Plussan huumaaa

Kube, paljon onnea!! :happy:

Höpökömpiäinen, toivotaan että testi vaan meni sekasin sun korkeista hormonimääristä. Eiköhän siellä oo kaikki hyvin!

Ninni, enemmän sitten loppuraskaudessa äidin syöminen vaikuttaa lapsen kokoon. Tai jos on raskausdiabetes jota ei ole huomattu ja verensokeriarvot on koholla.

Onnea kaikille uusille plussanneille! :) Mulla oli lämpöpussi kaukalossa kun esikoinen syntyi marraskuussa. Ne on tosi lämpimiä ja heti keväällä otin pois käytöstä kun raasu hikos siellä joten tälle hommaan fleecepukuja. Toki vaunuissa lämpöpussi meni pidempään :)

Tervetuloa kube joukkoon ja onnea plussasta! :happy:

Ja unohdin eilen kirjoittaa sympatia-napin lisäksi: Höpökömpiäinen, tsemppiä jännäämiseen ja toivotaan, että kaikki on hyvin! Oon muiden kanssa samoilla linjoilla, eli hyvin on saattanut hämääntyä hcg-arvosta :).

Tarrasukkia ja vauvaliimaa paljon aivan kaikille, en halua kenenkään putoavan meidän isosta, hienosta 91 tyypin porukasta! :Heartred

Tervetuloa uudet :)

Höpökömpiäinen; Varaahan aikaa varmuuden vuoks ultraan. Helpompi olla kun saa mielenrauhan. Ite en aijo testailla enää (2 testiä tehnyt).. Oireita ei oo etovan olon ja päänsäryn lisäks mitään..tänään tosin huomasin raudanmaun suussa.
Mutta me joudutaan odottamaan rv 12+ ultraan asti, eli np.. Pitkä on aika........

Ninni22; Omalla syömisellä ei voi vaikuttaa vauvan kokoon. Vauva ottaa aina sen minkä tarttee, söitpä paljon tai vähän :) Radi on sit taas ihan oma aiheensa.

Kiitos kaikille!

iivje joo mulla oli virallista yritystä takana huhtikuulta asti ja tjottailua elokuulta alkaen.

Ensiviikon perjantaina on sitten ensimmäinen neuvola käynti. :nailbiting: iiks...

Tervetuloa BigLove joukkoon ja onnea plussasta! :happy:

Asaaärii, ihan totta toi, että lapsi nappaa sen, minkä tarvii ja kasvaa sit sen mukaan. Mut sen verran voi vaikuttaa syömisellä, et ei hanki sitä radia epäterveellisellä ruokavaliolla, mikäli on riskitekijöitä saada radi, eiks vaan? :wink. Mulla esimerkiksi on ikää, sukurasitusta ja bmi yli 25, ni riskejä löytyy, mut koitan pitää ruokavalion terveellisenä ja monipuolisena :).

Kube, me ollaanki sit neuvolakaimat! (sama päivä, eri paikka) :). Muakin jännittää jo, mut hyvällä tavalla. Ihanaa, et asiat alkaa konkretisoitumaan pikkuhiljaa.

Neuvolakaima täälläki, 31.7 olos eka käynti :)
Owlet; Joo totta tuo. Mutta siis lähtökohtasesti et pelkällä rasvattomalla ruualla voi saada aikaan pientä muksua ;) Vaikuttaa siihen paljon muukin kuin syöminen! Perintötekijät..kaikki :)

Helou. Sain plussan testiin edellispäivänä, kun olisi kuukautisten pitänyt alkaa, ja olikin vahva plussa, kun pärähti saman tien näkyviin. Aiemmin ei ole tällaista tapahtunutkaan, vaan testiplussaa on täytynyt tihrustaa suurennuslasilla. Jei! Meille tulossa toivon mukaan kolmas lapsi (viides raskaus, 1km ja 1ku).

Jätin pillerit pois heti häiden (13.6.) jälkeen ja kun olin aikani odotellut menkkoja, päätin pissiä tikkuun... ja kuinka ollakaan, haalea viiva siihen ilmestyi! Sen jälkeen tein vielä neljä testiä ja pakkohan se oli uskoa: pulla on uunissa! :p:happy:

Testi näytti maanantaina viikkoja 2-3 eli siitä ja pillerien lopetuksesta laskeskelin (= arvuuttelin) tota laskettua aikaa (22.3.). Nyt vaan odotellaan ja ihmetellään.

Edellisen kerran jätin pillerit pois elokuussa 2012 ja ihmettelin aikani, kun menkat ei vaan tuu ja olokin on ihan outo. :nailbiting::depressed::hungover: Viimein sit miehen painostuksesta pissin tikkuun ja olikin niin vahva plussa että pamahti esiin välittömästi. Olinkin sit jo viikolla 8 enkä ollu tajunnu mistä on kyse... Käsittämätöntä. :wideyed:

Onnea meille kaikille odotukseen! :happy:

Tervetuloa 1820 ja Catiska80 joukkoon, onnittelut plussista ja tarrasukkia mukaan! :happy:

Asaaärii, oon samaa mieltä noista :)

Hauskaa, kun neuvolat alkaa lähestyä.. saadaan yhdessä jännätä! :happy:

7+5

Takaisin