Plussan huumaaa

Tervetuloa joukkoon ja onnittelut plussista äippä2015 (toivotaan, että viiva lähtee hienosti vahventumaan), Queyrac ja Viipsukka! :happy:

Tääl ei vielä oo mitään selvää tyttö-/poikaoloa.. täytyis varmaan leikillään tehdä sormustestit ym. "todella tieteelliset" jutut :grin. Tää hyvä olo ehkä viittais poikaan ("tytär vie äitinsä kauneuden"), mut tiedä häntä.. eihän se monellakaan synnyttäneellä oo pitäny paikkaansa, ja ainakin ystävä voi pahoin koko alkuraskauden ja tuloksena oli poju :)

Mukavaa ultrailua, Ytnom! :)

Hei kaikki :) !
Tänään on tullu tehtyä kaksi raskaustestiä joista molemmat aina vaan näyttää sitä plussaa! Vähän hämmentynyt oon, mutta erittäin onnellinen <3 viikkoja ilmeisesti 4+2, ainakin vau.fi:n raskauslaskurin mukaan, clearblue näytti myös että viikkoja olisi 4-5. :) maaliskuun lopulla siis LA. ja tosiaan esikoinen <3 :)

Mitäs noita höpötestejä sukupuolen määrittämiseksi olikaan? Täällä ensimmäinen menossa, joten kaikki on niin uutta ja jännää. :smiley-bounce013

Tervetuloa tanpit ja onnittelut plussasta! :happy:

Myös Menninkäinen tervetuloa ja onnittelut! (en oo varma, oonko jo onnitellu) :happy:. Noita höpötestejä on sormustestin lisäksi muistaakseni ainakin:
- sormustesti
- kiinalainen syntymäkalenteri http://www.vau.fi/raskaus/Poika-vai-tytto/Kiinalainen-syntymakalenteri/
- oireiden mukaan ennustaminen, esim. http://www.vau.fi/testit/Odotatko-tyttoa-vai-poikaa-Testi-paljastaa/
- mahan muoto

Kiinalaisen testin mukaan meille ois tulossa poika :). En tosin ihan usko tohon, vaikka se helppo-oireisuuskin joidenkin mittapuiden mukaan viittaisi poikaan. Nää on lähinnä sellasta viihdyttävää hömppäilyä, millä ei oo todellisuuden kanssa mitään tekemistä.

Muoks. Oiretestinkin mukaan ois tulossa poika.. hmm.. :D

Ja sitte semmonen, että laittaa kerttis kuppiin soodaa ja sinne pitää pissata vähän :D ja jos se kuohuu niin poika tulee ja jos se ei kuohu nii tyttö :D jonku tommosen oon kuullu joskus.

Mulle kiinalaisessa kalenterissa on kumpiki koska en tiiä oonko ollu 19 vai 20 hedelmöittymishetkellä :D oon täyttäny siis kesäkuun loppupuolella.
Ja ton vau.fi testin mukaan todennäkösyys on ihan yhtä iso poikaan ja tyttöön :D

Mie uskon ennemmin noihin höpöhöpö -testeihin, kuin esim. oirekuvauksiin tai mahan muotoon sukupuolen ennustamisessa :D Lähipiirissä nimittäin tuntuu, ettei ne pidä ollenkaan paikkaansa: Mm. on ihmisiä, jotka on tipassa asti pojan takia, äidilläni melko oireettomat tyttöraskaudet ja oon nähny tyypillisiä poikamasuja, joissa kasvaa tyttö :) Toki tapauksia, joissa ne on täsmänny.

Mulle toi kiinalainen kalenteri lupailis tyttöö, johon kyllä omat ajatukset kallistuu kun masutyyppiä miettii, mut Vau:n testi puolestaan poikaa :)

Tyttöä lupailis tänneki tuo kiinalainen kalenteri. Tykkään tehä kaikkia höpötestejä, mutta ei niihin kyllä auta uskoa :D

Molempien noiden testien mukaan olisi tulossa poika, tiedä sitten :) Omaa oloa ei oo kumpaankaan suuntaan, pääasia että syntyisi terve lapsi ❤

Jep, selvennyksenä multakin siis se, että molemmat sukupuolet ovat yhtä toivottuja :). Pääasia, että on terve. Lähinnä tein noita kuriositeetteina ja huvittaa, että niissä näkyy olevan "sama linja".

Ja mahan muoto todellakin on potaskaa, kuten Sallahaa mainitsit! Anoppi vannoo masun muodon nimeen ja oon jo etukäteen aikoinaan pitäny hälle motkotuksen, että mun mahaa et sit ennusta, ku ei se sano mitään! :grin. Tiedän paljon tuttuja, joille ennustettu mahan perusteella aivan väärin - harvalla pitänee siis paikkansa. Ja ne oireetkin on yksilöllisiä, eikä sidottu jompaan kumpaan, kuten tuolla ylempänä tuuminkin (ystävä sai pojan pahoinvoinneistaan huolimatta) :)

Muoks. ja pikkulisäyksenä vielä se, että siinäkin kohtaa, ku todennäköisesti kuullaan ra-ultrassa sukupuoli, ni en aio kuorruttaa vauvaa tietyillä väreillä, vaan aion pukea enimmäkseen kivoihin kirkkaisiin sävyihin, mitkä menee kummalla vaan.. lemppareitani ovat vihreät, keltaiset ja oranssit sävyt jne. Toki pari kiintiöpinkkiä/-sinistä varmasti tulee löytymään myös joukosta :)

Oonko mie ainut, joka rehellisesti myöntää toivovansa enemmän tyttöä ku poikaa? :oops: Totta kai on pääasia, että lapsi on terve, enkä todellakaan pety jos tulokas ilmoittautuu pojaksi! Oon vaan aina haaveillu tytöstä, osasyy varmaan että itelläni on vaan siskoja ja näin ollen pojat on vähän "vieraampia". Toisaalta se on syy, miksi ajatus pojasta tuntuu kuitenkin hyvällä tavalla jännittävälle :) Väitän, että aika monella on varmaan ees pienenpieni toive sukupuolesta, vaikka toki aina sanotaan tuo perus "ei sen väliä kunhan on terve", mikä on toki osaltaan totta :grin

Mie oon sanonu miehelle jo alusta alkaen, et niin kauan yritetään kunnes tulee ees yks tyttö :wink Se kun kovasti väittää, että sen suvun miehet ei osaa tehä ku poikia, mikä on melkeen pelottavan totta ainakin tähän mennessä! Toki jos neljäskin lapsi osoittautus pojaksi, niin sit miettisin tota päätöstäni ehkä vielä uudelleen :grin (Olettaen siis, että lapsia siunaantuisi suht helposti...)

Mulla joskus aikoinaan oli tyttötoive, mutta päiväkodissa työskennelleenä oon huomannu, että molemmat ovat yhtä valloittavia tyyppejä :happy:. Leikeissä ehkä tykkään enemmän poikamaisista jutuista, mut oon aatellu, et tytönki kanssa voi sit leikkiä poikatyttömäisiä juttuja :). Mies on ehkä meistä se perinteisempi ja toivoo ihan avoimesti poikaa ja on vitsaillu että tarvitaan "poika maatilan jatkajaksi" ja et hän ei sit oo mikää sekatyömies (=tee molempia). Oon pitäny madonlukua, että sieltä tulee kumpi vaan ja voi meille todellakin tulla molemmat (siis eri aikaan). Niin ja sitäki oon muistutellu, että tyttökin voi tehä peltojuttuja ja hoitaa metsää :)

Meille molemmat testit lupaa poikaa. :D en näihin kyllä usko mut hauska tehdä tälläsii hömppätestejä :D
Mulla vaihtuu melkein päivittäin mieli siitä kumpaa toivon :D molemmat on yhtä tervetulleita.

Tänne kuinalainen kalenteri lupaisi tyttöä ja oiretesti puolestaan poikaa - ainakin toistaiseksi. :D
Mutta oman intuition perusteella on poika tulossa. :)

Takaisin