Plussan huumaaa

Mää en ihan rehellisestikkään sanottuna osaa sanoa kumpaa sukupuolta toivoisin enemmän :D mies toivoo aika avoimesti poikaa ja puhuukin jatkuvasti millon sille vois ekan mönkiän ostaa ja millon viedä kalaan yms :) yritän siinä sivussa aina muistutella että voihan tytönkin viedä kalaan ja että kyllä meidän tyttö saa ajaa myös mönkiällä jos haluaa :)

Muokattu viimeksi:
Nannal ihan totta :) mä kävin pienenä ahkerasti veljen ja iskän kanssa kalassa ja pilkillä ja tykkäsin siitä lapsena :) nyt en niinkään enää, mutta välillä on pakko käydä ongella miehen kans ku se ei muuta teekkään ku kalastaa :D

Ensimmäisestä toivoin tyttöä, poika tuli ja en kyllä pettynyt lainkaan :) nyt tavallaan toivon pojalle veljeä, vaikka toisaalta tyttökin olisi ihan tervetullut niin ei olisi ihan ukkovalta meillä :D
ehdottomasti haluan siinä rakenneultrassa tiedon sukupuolesta! Jo senkin takia, että täällä pitää nimi olla heti valmiina ja se laitetaan kaikkiin virallisiin papereihin.

Kiinalaisen mukaa poika tulis, ja poika ollu unissa nyt jatkuvasti esille. Ton vaun testin mukaan poikaa lupailis (seki) :D Ite toivon poikaa, mutta pääasia että on terve ♡

Me toivotaan kumpikin poikaa.. varmaan aika luonnollista kun meillä on 5 tyttöä :grin Mies sanoi jsokus että niin monta lasta tehdään että saadaan poikakin.. :happy: Mulla vaan on hyvin vahva tunne siitä että ei osata poikaa tehdä ja tämä tulokaskin on tyttö.. Tytöt on ihania.. ei sillä sukupuolella loppupeleissä oo niin väliä. Meillä on kaikki tytöt tykänneet autoista, ovat urheilullisia, pelaavat jalkkista.. eivät oo mitän hienohelmoja ja prinsessakausia meillä ei oo ikinä ollutkaan.

Meillä tuo kiinalainen kalenteri piti paikkansa esikoisen kohdalla ja mulla oli alusta asti tunne että on poika ja ihan rehellisesti myös toivoin paljon enemmän poikaa.
Nyt tuo kiinalainen kalenteri ennustaisi tyttöä. Ja jotenkin aina kun ajattelen tulevaa vauvaa niin ajattelen tyttöä. Ja onhan mulla niitä mekkojakin jo valmiina. :)
Mutta en kyllä osaa nyt sanoa kumpaa toivoisin, molemmat ovat ihan yhtä tervettuleita, kun meillä se toivottu poikakin jo on. :)

Tuntuu niin typerältä, kun tietää itse olevansa viikoissa neuvolan laskuja pidemmällä. Hurjat kaks päivää toki, mutta näin alussa kaikki kyllä lasketaan ja huomioidaan :grin Eli menen sittenki niillä omilla laskuilla, kun kuitenkin tiedän milloin ovulaatio on ollut.

jeilei 4+4

Mulla on nyt sellanen olo et on tyttö mut se voi toki vaihtua vielä. Viime raskaudessa epäilin poikaa ja poika siellä piileksikin.

Mulla kiinalainen kalenteri ei pitänyt paikkansa viime kerralla. Nyt muistaakseni povaa tyttöä, joka ois ihan kiva, kun on entuudestaan poika.

Kiinalainen kalenteri lupailee tyttöä ja tyttö ois kyllä ihan tervetullut ku meillä jo tuo poika on :)

Ihan varovasti uskaltaudun tänne mukaan vaikka raskausviikkojen määrä on vielä ihan arvoitus. Ystävämme pahoinvointi yllättäen tuli mukaan kuvioihin pari viikkoa sitten ja sai epäilemään asiaa, eli varmaan aika alussa vielä. :) Vähän epäuskoisena siis odoteltaisi täällä leikkikaveria 1-vuotiaalle esikoiselle.

Listaudun mukaan kunhan selviää jotain viikoista jne.

Noita höpötestejä on sormustestin lisäksi muistaakseni ainakin:
- sormustesti
- kiinalainen syntymäkalenteri http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/
- oireiden mukaan ennustaminen, esim. http://www.vau.fi/testit/Odotatko-tyttoa-vai-poikaa-Testi-paljastaa/
- mahan muoto

Kiinalaisen testin mukaan meille ois tulossa poika :). En tosin ihan usko tohon, vaikka se helppo-oireisuuskin joidenkin mittapuiden mukaan viittaisi poikaan. Nää on lähinnä sellasta viihdyttävää hömppäilyä, millä ei oo todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Mä uskon :D Meille pitäs tulla tyttö niin oiretestin, kiinalaisen testin kun sormustestinkin mukaan.. Ja KAIKKI 3 edellistäkin on mennyt oiken..

Esikoista odottaessa minulle tehtiin sormustesti, montako lasta ja mitä sukupuolia ja vastaus oli: poika-tyttö-poika-tyttö-poika.. Tosin tähän 4 tämä määrä jää, jos nyt ei tule sitten kaksoset :D

Rupesin tuossa ihan hupinaan laskemaan päteekö tuo kiinalainen kalenteri tuttavien kohalla... Oman äitin (3 tyttöö), anopin (3 poikaa), miehen veljen vaimon (2 poikaa) ja kaverin (tyttö), melkein jokaisen vauvan kohalla piti paikkansa (jos osasin laskee oikein) :grin :eek: Tämmöseen hiukan taikauskoseen uppoo tämmönen :hilarious:

Meillä taas molemmat toivoo ehkä poikaa mieluummin, mutta pääasia tosiaan että lapsi on terve ja tyttökin otetaan ihan samalla ilolla vastaan. En tiedä mistä poikahaave on tullu, jostain syystä on vaan aina puhuttu ja oletettu että meidän eka lapsi olis poika. Äiti taas sano heti että satavarmasti tulee tyttö, tiedä sitten millä se tän diagnoosinsa perusteli :D

iivje, mullaki ois semmonen fiilis että eka lapsi ois poika :rolleyes: vaikka eihän sillä mitää väliä ole :grin

Mun piti myös käydä tsekkaamassa mitä kiinalainen kalenteri mulle kertoo..
eiskoisen ois pitänyt olla poika, oli tyttö
toisen piti olla poika, oli tyttö
kolmannen piti olla poika oli tyttö
nelosen piti olla poika oli tyttö
vitosen piti olla tyttö ja piti paikkansa..
kutosesta väittää että tulis poika..

en kyllä antas kovinkaan suurta arvoa tälle :grin

Oon miettiny ihan tyhmää juttua varsinki ku raskaus ei edes ole 100% varmaa.. Mutta millaset säät maaliskuussa on, että tarviiko sillon pientä toppapukua vai voiko sen jättää ostamatta? :D en tiedä miten vauvat pitäis pukea milläki säällä..

Minä en varmaan osta paksua toppapukua. Meillä on 50cm vanupuku ja sillä mennään. Kaukaloon voi laittaa pääle peittoa ja vaunuihin makuupussia yms.

Takaisin