Plussan huumaaa

Tervetuloa uusille ja onnea! :)

Oliko se niin, että ruskuaispussi surkastuu pois? Koska sen pitäis tapahtua? Maanantaina se vielä ultrassa näkyi 6+6 ,nii mietin vaa et koska se lähtee pois :)

Muoks. Netistä nyt luin ettei se pussi sieltä mihinkää katoo :D muistan vaa kuulleeni semmosta joskus..

Muokattu viimeksi:
Ninni, mie taas muistelen et se surkastuu pois pikkuhiljaa, ku sikiö alkaa saada ravintoa napanuoran kautta ja se siirtyy siihen omaan sikiöpussiin? :o

Sallahaa, mäkin muistelisin niin :). Ja siinä vau:n raskaussovelluksessakin se pussi poistuu kuvasta rv 8+0 kohdalla (en tiiä miten pitävä/tarkka tieto).

Miten ihmeessä siihen vaun raskaussovellukseen muutetaan "olen raskaana" ku mulla on vaa siinä "yritän lasta" enkä pysty muuttaa sitä asetusta :/

Sen saa kännykästä vaihdettua kohdasta Valikko --> Muokkaa profiiliani --> Tila --> Olen raskaana.
Tai sit netistä :)

En löytäny ollenkaa tommosta muokkaa profiiliani -kohtaa. :S oon kännykän sovelluksella

Mulla se tilan vaihtaminen ei onnistu! :( Aina kun koitan painaa "Olen raskaana" aukee ikkuna "Statuksesi on yritän lasta"... Pitänee ladata koko sovellus uudelleen...

Haa.. onkohan meidän sovellukset erilaisia :).
Sallahaa, joo, se voi auttaa. Ja jos ei onnaa, ni netistäkin pitäs saada vaihdettua, vau:n omilta sivuilta.

Mulla se ei onnistu nettisivuillakaan :( Jotain erroria se huutaa. Oon kyllä laittanu eteenpäin viestiä, mut vielä ei oo ratkaisua löytyny.

Edit: mulla on iphone eli ei oo android...

Sallahaa.. okei, joku väliaikainen ja sovelluskohtainen bugi siis varmaan. Luulis et joku osaa sit tehä sil jotai ja ainakin neuvoa :). Toivotaan, et korjaantuu.

Mulla on android. Poistin sen appsin ja latasin uudelleen ja silti herjaa. Tyhmää. Näkyykö siinä aina millä raskausviikolla oot ja mitä sillon tapahtuu? :)

Juu, joka päivälle omat tekstit ja se kuva kehittyy viikkojen myötä... tosin, et menetä kyl juurkaa mitää, ku sul on se Vauvan odotus -kirjanen :wink. Siinä sovelluksessa on samat tekstit ku kirjassa. Tuli joku aika sit vertailtua, ku kuulostivat nii tutuilta :D

Ninni! Ainakin oma ongelma siinä sovelluksessa ratkesi, kun menin sinne yritän -kohtaan, ja valitsin sivun alareunasta "tyhjennä tiedot", sit anto lisätä raskauden! :)

Takaisin