Plussan huumaaa

Mulla ei oikeen enkku taitu sen vertaa että kehtaisin sen kielistä sovellusta ladata :D mutta enköhän pärjää sit ilmanki :)
 
Neukkutäti sanoi, että mennään sen mukaan raskausviikoissa mitä menkat näyttää, eli tänään siis 8+5. :) uä:n mukaan ois 8+0 mutta hän sanoi että laskettua aikaa ei lähdetä muuttamaan viiden päivän takia. Mutta siis nt-ultrassa vahvistuu. :) ylihuomenna jo 9+0 :Heartred
 
Hei ootteko te jo hommannu jotaki vauvalle?:D mulla himottais iiihan hulluna ostaa jo jotaki pientä edes!:D (8+2)
 
On mulla vauvan vaatteita ja pussilakanat ja jotain pientä :D nyt tämän raskauden aikana en oo hankkinu, mut viime raskauden aikana hankin. :P ja alan urakalla varmasti tilaamaan netistä kaikkee jos nt-ultrassa kaikki kunnossa! :rolleyes:
 
Haiidi, tuolla hankintoja -ketjussa on paljon keskustelua vauvahankinnoista :)
 
Liekkö tulee fb ryhmää maaliskuisille... Kaippa sen saa ees kysyä jos mainostaminen on kielletty.
 
Mun mielestä on kivempi puhua täällä suht anonyymina. :) tosin mulla ei edes oo facebookia..
 
Nii, ite varmaan liityn sit oman paikkakunnan äitiryhmään, kun semmosen oon löytäny :)
 
Piti minunkin liittyä nyt, pidemmän aikaa taustalla seurannut. Esikoista odotellaan. Plussasin heinäkuun alkupuolella ja tänään neuvolan täti vahvisti niin laskien kuin huonolla ultralla, että 8+5 tänään. Kunnon ultraan saan alkaa aikaa varailemaan viikolta 11 eteenpäin ja labraan aika ensi viikolla.

Kuinka teillä, otatteko myös vapaaehtoiset tutkimukset eli ne niin sanotut down-kokeet?
 
Tervetuloa iitus89 ja onnittelut plussasta! :). Me osallistutaan seulontaan, eli mul on 10+1 veriseula ja sit on se nt-ultra jossai vaiheessa (varailen ma ajan).
 
Me osallistutaan myös seulontaan. Ensi viikolla menen labraan varmaan ke (10+1) verikokeisiin ja 25.8 ultra :)
 
Me kans osallistutaa seuloihin, tiistaina verikokeet ja sillon 11+4, melko tiukille meni et päästään viel siihi :D
 
Me aiotaan myös osallistua seulontoihin. Ei olla vielä käyty neuvolassa enkä siksi tiedä milloin tarvii mennä verikokeisiin ym, mutta eiköhän tuo tiistaina ekalla käynnillä selviä :)
 
Me osallistutaan seulontoihin myös. Koskaan en ole osannut ajatellut, että voisin olla osallistumatta.
 
Kääk, nytkö jo alkaa nt-ultrat! Ite menossa vasta ar-ultraan keskiviikkona. Te osa ootte jo kadehdittavan pitkällä!
 
Mulla nt-ultra vajaa kahden viikon päästä, enkä malttaisi odottaa. Neuvolan täti kyllä sanoi, että voin soittaa häneltä sydänäänten kuunteluaikaa, jos haluan (ensimmäinen neuvola oli jo 6+4 ja seuraava taisi olla jotain 13-14) ennen ultraa. Huomenna taidan soitella :) Lapsilla kun alkoi tänään koulu, niin nuorempi oli ihan tuskissaan, että koska saa kertoa :D "kun nn:kin kertoi, että niille syntymässä vauva" :) Voi toista! :Heartred
 
Takaisin
Top