Plussan huumaaa

Ira, mulla sama juttu! :D Maito on ainut maitotuote mitä voin vielä juua, jukurtit ja rahkat ja skyrrit ei vaan maistu enää.

Tervetuloa joukkoon iita1 ja onnittelut plussasta! :happy:

Ira-, tsemppiä torstaiseen neuvolaan! Me joudutaan jännäämään vielä sitä seuraavaan päivään :). Mullakin alkanu tökkiä maitorahka, mut koittanu silti aamuisin hampaat irvessä vetää sitä piltin kanssa (ennen siis meni helposti blankkona) :D. Täytynee näköjään keksiä joku muu aamupala :)

Onpas tullut paljon uusia plussia. Kivaa :))

Mulla oli tässä nyt viikon mittainen tauko kun piti vähän keräillä itteään. Viime viikon maanantaina tuli verta ja olin jo heittänyt kirveen kaivoon :/ Ei sitä kestänyt kun sen päivän ja tuli tosi vähän mutta silti säikäytti tosi paljon. Nyt sitten eilen päätin että tänään palaan foorumille ja aijon vaan olla raskaana kunnes toisin todistetaan. Mutta eikös taas tänää tullut vähän verta. Voi perse! :shifty:

Neuvolasta kyllä molemmilla kerroilla lohduttivat että niin pieni määrä voi olla ihan normaalia ja tänään sanoi, että koska ei oo ihan selkeesti veren väristä vaan enemmän valkovuodon sekaista oranssihtavaa :eek::hilarious: niin tulee varmaan limakalvoilta Tällä hetkellä en jaksa tätä hirveesti miettiä. Ainakin nyt tuntuu että en aio mennä yksityiselle ultraan vaan odottelen vielä sen muutaman viikon sinne np-ultraan.

Niin ja raskausoireet on vaan jatkunut ja pahoinvointi on yltynytkin niin lohduttaudun kanssa sillä.

Nyt jos siellä mitään on niin menossa olis rv 8+5 ja keskiviikkona ensimmäinen neuvola.

Hui, jännittää: ens viikon to olis eka neuvola :)

Onnea uusille!

Sulla on ainaki rento asenne, Luumupuu. Ite oisin varmaan ihan paniikissa jos vähänkään verta tulis.

Mä tein yhteensä neljä testiä, viimeisimpänä digin.

Uusia oli taas tullut, paljon onnea! :happy:

Luumupuu, toivottavasti oli vaan harmitonta!

7+3

Mistä te nyt laskisitte viikot, kuukautisista vai ar-uä:mukaan? Kuukautisista ois 7+5 mutta uä:n mukaan 7+0. :)

Mie en oo tosiaan vielä käyny ultrassa, mutta neuvolassa sanottiin että on semmonen käytäntö, että 5 päivää saa heittää se ero, että sillon lasketaan viimisten menkkojen mukaan laskettu aika, mutta jos ultrassa olis eroa yli 5 päivää nii sitten sen ultran mukkaan:) kauhean hankalasti selitetty, tajusko kukkaan?:D

Haiidi tajusin, meillä neuvolassa sanottiin 6 päivää :D että ens viikolla kuulee sitte mitä mieltä ne on..

Silvergrinda kyllä mä ekan viikon olinkin aivan paniikissa enkä oikeen mitään uskaltanut tehdä. Mutta tulin siihen tulokseen että ei se murehtiminen ja stressaaminen mitään ainakaan auta. Mietin kyllä että jos vähän huomenna itkua tirauttais niin pääsiskö kunnalliseen ultraan mutta epäilen vahvasti. :D

Perjantaina neuvola. Oikee tätsy taaaas lomalla just mun ekan neuvolan aikaan, niinku vuos sitten myös, joten tuskin tää tuuraaja handlaa sitä ultrajuttua joten ei lähde ees kokeilee ultrausta!!

Kirjoitan tänne, en vielä ilmoittaudu tuohon ekaan maalismasu-postaukseen ennen kuin NP-ultra on käyty ja kaikki ok.

Itse laskin että LA olisi 28.3. Testin tein viime perjantaina, kun oltiin pojan 6 kk neuvolassa ja totesin miehelle, että käydään kotimatkalla apteekin kautta, haluan tietää otanko närästyslääkettä vai olenko raskaana. Joskus närästys siis aiheuttaa itselleni pahoinvointia.

Olin etukäteen päättänyt, että juhannuksen jälkeen saa tulla raskaaksi, yritystä ei juurikaan ollut enkä todellakaan uskonut että meidän aktiivisuudella olisi ollut mitään mahdollisuuksia tärpätä.

Jos kaikki menee hyvin, ikäeroa lapsille tulee n. 1 vuosi ja 2 kk. Onneksi en osaa vielä kuvitella, miten rankkaa se tulee olemaan.

Onnittelut plussasta KoBe meillä kaks poikaa 1,5 vuoden ikäerolla ja voin sanoa ettei tää arki kyl ole yhtään niin rankkaa kuin olin kuvitellut vaikka joudun viikot oleen yksin näiden kaa miehen työn takia. Saas nähdä sitten kun tulee kolmas samalla ikäerolla :)

Mulla on tän yhden kanssa mennyt tosi kivasti, mutta varsinkin alussa menin hyvinkin lapsentahtisesti. Valvoin lähes aamuun tarvittaessa (ekat 2 kk ja sitten vielä ainakin kuukauden aamukahteen asti) ja nukuin päivisin.

Pitäis esikoinen saada muutamaksi kuukaudeksi edes muutamaksi päiväksi viikossa hoitoon, jos toisen kanssa tulee samanlaista. Tai ehkä mies voisi pitää kesälomansa esim. 2 ja 3 päivää viikossa. Isyysvapaat voisi pitää kesällä, kun sitä ei pysty jakamaan kovin moneen osaan.

Mulla kai isompaa alle vuoden ikäerolla. Isompi ei osannu kävellä ku pienempi syntyi. Aika raskastaha se oli, mut aikansa kutakin :)

Takaisin