Plussan huumaaa

Mulla toimi kans noin kun tyhjensi sieltä ensin ne vanhat tiedot :) Käytän lisäksi vauva-lehden Odotukseni-sovellusta sekä Pregnancy-nimistä sovellusta. Kaikki vähän erilaisia mutta täydentävät kivasti toisiaan. Vissiin riittäis yksikin.. :D
 
Mikä käyttis teillä on? Halusin löytää kivan sovelluksen Androidille.
 
Mulla on iPhone ja sen myötä iOS, mutta odotukseni-, pregnancy- ja vau-sovellukset taitaa saada myös Androidiin. Näyttäis ainakin kun pikaisesti selasin meidän Android-tablettia. En sit tiedä onko sille olemassa vielä parempia raskaussovelluksia mitä ei esim iPhonelle saa :)
 
Minä kävin eilen apteekissa ja meinasin ostaa vielä digitestin, mutta sain hillittyä itseni. Toisapäivänä tein vielä liuskatestin kun niitä sattui olemaan ja testiviiva ilmestyi paljon ennen kuin kontrolliviiva.. :happy: turhaa kai mun on enää testat.. lopullinen varmuus asiaan tulee maanantaina kun on ultra.
 
Ihanaa jeilei ja Junibea! :happy: Mä kans menin vielä tänä aamuna tekemään liuskatestin, joka kaapissa kummitteli. No, ei kummittele enää ja vahva testiviivakin ilmestyi, joten eiköhän munkin testit ollut ny tässä. :p

Ens viikolla ultraan, jännittää...:nailbiting:
 
Jos englanti sujuu, suosittelen appsiksi myös Ovia Pregnancyä, löytyy ainakin androidille :). Ihan mahtava ohjelma ja täydentää vau:n sovellusta, ku tuo toinen on interaktiivinen ja siihen saa lisättyä erilaisia tietoja. Seurattua esim. syömisiä, painoa, oireita, olotiloja jne :). Nyt esimerkiksi masussa oleva tyyppi on kooltaan "wild strawberry" (8+5) :D. Appsin ohjeiden mukaan hedelmien koot eivät pidä välttämättä täysin paikkaansa, mut hauska kuriositeetti seurata hedelmien/tms. vaihtumista.
 
Ira- se niin riippuu vartalotyypistä ja että onko ennen synnyttänyt. :) jos on lapsia jo ennestään nii masu tulee nopeammin esiin. Oon netistä lukenu että ensisynnyttäjällä saattaa alkaa näkyä vasta puoli välissä. :S mut siis riippuu ihan ihmisestä. Ite toivoisin että alkais näkyä mahd.pian =D
 
Ira-, kuten Ninni jo toteskin, ni masut rupee näkymään melko yksilöllisesti, taustoista riippuen. Mäkin oon netistä lukenu, et ensisynnyttäjillä usein alkaa näkymään vasta puolen välin paikkeilla, mutta tuohon löytyy kyllä poikkeuksiakin. Oma ystävä sai keväällä esikoisensa, ja masu alkoi näkymään selkeänä pikkukumpuna jo hiukan ennen rv 15 :)
 
Ja mulla kaveri on toosi hoikka, ja kohtu on etteenpäin? nii rv 12-13 ko turvotus oli loppunu nii näky jo pieni söpö vatta :)
 
Muumimammuli, ei oo eikä tuu :sad001 mullaki oli aiemin lumia ja täällä vaun foorumilla on ketju missä puhutaan tästä, ja siellä valvoja sanoi että windows käyttöjärjestelmään ei saa appsia :/
 
Niin on :sad001 se puhelin meni mulla sit rikki ja ostin uuden ja tää on kyl hyvä ku saa tän Vaun foorumin tähän.
 
Muumimammuli, vau-appsia ei ole eikä tule windowseihin. Siitä en tiedä, onko niille olemassa jotakin muita odotussovelluksia. Voisin kuvitella, että englanninkielisiä varmasti löytyy.
 
Vitsi mä oon niin onnellinen! Esikoistyttö syntyi vasta tämän vuoden tammikuussa, mutta silti odotan jo valmiiksi synnytystä ja että saan ensi kertaa tavata oikeesti tän pikkutyypin. :Heartred Tytön synnytys meni niin hyvin, että oon melkein innoissani synnytyksestäkin - en vaan tykkää tästä raskauden alkuajasta ja ihan vikoista viikoista.
 
Takaisin
Top