Plussan huumaaa

Jotenki tuntuis turhalta ostaa 50-56cm kokoinen toppapuku jota ei välttämättä edes tarvita :rolleyes:

Mä en myöskään aio ostaa toppapukua vaan jonkun vähän kevyemmän haalarin.
Meillä on vaunuihin lämpöpussi ja kaukaloon kaukalopussi :)

Mulla "tytär vei äidiltä kauneuden" viime raskaudessa :D pahoinvointia oli vähän, mutta naamassa oli ihan kauheaita paiseita! Mulla ei teini ollut pahemmin näppylöitä ja raskaana oikein sattu naamaan ne paiseet
Nyt on poikafiilikset, mutta mietin että johtuuko se sit vaan siitä että ollaan joskus mietitty että olishan se kiva saada poikakin :)
Mutta etukäteen ei utsita :)

Kiinalaisen mukaan poika, jos oikein osasin sen katsoa. :)
Salaa toivon tyttöä, ettei ukkovalta talossa käy ylivoimaiseksi, mut toisaalta taas olis kiva, jos M sais pikkuveljen ja S koneen koppiin pojat oppiin :)
Kyllähän ne pinkit ja kaikenmaailman röyhelöt ja blingblingit hyppii silmille aina vaatekaupassa. Ristiäisiinkin M:lle koetin etsiä vaatteita. Tytölle olis ollut vaikka millä mitalla mutta pojalle ei meinannut löytyä mitään.

Oli kumpi oli, menis vaan kaikki ok loppuun saakka ja terve muksu syntyis! Molemmat ihan yhtä tervetulleita <3

Sallahaa, meilläkin on miehen sukuun syntynyt vaan poikia tyyliin viimeseen 50 vuoteen. :grin Eli oon jotenkin koittanu asennoitua siihen että poikia tulee. Ja kyllä oon aina tykänny siitä ajatuksesta että olis isoveli nuoremmille, jos niitä siunaantuu. Mutta uskon kyllä että melkeinpä jokainen äiti toivoo tavalla tai toisella myös tyttöä. :shy:

Jannina, onnea sinne! :)

Mä ajattelin kans ostaa lämpöpussin ja sit windfleece haalarin siihen keväämmälle.
Ois nyt jo tehny mieli ostaa alesta mutta pakko oottaa vähän turvallisemmille viikoille :)

Menin sitten hullu tekeen vielä testin, kun niitä kaapissa oli kaksi jäljellä. Ajattelin, että huvikseni teen testit pois ettei jää kuleksimaan ja tietenkin ajattelin, että siihen pärähtää tosi vahva viiva. Kuinkas sitten kävikään!!! Viiva oli tosi paljon haaleampi, minkä sain ensimmäiseen testiin 4+4. Nyt siis olisi 6+3 menossa ja kuvittelin tottakai, että kyllä nyt vähintäänkin samanlaiset viivat pärähtää testiin kuin ensimmäiseenkin. Ensimmäisessä testissä kaksi viikkoa sitten oli ihan samanvahvuiset testi- ja kontrolliviivat. Ja saman valmistajan testejä oli molemmat.

Voi helvetti, miksi meninkään tekemään sen testin!! Nyt en pysty sitten muuta ajattelemaan, että tämä oli nyt sitten tässä, että raskaushormonien määrä on alkanut laskemaan ja elämä sisälläni on lakannut olemasta. Jos en olisi testiä tehnyt, olisin edelleenkin nyt "onnellisesti" raskaana. Nythän en voi muuta ajatella, että koskahan sitten tässä alkaa vuoto ja kivut.. En tiedä mitenkä tästä nyt saa itsensä koottua.. Hirveä epätietoisuus jäytää päässä kokoajan. Pakko on kai varata yksityiselle ultra-aika, että saisin sitten mielenrauhan onko tuolla mitään elävää vai ei.. Jos ei sitten sitä ennen jo ala näkymään jotain muita merkkejä jostain kamalasta...

Tiedän kyllä, että ei testien perusteella raskautta seurata ja ihan huvikseni tosiaan testin tein, mutta nyt en saa tuota ajatusta pois päästäni, että raskaushormonin määrä täytyy nyt olla sitten pienempi kuin se oli kaksi viikkoa sitten ja sitä myöten tämä homma oli sitten tässä. Ja sitten kaikki suurimmat raskausoireetkin ovat nyt kadonneet, ei ällötä tai okseta, ei turvota, ei mitään, mitä esim. viikko sitten vielä oli... Mitään vuotoja tai suurempia kipuja ei ole ollut, mutta jos on keskeytynyt keskenmeno niin eihänhän sellaisia sitten kai olekkaan. Viimeksi keskenmeno alkoi vuodolla ja kivuilla ja hoitui ihan itsekseen kaikki pois, mutta jos tässä nyt sitten joutuu kokemaan tuollaisen keskeytyneen hommankin... Kyllä nyt on todellakin mieli maassa. :sad001

Höpökömpiäinen, varmasti aiheuttaa huolta tuollainen ja varsinkin kun on keskenmeno taustalla. Tuossa tilanteessa menisin itse varmaankin yksityiselle ultraan. Mutta vielä ei kuitenkaan kannata nakata kirvestä kaivoon, koska ainakin joidenkin testien ohjeissa lukee, että raskaushormonimäärän ollessa suuri testi voi haaleta. Testit eivät osaa mitata niin suuria määriä ja menevät vähän sekaisin. Voimia ja tsemppiä hurjasti!

Kiitos jeilei tsempeistä ja viestistä! Tuota en tiennytkään, että testin viiva voi olla haalea jos hormonin määrä on suuri. Ehkä hieman rauhoituin ja täytyy toivoa, että tästä olisi kysymys! Mutta tosiaan varaan kyllä nyt tuon yksityisen ultran, muuten tulen hulluksi! On pieni hinta mielenterveydestä.

Mun ostama toppapuku on verrattavissa kaukalopussiin.. Joskin siinä on hihat ja lahkeet, mutta ne on suljettavat.. Lenne merkkinen ja 56cm. Asumme Keski-Suomessa.. Jos eteläsuomessa asuttais, en olis ostanut toppapukua..

Voiko omalla syömisellä vaikuttaa lapsen kokoon? :| siis kyllä sen tiedän jos on radi nii voi tulla iso lapsi, mutta entä muuten?

Tervetuloa joukkoon Jannina ja onnittelut plussasta! :happy:

Ninni22, en tiiä.. ei kai, tai siis lapsi kasvaa sen verran ku on kasvaakseen, vaikka söisikin terveellisesti :). Sitä sokerien syöntiä ja radijuttuja ajattelin sen Hankintoja-ketjun kokotuuminnoissa, etten sit herkuilla kasvattais lapsesta viiskiloista, kuten isänsä on melkein ollu.. ei siis tietoa, onko anoppi herkutellu aikoinaan, vai vaan harvinaisen hyvin kasvavia lapsia :D

Takaisin