Plussan huumaaa

Mulle lääkäri on sanonut että voi olla raskaana ja vuotoja ja keskenmeno ja ei vuotoja joten kaikki on mahdollista!! Paljon tsemppiä ja jaksamista äippä2015 <3

Jaksuhaleja äippä2015!

Kuinka monta testiä olette tehneet, että uskotte olevanne raskaana? Mua oikein huvittaa kun itse olen tehnyt ainakin 6 tikkutestiä ja kolme digiä :D Kaapissa olisi vielä yksi tikku ja digi..... Täytyyhän ne pois sieltä tehdä! Nyt rv 5+5

Mä en oo pysyny laskuissa mukana, mutta ehkä varmaa 20 testiä ku oli niitä halpistestejäki kaapissa. Siis jos kaikki laskee yhteen. Tiedän, ihan naurettavan paljon ja liikaa :D mutta aloitin testaamisen jo niin ajoissa että eka sain vaan niitä haamuviivoja ja halusin tummempia viivoja. :)

Rv 7+3

Mua muuten vähä ärsyttää (ja samalla ihailen) ku mies tulee silittämään ja puhumaan mun mahalle sillä tytön nimellä joka tulis meijän tytön nimeks :D siis ku tää on sille nii itsestään selvyys ja mulle ei! Huomenna vasta näkee onko siellä masussa ketää. Vaikka siis tavallaan se on ihanaa ku se puhuu ja silittelee :)

Ninni22 mä mietin täälä Ihan samaa ! Meillä kans mies juttelee masulle ja jotenki on niin varma tästä.
Itellä kokoajan kummittelee mieles parin kk takanen km ja nyt ku lähestytään sitä viikkoa (rv.10) jollon meillä viimeks kesken meni niin pelko vaan kasvaa...

Haluaisin hypätä ohi jo tuosta !

Täällä taas mies käyttää mahdollisesta vauvasta semmosta nimeä, jota ollaan vaan huvikseen käytetty poikalapsesta puhuttaessa. Tyyliin "sit kun se meidän pikku-xxx oppii kävelemään niin.." jne :D Tuo nimi ei välttämättä kuulu siihen vauvanimien top vitoseen, mutta tätä menoa joudutaan antamaan pojalle tuo nimeksi kun ei varmaan enää osata käyttää mitään muuta :D Onneks tytölle ei oo tämmöstä vastinetta!

Miekin tein varmaan lähemmäs 20 testiä.. Tilasin niitä nipun netistä kun ajattelin, ettei tärppää ekalla yrityksellä. Aloitin testaamisen aikaisessa vaiheessa kiertoa ja sit kun plussa tuli, niin käytin muutkin loppuun huvikseen etteivät jää pyörimään kaappiin. Lähinnä kiinnosti viivojen vahvistuminen :)

d3f8d368e707c5d711a9753cd64ea6ee

Keskiviikkona plussa testi

Mä tein kaikkiaan 5 testiä joista puolet ihan paskoja kun tuli vaan ihan vaaleita viivoja vaikka muut antoi jo vahvaa viivaa.
Täällä myös mies niin varma että on jo juorunnu mun mielestä liian monelle. Sanoin vaan että odotetaan nyt sinne ekaan ultraan..

Tein vain kaksi testiä kun ensimmäisessä viiva oli tosi haalea, ja kaksi testiä sattui olemaan laatikossa. Se riittää minulle, ultrassa viimeistään nähdään sitten asuuko siellä ketään.

Meillä kans mies on jo juorunnut kavereilleen vaikka vielä ei olla kuin 7.viikolla!

Tervetuloa Riiccca ja onnea plussasta! :happy:

Tintti-8 ja muffinin, tavallaan hellyttävää, että miehet tohkeissaan hölöttävät asiasta liian aikaisin - ovat selvästi täpinöissään ja uskaltavat näyttää sen! :). Mun mies onneksi osaa vielä olla hiljaa, ja jos oikein ennustan, se taidan olla mä, joka sit jossain vaiheessa naamatusten kertoo yhteisille tutuille :D. Miehen ystävä siis ei saanu missää vaiheessa kakistettua asiaa ulos, ni kuultiin kiertoteitse ja sit onnittelin vaimoa, ku nähtiin :).

Heippa kaikille ja onnittelut plussista! Tällä yksi uusi plussannut, viime perjantaina tein testin. Meillä entuudestaan 1 lapsi ja toivottu oli tämäkin Eka testi oli negatiivinen, jonka tein kesäkuun lopussa. Jotenkin kuitenkin oli pieni aavistus, että voisin olla raskaana ja nyt kuukautisten ollessa 5pv myöhässä tein uuden testin. Tälläkertaa selkeä punainen viiva ilmestyis samantien kun sain tikun valmiiksi ;)

Pistin merkille tässä yksi päivä, että mulle ei enää maistu maitorahka :D ennen olen vetänyt sitä vaikka millä mitalla mutta nyt ällöttää. Ps. Ensimmäinen neuvola on torstaina! Apuaaa.

Takaisin