Plussan huumaaa

Queyrac, miten sulla on la noin myöhään mut oot jo 5+0, mulla on tänään 5+2 ja la menkkojen mukaan 19.3. :O

Tervetuloa salmiakki! :)

Olis kiva tän toisen kohdalla jännittää sukupuolta :) Sais hyvällä omatunnolla sanoa utelijoillekin ettei oikeesti tiedetä koska minä oon niin huono valehtelemaan jos joku kysyy...näkee jo naamasta jos valehtelen. Se oli esikoisen kohdalla ärsyttävää kun niitä kyselijöitä riitti.

Plaah..yli 6vko ultraaaaan!!! Onnekkaat pääsette alkurask.uä..

minä tein tänäänkin aamulla testin.. :shy: leffaviivat tuli ebayn testiin.. voiskohan nyt lopettaa? vielä ois varmaan 3-4 testi käyttämättä.. jos ne käyttäisin loppuun.. loput myin pois..

Aahhhaaaa! Jokapäivä oppii uutta :D
Tota ei vielä vissii luokitella leffoihin? En oo ton jälkeen tehnykkää enkä aijo varmaan tehdäkkään..... VAADIN EKALLA NEUVOLAKÄYNNILLÄ et koettaavat ees kattoa ultralla.

Liitteet

• 1437423329778.jpg
    1437423329778.jpg
    35.6 KB · Katsottu: 57
Minä myös ihmettelin Queyrac että miten sulla voi olla la vasta tuolloin, mutta viikkoja noin paljon? :wideyed: Mulla la 22.3. ja viikkoja 4+6. Isosti onnea jokatapauksessa plussasta!

Meillä tärppäs Thöndis ekasta kierrosta. Kesäkuun alussa jätettiin ehkäisy pois ja 2.7 plussasin.

Kyllä selvitämme sukupuolen. Mä olen jotenkin niin malttamaton, etten voi olla kysymättä.. Enkä myöskään kuuluttamatta sitä kaikille..

Mulla on juuri nyt niin vahva tyttöolo, että 50% varmuudella voin sanoa, että masussani on tyttö

Mä sain haamun eilen aamulla. Laskettu aika menee huhtikuun puolelle, mutta sektio tulossa, niin meille ois taas tulossa maalisvauva, jos kaikki menee hyvin. Miehelle toinen, mulle neljäs.
Yritys aloitettu 06/14. Keväällä oli keskenmeno ja keskeytynyt keskenmeno. Kkm:n yhteydessä huomattiin, että kohdussa onmyooma, joka on valinnut tyhmän paikan, sektioarven päällä. Tämä on riskiraskaus ja pääsen ultraan aika usein. Ensimmäinen on jo 2-3 viikon päästä.
Rinnat on erittäin hellät ja kippeet ja turvotusta on.

Aamulla teen testin uudestaan. Pakko!:-D

Viipsukka 3+3

Onnea plussanneille! Ultrien vähyys harmittaa. Tänään haen dopplerin kotiin niin metsästelen sitten vauvaa sillä. Mulla on nyt tyttöolo, mut voisinpa veikata siltikin että poitsu masussa piileksii. No, josko näemme hänet maaliskuussa <3

Onnea kaikille uusille plussanneille!

Ytnom tuuhan sitten kertomaan ultrakuulumiset! :)

Takaisin