta jos sitä tänään uskaltaisi :D
 
Moikka. Jokohan nyt uskaltaisi liittyä mukaan. Viime viikon tiistaina testiin tuli viivanpaikka, mutta tuhruvuoto alkoi samana iltana. Vuoto kuitenkin hiipui ja torstaina testasin uudestaan saaden plussan. Viikonloppuna jo pelkäsin tämän olevan vaan kemiallinen raskaus kun ruumiinlämpö laski (37,2->36,5) ja alkaneet oireet loppuivat. Kuitenkin veren hcg-arvot kertoivat raskauden jatkuneen (torstaina 31, tänään 236). Käyn noissa verikokeissa, koska edellinen raskaus oli kohdunulkoinen joka ehti jo jonkin verran vuotaa vatsaonteloon. Leikkaukselta kuitenkin onneksi vältyttiin. Nyt sitten jännätään lähteekö tää tästä kehittymään normaalisti.
Ennestään meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Laskettuaika on kai 3.3.2016.
 
Hei kaikki ja onnittelut plussista! :happy: Ilmoittaudun varovasti mukaan. Testasin viime su Raskauskeijun puikkotestillä (one step) ja sain tooodella vaalean haamulaisen ja tän aamuisessa puikossa viiva oli jo selkeä, joskin vielä vaaleahko ja väriä mukana. Jatkan varmasti vielä testailua varmistuakseni ja teen jossain vaiheessa digin, mutta taitaa tää olla selvä juttu! :love7. Nyt oli menossa yk3 ja dpo14. Laskettu aika olisi menkkojen perusteella 6.3., mutta oviksen tikutin vasta 15.6., joten voi parilla päivällä siirtyä.
 
Pitäiskö muuten jossain vaiheessa kerätä nimilistaa? (salaisen ryhmän tulemista varten ja muutenkin kartoitukseksi) :)
 
Takaisin
Top