Plussan huumaaa

Kiva kun alkaa porukkaa kertymään :)

Mä eilen jo meinasin kirjoittaa että ois kiva kun joku aktiivinen jaksaisi tehdä maaliskuisten lista ketjun johon kerättäisiin kaikkien LA:t ja muut tiedot mitä kukin haluaa itsestään antaa. Ja olis kiva että ketjun aloittaja jaksais päivittää listaa sitä mukaan kun uusia tulee niin että lista ois heti ketjun ekana viestinä ettei sitä tarttis aina etsiä ketjun hänniltä. Ja varmaan koneella listaa ois helpompi päivittää. Itse käytän pääosin puhelimella forumin appsia niin tällä aika hankalaa ois..
Toivottavasti joku ihana viitsisi tehdä :) :) :)
 
Neuvolaan en oo viel soittanut, mut enköhän täl viikol tai seuraaval jo aktivoidu (nyt 4+2). Oireita ei vielä kamalasti oo tai ne ei oo viel vahvoja, mut sellainen epämääräinen hassu olo. Esimerkiksi vasta tänään alkoi selvemmin aristaa rinnat ja ollut närästävä olo.. pahoinvoinnin alkua? :wacky:. Mitään kipuja ei onneks oo ollu, mut pientä nyppimistä ollut päivä tai pari sitten (tällä hetkellä ei). Ikää mulla on melkein 28 ja mies on kolmisen vuotta vanhempi. Yhdessä ollaan oltu kahdeksan vuotta.

joanmarie, mulla ainakin on helppo pääsy koneelle.. voisin ilmoittautua siihen, ellei joku muu halua hommakseen? :)

Muoks. Pistettäskö nimeksi Maalisvauvat vai maalismasut? :grin
 
Last edited by a moderator:
Juu, niitä mä juuri kurkin :wink. Meille "piti tulla" oireiden perusteella tammivauva, niin ehdein kurkkimaan sitä osiota (ja edelleenkin välillä kurkin :smiley-ashamed008). Silloin homma loppui tosin niin nopeasti (tod.näk. kemiallinen kun en saanu ees kunnon plussaa - pelkkä rintojen aristus ym.), et en onneksi ehtinyt ees kirjautumaan palstalle ja pettyä.
 
Muokattu viimeksi:
Joo toi lista on hyvä ajatus. Mietin sitä kanssa tossa jo mutta netti ei taas toimi koneella niin pitää yrittää puhelimella väkertää ja se ei aina oo helppoa.

Onnea kaikille plussasta ja toivottavasti kaikilla menee hyvin ♥ meitä alkaa olla jo ihan mukavasti vaikka näin alkukuuhun vasta LA:t osuu. Ootetaan vaan kun saadaan kaikki juhannusvauvat mukaan :D :D

Niin ja soitin tänään neuvolaan soittavat sieltä iltapäivällä takaisin. Jee. Kun ei osaa vieläkään sisäistää koko hommaa, vaikka viime ke jo ekan plussan tein, niin tulee vähän konkreettisemmaksi raskaus. Ehkä meille tuleekin vauva
 
Last edited by a moderator:
Unohtui tänne mainita, että lista on valmis! :). Käykääpäs päivittelemässä, niin lisäilen teidät. Pientä somistusta vähän vielä mietin, mut kuvien liittäminen esim. otsikkoon taitaa olla hankalaa (mielessä semmonen maaliskuuhun sopiva pupuvauva :joyful:). Ehkä mä sen jotenkin sinne liitän.
 
Soittivat takaisin sieltä neuvolasta eilen ja sain ajan 29.7 Kauheen kauan siihen vielä :nailbiting: Vaikka toisaalta aika on nyt mennyt tosi nopeasti, että ehkä se loppukuu sieltä tulee nopeasti.

Milloinkas muut ovat neuvolaan menossa? Jollain olikin jo ihan ensiviikolla? Just luin kaikki viestit enkä enää muista :sorry:
 
Mäki soitin eilen neuvolaan ja sain 6.8 vasta ajan, onneksi on heti aamusta :) sillon viikkoja 9 ja jotain
 
Heippa, Täällä lasketuksi ajaksi on annettu 1.3 . tänään siis 5+1 :Heartred ensimmäinen neuvola 15.7 :) Positiivisen testin tein 28.6.
 
Muokattu viimeksi:
Tervetuloa Nanaa ja onnittelut plussasta! Mukavaa, kun sakkia alkaa kertyä :)

Peukutukset varatuista neuvoloista! Mä en vielä tänään saanut aikaiseksi soittaa neuvolaan, mut sen verran tarkistin äitiä labraan kuskatessani terveyskeskuksen vastaanotosta (vaivihkaa, kun äiti oli tutkimushuoneessa), että soitan oikeaan numeroon.. penteleen kesäsulut kun oma neuvola on tietty kesän kii :D. Vähän haaveilen, että saisin ajan varattua elokuulle omalle tulevalle terkkarilleni, mut saa nähdä, voiko toisen paikan kautta sellaisia varata vai tutustunko sit kahden paikan terkkareihin. Huomenna se selviää :)

Huomenna meinasin myös vielä tehdä sen digin viimeiseksi totaalivarmistukseksi ennen soittoa :D. Tosin siinä ei enää oo varmistelua, ku sain eilisaamuisen tikun jälkeen vielä samana iltapäivänä selvän plussamerkin Clearblue plus -testiin samantien, vaikka olikin päiväpissasta (parempi testi kuin se ekaksi käyttämäni raskauskeijun puikkotesti alias "one step", mikä antoi odottaa, vaikka tulos tulikin testiajalla!).
 
Tervehdys, tein eilen ja tänään hailukan positiivisen testin raskauskeijun liuskatestillä. ☺
Mulla on ennestään 1v2kk ikäinen poika ja tämäkin raskaus oli todella toivottu.
Ekan lapsen odotusvaiheessa jäi tää ns verkostoituminen muiden samassa raskaus-vaiheessa olevien kanssa ja se on jälkikäteen vähän harmittanut.
Ensi viikolla varmaan soittelen neuvolaan. Täytyyki tarkistaa miten oma neuvola on kesällä auki, eipä tullut edes mieleen ennen Owlet sun kirjotusta
 
Tervetuloa äippä-89 ja onnittelut plussasta! :). Ei ihme et sul ei tullu mielee - ei meinannu tulla mullekaan, mut sit hokasin, ku tajusin et äitikin kävi tänään ihan eri labrassa kuin siel, mis hän taas vastaavasti asuu. Piän peukkua, että sul ois loogisemmin paikka auki. Mä jo etukäteen jännäilen, kui selkeän puhelun saan huomenna aikaseks.. pakko varmaan jäsentää ajatukset paperille etukäteen (mulla siis ilmoittautumisen ohella kysyttävänä et voisinko varata paikan x terkkarin elokuulle vai käynkö paikassa y väliaikaisesti). Ei mikään ihme juttu, mut jännään sitä silti :D
 
Moikka!

Täällä jätetty ehkäisy pois tammikuussa sillä ajatuksella että tulee jos tulee :) Nyt laskettu aika olisi 4.3. :)
Minulle lapsi on ensimmäinen mutta miehelläni on kaksi lasta aiemmasta suhteesta :)

Täytyy toivoa että kaikki menee hyvin! Ensimmäinen neuvola käynti 27.7
 
Tervetuloa helunah ja onnittelut! :)

Hihii.. nyt on varattu neuvola perjantaille 31.7.! :happy:. Muuten meni ihan asiallisesti jne., mut puhelin pätki harmittavissa kohdissa ja katkesikin pari kertaa.. ulos tassuttelu auttoi kuuluvuuteen. Ja sit ku olevinaan oltiin kaikki saatu sovittua, ni soitin viel kerran ja varmistin et onhan tuo päivä ok ja se, et mul on eri terkka ku jatkossa vai pitäskö siirtää seuraaval viikol. Eli pikkuisen olin sählä/hajamielinen :smiley-ashamed008. Eri terkka mul nyt on ja se on ok, parempi vaan, ettei neuvola veny liian pitkälle, kun haluan osallistua seulontaan jne. Ekan neuvolan aikaan mul on rv 8+5.
 
Kiitos ja onnittelut muillekkin plussanneille! ☺ En nyt malttanutkaan odottaa ens viikkoon, vaan varasinkin sen neuvolan. Sain ajan 27.7.
Jännittää pitää näin "suurta salaisuutta" sukulaisilta. Koitan malttaa nyt muutaman viikon ainakin
 
Owlet välillä saa vähän sekoilla :D Jos mä laskin oikein niin oon jo kymmenennellä viikolla? kun mulla on eka neuvola. o_O Mä oon luullu että se on jo joskus rv 8. :confused: Tosin on hyvin mahdollista, että oon laskenut väärin tai en muuten vaan ymmärrä yhtään tästä hommasta mitään :DD

äippä-89 mä tässä just pähkäilen että uskallanko kertoa vanhemmille kun tulevat nyt viikonloppuna kylään uutisista. Vähän (lue todella paljon) tekis mieli kertoa :shy: Olis mun vanhemmille ensimmäinen lapsenlapsi. Ja mieshän on siis jo innoissaan muutamalle kaverille sanonut...
Onkos muut milloin meinannut kertoa? Odotatteko ihan sinne 12. viikon jälkeen vai jo aiemmin?

Tänään ei oo ollu juuri minkäänlaisia oireita ja oon jopa melkeen unohtanut että raskaana ollaan. Se vähän pelottaa, mutta koitan nauttia kun ei tartte oksentaa ja mihinkään ei satu. :))

Niin ja onnea taas uusille plussanneille!!!
 
Alko niin mietityttää toi neuvola homma niin piti melkein sormien kanssa laskea. Se taitaa se mun neuvola olla rv 9+0. Mutta joo... ei oo matikka mun hommaa :DDD
 
Moikka, päätinpä mäkin liittyä joukkoon kun teijän tekstejä oon lukenut jo eilen!

Mä tein plussatestin ekaa kertaa maanantaina digillä ja varmistukseks vielä tänään samoin digillä. Meillä LA olisi näillä näkymin 8.3 mutta luultavasti heittää muutamalla päivällä kun kierto ollut vähän epäsäännöllinen :)

Ollaan miehen kanssa kohta neljä vuotta oltu yhdessä joista kolme kihloissa ja tammikuussa jätetty ehkäisy pois ajatuksella tulee kun tulee :) olen itse 23vuotias ja mies 31v :)
 
Takaisin
Top