Oliko se niin, että ruskuaispussi surkastuu pois? Koska sen pitäis tapahtua? Maanantaina se vielä ultrassa näkyi 6+6 ,nii mietin vaa et koska se lähtee pois :)
Muoks. Netistä nyt luin ettei se pussi sieltä mihinkää katoo :D muistan vaa kuulleeni semmosta joskus..
Sallahaa, mäkin muistelisin niin :). Ja siinä vau:n raskaussovelluksessakin se pussi poistuu kuvasta rv 8+0 kohdalla (en tiiä miten pitävä/tarkka tieto).
Mulla se tilan vaihtaminen ei onnistu! Aina kun koitan painaa "Olen raskaana" aukee ikkuna "Statuksesi on yritän lasta"... Pitänee ladata koko sovellus uudelleen...
Haa.. onkohan meidän sovellukset erilaisia :).
Sallahaa, joo, se voi auttaa. Ja jos ei onnaa, ni netistäkin pitäs saada vaihdettua, vau:n omilta sivuilta.
Sallahaa.. okei, joku väliaikainen ja sovelluskohtainen bugi siis varmaan. Luulis et joku osaa sit tehä sil jotai ja ainakin neuvoa :). Toivotaan, et korjaantuu.
Mulla on android. Poistin sen appsin ja latasin uudelleen ja silti herjaa. Tyhmää. Näkyykö siinä aina millä raskausviikolla oot ja mitä sillon tapahtuu? :)
Juu, joka päivälle omat tekstit ja se kuva kehittyy viikkojen myötä... tosin, et menetä kyl juurkaa mitää, ku sul on se Vauvan odotus -kirjanen . Siinä sovelluksessa on samat tekstit ku kirjassa. Tuli joku aika sit vertailtua, ku kuulostivat nii tutuilta :D
Ninni! Ainakin oma ongelma siinä sovelluksessa ratkesi, kun menin sinne yritän -kohtaan, ja valitsin sivun alareunasta "tyhjennä tiedot", sit anto lisätä raskauden! :)