Moi maaliskuiset odottajat! :) mä varovaisesti ilmoittaudun mukaan, ensin ajattelin kirjoitella vasta joskus viikon kahden päästä, mutta mitäpä se haittaa jos nyt jo. Tein siis eilen Cb:n testin ja näytti "raskaana 1-2" :) Olen varovaisen onnellinen.
Eli siis oon 22v ja mieheni 28v kohta ja tammikusta aloitettu yritys. Maaliskuussa tuli plussa ja rv 8+0 asti jaksoi sikiö elää, ultrassa huomattiin siis ettei eloa enää ollut. Nyt heti kun seuraava kierto tuli niin tärppäsi. Vaikea uskoa, että näin nopeasti se voi tärpätä uudelleen :) niin ja esikoista odotetaan!
Vielä ei ole juuri mitään oireita ollut, menkkojenkaan ei olisi pitänyt edes vielä alkaa, hah, onko liian aikaista juhlia vielä?
Oon ollut muissa ketjuissa mukana Vauvakuume- osiossa. :)
Nyt siis varovaisesti astun mukaan, teen muutaman varmistustestin ja jos näyttää että hcg nousee niin soittelen sinne neuvolaan. Olis ihanaa nyt vihdoin saada se pieni syliin!
Onnea kaikille ja toivotaan että saadaan maaliskuussa pienet kääröt syliin. :)
Nyt siis menossa kp 31 ja dpo 14, huomenna jännäilen, mutta tuskinpa ne menkat alkaa ku plussan jo saanut testiin!
muoks. ja la olis laskurin mukaan 10.3.
Juu, niitä mä juuri kurkin
. Meille "piti tulla" oireiden perusteella tammivauva, niin ehdein kurkkimaan sitä osiota (ja edelleenkin välillä kurkin
). Silloin homma loppui tosin niin nopeasti (tod.näk. kemiallinen kun en saanu ees kunnon plussaa - pelkkä rintojen aristus ym.), et en onneksi ehtinyt ees kirjautumaan palstalle ja pettyä.
Owlet, toivottavasti mulle ei nyt kävis samalla tavalla
tää olis niin toivottu ja haluttu vauva!
Moikka. Taidan liittyä seuraan. La täällä tulee olemaan 8.3 tienoilla. Vähän mietitytti liittyä, kun takana on nyt yksi keskeytynyt keskenmeno. Ja epäilyttää tämäkin niin pitkään kun asia varmistuu että sydänäänet löytyy. Keskenmenneen la oli lokakuussa. Kotoa löytyy myös 1v3kk ikäinen poika ja sille on toiveissa sisarus. Itse olen 32v ja mies 35v. Toivotaan et nyt menis kaikki hyvin.
Onnellinen
, mulla kans todettiin ar-ultrassa kkm ja tämä raskaus pelottaa nyt vielä enemmän.