Plussan huumaaa

Milena, rakenneultrassa sitten kun viikkoja alkaa olemaan noin parisenkymmentä.

Sinne asti joutuu oottaa :D En mä voi oikeen mitään hankkia sit ku aattelin sukupuolen mukaan sit tavarat ostaa :D

Me kyllä kysytään sukupuoli, ei kyllä millään malta jännittää loppuun asti :angelic: nyt kun ei jaksais odottaa edes ens maanantaihin kun on eka ultra.

Tervetuloa uusille! :)

Muakin välillä kovasti mietityttää tää mun vähäoireisuus mutta raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan. Neuvolaan 2 ja ultraan vielä 5 viikkoa.. Ikuisuudelta tuntuu.

Mä en kyllä halua tietää kumpi tulee, saa sitten jännäillä kumpi sieltä tulee. Mies on jo päättäny että tää on poika. Vaikka tyttökin kuulemma kelpaa :)

Tervetuloa Salmiakki86 ja onnittelut plussasta! :happy:

Me aiotaan kysyä sukupuolta ra-ultrassa, jos se vaan on silloin tarpeeksi hyvin nähtävillä :). Molemmat sen verran malttamattomia, et ei osattais jännittää synnytykseen asti.. vaikka ainahan se tyttö-/poikalupaus voi muuttua, kuten esimerkiksi anopilleni kävi ("tyttö" paljastuikin pojaksi, joka oli vaan onnistunut piilottelemaan paikkoja ultrassa). Aion tehdä pikkuhiljaa hankintoja ajatuksella, että sopivat sitten kummalle vaan, ni ei voi tulla samanlaista tilannetta kuin anopilla, että kauhea kasa punaista vaatetta ja poju kainalossa :D

Malttamattomana odottelen, milloin pääsis sinne np-ultraan.. päivästä kuulee vasta neuvolan jälkeen, joka sekin vasta reilun viikon päästä 31.7., jolloin on 8+5. Odottelua helpottaisi, jos jo ois päivä tiedossa.. toisaalta, paree kai tottua tähän odotteluun ja koittaa kerryttää kärsivällisyyttä lisää :grin

Ehdottomasti halutaan sukupuoli tietää :)

Esikoisesta tiedettiin jo rv16 ja nyt on ihan kamalaa jos pitää rakenneultraan saakka odotella. Miten sitä muka sinne asti jaksaa :) :) :)

Ehkä tässä raskaudessa halutaan tietää sukupuoli etukäteen, ei vielä olla ihan päätetty varmaksi. En tiedä olisiko se esikoiselle helpompi puhua pikkusiskosta tai -veljestä, vaikka kyllähän vois pelkästään vauvastakin puhua. Saa nähdä, on tässä vielä niiiin paljon matkaa siihen, että ehtii tässä mietiskellä. Ensimmäinenkin ultra on vasta 31.8. ja silloin ois 12+1 jolloin ei tietty edes vielä sukupuolesta voi tietää. Voi kamala miten pitkä aika odottaa!!

Esikoisen kohdalla ei selvitetty sukupuolta, mutta tiesin jo ihan alusta alkaen, että poikahan siellä on. Ei tullut synnärillä yhtään yllätyksenä, kun mies huutaa täysillä "meisseli näkyy, poika tuli!". Jostain se tunne pojasta vaan tuli ja aina kun mahassa olevaa asukasta ajatteli, ajatukset oli "poikamaisia". Vaikea selittää. En pystynyt edes esim. miettimään tyttöjen nimiä ollenkaan, kun se tunne pojasta oli niin vahvana.

6+1

Salmiakki, paljon onnea ja tervetuloa joukkoon! :happy: Täällä kanssa yksi esikoista odottava. :)

Kyllä mekin halutaan tietää sukupuoli jos pikkuinen vaan suostuu näyttäytymään. :) On sitten just helpompi tehdä hankintoja, vaikka eihän se satavarma ole vaikka ultrassa näkyiskin...

6+2

Muuten tuli mielee, että kiva ajatella, että jo ens kuussa on ensimmäinen kolmannes ohi :) mulla on 27.8 rv 12

Tosi moni haluaa tietää sukupuolen. :) mun kanta ei oo muuttunu vieläkää :D saa nähä alkaako sitte muuttua ku tänne alkaa kuulua tyttö ja poikalupauksia :D

Mäkin oon niin malttamaton, että ilman muuta halutaan sukupuoli selvittää lapsen sukupuoli etukäteen. Esikoisestakin selvitettiin eikä pidetty sitä salaisuutena. Tosin luotan myös tohon intuitioon, josta Höpökömpiäisen kertoi. Mäkin tiesin esikoisen kohdalla, että poika tulee. En kyllä muista, missä vaiheessa se ajatus tuli... Ei ihan alussa, mutta joskus nt-ultran aikoihin varmaankin...Hmm...:)

Kyllä mekin halutaan sukupuoli tietää, jos vaan näkyy. Aina tosin täytyy muistaa, että eihän se satavarma ole. Ja mitäpä sitä salaamaan muilta, me nyt ollaan muutenkin niin avoimia. Plussastakin kerrottu avoimesti perheille ja ystäville, vaikka millään varmoilla vesillä ei olla.

5+1

Mä oon ymmärtänyt et tyttö on aina vähän sellanen epävarma mut poikalupaus on sattuneesta syystä jo varmempi. Mut onnistuu ne pojatkin vaihtumaan välillä tytöiksi :D

Viiva on, toki ei mikään vahva vielä. Uusi testi muutaman päivän päästä, niin näkyy paljon vahvempana. :-)

Mies sanoi tänään ettei selvitetäkkään sukupuolta :) Katsotaan muuttuuko mieli matkalla.

Takaisin