Plussan huumaaa

Kohta 23v. mamma Pudasjärveltä. Edellisestä suhteesta vajaa 3v. poika ja tämän kans nyt puoli vuotta yhdessä. Eilen plussasin liuskalla ja digilä. LA 8.3. Vähä yrittämistä mut tullee ku tulllee. Oireet alkoi taaskin heti kun oli plussa tehtynä...
 
Moikka. Taidan liittyä seuraan. La täällä tulee olemaan 8.3 tienoilla. Vähän mietitytti liittyä, kun takana on nyt yksi keskeytynyt keskenmeno. Ja epäilyttää tämäkin niin pitkään kun asia varmistuu että sydänäänet löytyy. Keskenmenneen la oli lokakuussa. Kotoa löytyy myös 1v3kk ikäinen poika ja sille on toiveissa sisarus. Itse olen 32v ja mies 35v. Toivotaan et nyt menis kaikki hyvin.
 
Luumupuu, onhan se mullakin vasta sen rv 8 jälkeen, melkein rv 9 (rv 8+5), eli tuskin tuo liian myöhään on :). Meillä papusta tietää vasta mies ja anoppi.. ystäville tekis mieli kertoa, mutta oottelen vielä, kun heiltäkin kuulin aikoinaan uutiset pienellä viiveellä.. taidan olla pieni kiusanhenki :grin.

Tervetuloa sakababy, Mievaan ja Onnellinen, onnittelut plussauksista!

Onnellinen :Heartred: Pahoittelut kkm:stä ja paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa odotukseen! :Heartred
 
Haiidi93: mul ei oo niistä kokemusta, mut pidetään peukkua, että menee hyvin :). Jos yhtään epäilyttää, tee varmistustesti toisella merkillä, esim. clearbluen plussasta tykkäsin ja viimeistään cb digi antaa varmistuksen + viikot hedelmöityksestä "kaupanpäällisiksi" :wink
 
Tervetuloa maaliskuu2016 ja onnittelut plussasta! Oon samaa mieltä, sun oli aikakin jo saada vauva tolla yrittämisellä :). Tarrasukkia matkaan!
 
Moi maaliskuiset odottajat! :) mä varovaisesti ilmoittaudun mukaan, ensin ajattelin kirjoitella vasta joskus viikon kahden päästä, mutta mitäpä se haittaa jos nyt jo. Tein siis eilen Cb:n testin ja näytti "raskaana 1-2" :) Olen varovaisen onnellinen.
Eli siis oon 22v ja mieheni 28v kohta ja tammikusta aloitettu yritys. Maaliskuussa tuli plussa ja rv 8+0 asti jaksoi sikiö elää, ultrassa huomattiin siis ettei eloa enää ollut. Nyt heti kun seuraava kierto tuli niin tärppäsi. Vaikea uskoa, että näin nopeasti se voi tärpätä uudelleen :) niin ja esikoista odotetaan!
Vielä ei ole juuri mitään oireita ollut, menkkojenkaan ei olisi pitänyt edes vielä alkaa, hah, onko liian aikaista juhlia vielä? :hilarious:
Oon ollut muissa ketjuissa mukana Vauvakuume- osiossa. :)
Nyt siis varovaisesti astun mukaan, teen muutaman varmistustestin ja jos näyttää että hcg nousee niin soittelen sinne neuvolaan. Olis ihanaa nyt vihdoin saada se pieni syliin! :Heartred

Onnea kaikille ja toivotaan että saadaan maaliskuussa pienet kääröt syliin. :)


Nyt siis menossa kp 31 ja dpo 14, huomenna jännäilen, mutta tuskinpa ne menkat alkaa ku plussan jo saanut testiin!

muoks. ja la olis laskurin mukaan 10.3.

Juu, niitä mä juuri kurkin :wink. Meille "piti tulla" oireiden perusteella tammivauva, niin ehdein kurkkimaan sitä osiota (ja edelleenkin välillä kurkin :smiley-ashamed008). Silloin homma loppui tosin niin nopeasti (tod.näk. kemiallinen kun en saanu ees kunnon plussaa - pelkkä rintojen aristus ym.), et en onneksi ehtinyt ees kirjautumaan palstalle ja pettyä.

Owlet, toivottavasti mulle ei nyt kävis samalla tavalla :smiley-ashamed008 tää olis niin toivottu ja haluttu vauva!

Moikka. Taidan liittyä seuraan. La täällä tulee olemaan 8.3 tienoilla. Vähän mietitytti liittyä, kun takana on nyt yksi keskeytynyt keskenmeno. Ja epäilyttää tämäkin niin pitkään kun asia varmistuu että sydänäänet löytyy. Keskenmenneen la oli lokakuussa. Kotoa löytyy myös 1v3kk ikäinen poika ja sille on toiveissa sisarus. Itse olen 32v ja mies 35v. Toivotaan et nyt menis kaikki hyvin.

Onnellinen:Heartred, mulla kans todettiin ar-ultrassa kkm ja tämä raskaus pelottaa nyt vielä enemmän. :oops:
 
Last edited by a moderator:
Minäkään en vielä uskalla olla onnellinen eilisestä plussasta km:n vuoksi. Huomenna aamulla vielä testailen ja kai se cb:n viikkonäytöllinen täytyy käydä ostamassa :)

Milloin sitä sitten pitäisi ottaa yhteyttä neuvolaan? Ja eka uä sitten privaatissa kahdeksan viikon kohdalla, eikös se niin mene?
Voi kunpa kaikki menisi nyt hyvin.
 
maaliskuu2016, viimeks minä soitin heti neuvolaan plussan jälkeen ja olin rv 6+ kun menin sinne :) toivon että saisin nyt kunnan kautta sen uä:n niin ei tarvisi maksaa 100e, mutta menen sitten yksityiselle jos en kunnan kauta pääse.
Jos ei ole km tai muuta taustalla, niin pitää itse maksaa se yksityinen ja mennä sinne ultraan. :)
 
Ninni22: Ihanaa nähdä sut täällä puolella! Onnea plussasta! :happy:. Seurailin yk3:n aikana (tärppikierto) "raskaaksi 2015" -ketjua, mut en tohtinu rekisteröityä ja sun nimi jäi mieleen sieltä. Ja toki nopeesti törmättiin siellä "plussaa vai ei" -ketjussa, jossa kävin varmistelemassa mielipidettä :D. Pahoittelut keväisestä km:stä ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia sulle! Ensi maaliskuussa saadan pienet syliin :wink. Tuosta mun kemiallista/tarrautumisyrityksestä sun ei kannata huolestua. Sillon sain tikkuun niin vaalean viivan, ettei ollut ihan selvä oliko haamu vai viivanpaikka.. se tarrautumisyritys on vaan mun omaa tulkintaa, ku oli niin selvät ja vahvat oireet ja menkat alkoi liian aikaisin (kiinnittymisvuodoksi tulkitsemani vuoto muuttui keskenkaiken runsaammaksi ja kirkkaaksi vuodoksi). Toi sun cb on niin selvä peli, varmasti tällä kertaa onnistuu! Piän peukkuja pystyssä :happy:

Maaliskuu2016: Piän peukkuja pystyssä, että kaikki menee hyvin :happy:. Se cb on kyllä kiva ja selkeä testi, mulla on viel yks kaapissa ylimääräisenä pyörimässä, jolla tarkistan viikkojen nousun ensi viikolla tms. Neuvolaan voi soittaa, kun siltä tuntuu, ihan jo alussakin (ainakaan neuvolan täti ei nauranu mua lyttyyn rv 4+4). Viimeistään kai siihen mennessä, että saa varattua neuvolan 8.-9. viikon tuntumaan (muualla voi varmaan olla aiemmin tai myöhemminkin, mut meidän neuvolassa tähdättiin 8+0 tuntumaan). Se varhaisultra yksityisellä taitaa olla makuasia.. vähän muakin houkuttaisi mennä, mut en taida malttaa kun hinta on mitä on.. jos takana todettu km, niin sit tietty kannattaa, niin saa huojennusta asiaan ennen piinaavaa ~rv 12 np-ultraa :).
 
Muokattu viimeksi:
Ninni22, juu just noin se on, eli jos on pätevä syy ultrata jo varhaisvaiheessa (km, kohdunulkoisen epäily tms), ni saa julkisella ilmatteeks, mut muutoin pitää mennä omakustanteisesti yksityiselle, mikäli haluaa tarkistaa tilanteen ennen np-ultraa :)
 
Owlet, kiitos paljon! :) mä ilmoitaudun tohon listaan sitten ku oon 100% varma tästä, eli siis ehkä jo huomenna :D Haluan vaan vielä vahvemmat viivat testeihin, käyn tänään apteekista hakemassa. :) Mitäs luulet, voiko siihen ar-ultraan päästä nyt kunnan kautta kun on taustalla toi kkm? Olis ihan kiva päästä.
 
Ninni22: Omakohtaista kokemusta ei siitä oo, kun tää on meidän eka ja sitä mun kiinnittymisyritysepäilyä ei lasketa julkisella keskenmenoksi.. eli mulla ei ainakaan oo oikeutta siihen. Sun kannattaa kysyä neuvolasta, neuvolaterkkari taitaa tehdä lähetteet tarvittaessa ar-ultraan? :).

Ymmärrän hyvin, että ilmoittaudut vasta sitten ku olet valmis. Kuriositeettina sulle muuten se, et mulla on omissa tikuissa vieläkin tummentumisvaraa (tein tämän viikon ti ja to), eli täydellisiä leffaviivoja en oo mäkään vielä tehnyt. Mulla jäi yksi cb plus ja cb digi ylimääräisiksi pyörimään, niin niillä ajattelin vielä varmistaa hcg:n nousun.. ensi viikolla sit toivottavasti cb digi on suurentunut ja cb plussaan pärähtää ne kuuluisat leffaviivat :)

Tällä hetkellä 4+6
 
Tässä äsken päiväpissasta tekemäni testit, hieman ovat jo tuon kuvan oton jälkeen tummentuneet, eli hcg on nousussa! Eilen en saanut edes noin tummia viivoja mitä kuvassa. :wideyed: ja ymmärtäähän sen ettei vielä täydellisiä leffaviivoja voi tulla kun tosiaan vasta dpo 13. (sanoinko aiemmin vahingossa 12).. Ja ostin lisäksi kaksi digiä, toisen ajattelin tehdä ensi viikolla, toivottavasti olisi noussut!
Owlet, toivottavasti sullaki näyttäis sitte viivat tummempina ja digin arvo olis noussut! :) Mä soittelen varmaan ens viikolla sinne neuvolaan, niin kysyn siitä r-ultrasta samalla. Meinaatko ite muuten mennä jonnekki yksityiselle ultraan? :)
IMG_20150704_163649.jpg
 
Ninnin testailusta innostuneena piti itekin vielä tehä testi. Mielessä ollu kyllä muutenki et varmistelen jossain vaiheessa, viikko sitten sain ekan plussan :) ei epäilystä :D
cd14bc9801d0f9df4a5ea1f533bd0291
 
Takaisin
Top