Reilu kolmisen viikkoa pitäis odottaa vielä että pääsee ensimmäiseen ultraan.. Aivan järkyttävä stressi päällä että onko kaikki hyvin jne.. Ensimmäinen raskaus menossa niin en yhtään tiedä mikä on normaalia oiretta ja mikä ei..
Ninni me ei olla vielä päästy yhteisymmärrykseen. Mies haluaisi tietää, minä ehkä en. :) toisaalta jos otetaan selvää niin ei ainakaan kerrota siitä kenellekkään :D ois kyllä helpompi ostella vaatteita kun tietäis sukupuolen, mutta niitä ehtii ostaa syntymän jälkeenki:)
Jes, hyvä Ninni! :) Ja me kyllä halutaan tietää sukupuoli ja kerrotaan se sit muillekin, tarpeeks salaamista tässä :D !
Voi pitäsköhän munkin testata joskus, 5+2 tänään... Paitsi huomenna meen kyl labraan... Mulla on semmonen olo, että Tyyppi on kuollu. Jotenkin vaan on En osaa yhtään iloita tästä raskaudesta, kaduttaa jo kun muutamalle kertonu.... Soitan tänään neuvolaan ja koitan siirtää sen ultran jälkeen, tuntuu tyhmälle mennä ku tiiä ees onko siellä ketään...
No se on ihan totta että vaatetta ja muutaki on helpomi ostaa ku sukupuolen tietää. :) mutta jotenki on se vaan sitte varmaa ihanaa synnärillä kuulla kätilöltä kumpi tulee :D
Sallahaa meetkö labraan ottaa hcg arvot vai? Voi kyllä muakin pelottaa ihan hirveesti tää on niin piinavaa ku joutuu odotella.. ehkä ihan hyvä että siirrät sen neuvolan ultran jälkee. Siis helpompi mennä neuvolaan kun tietää että kaikki ois hyvin.
Noniin, josko se minäkin liittyisin tänne joukkoon :) Plussatesti tehty viime keskiviikkona, laskettu aika olis sitten 23.3. Itselle pärähtää tänä vuonna mittariin 29 vuotta ja esikoista odottelen, eli kaikki on uutta ja ihanaa ja jännää ja ja ja... :D
Mekin halutaan tietää sukupuoli ultrassa, niin tietää mitä odotella :) Ei sillä että sukupuolella olisi mitään väliä, mutta voi sit katsella vaatteita ja miettiä nimiä ym. sukupuolen mukaan. Kiinnostaa muutenkin tietää, kumpi tuolla majailee.
Mullakin tosin on välillä sellainen tunne, että noinkohan tuolla mahassa on ketään.. Äitikin eilen yritti tsempata, että turha semmosen murehtimiseen on kuluttaa aikaa, mikä on toisaalta ihan totta. Ultraankin on vielä melkein kolme viikkoa Täytyy vaan malttaa sinne asti ja toivoa parasta.
Tervetuloa joukkoon ja hirrrrmusti onnea Salmiakki86! :) täällä kans esikoista odotellaan. Mulla ikää 24 ja miehellä 35.
Ei olla vielä keskusteltu halutaanko tietää sukupuoli. Se on vähän niin ja näin. Tuntuuko se vaan vai joko monilla on ollu neuvola? Mulla vasta 6.8 ja sillon viikkoja 9 + 4. Siihen on ikuisuus siis vielä
Meilläkin mies haluaisi tietää kumpi tulee. Esikoisesta ei silti kysytty. Oon vaan jotenkin tottunut ettei sitä selvitetä. Nyt kyllä vähän kiinnostaisi.
Me ei haluta tietää sukupuolta etukäteen ei haluttu kuopuksestakaan ja oli sit ihana synnärillä vasta kuulla ja nähdä että poika tuli. Vaikka oli se kyl välillä hirveetä olla jännityksessä että teki mieli ultrassa kysyä mut sain hillittyä itseni :D
Me halutaan kyllä varmasti tietää, mutta ainaki nyt ajattelen että ois kiva pitää muilta silti vielä salassa :)
Voi että ku menis aika nopeesti ! Vielä reilu pari viikkoa ultraan...
Tulokkaan sukupuoli varmaan kysytään, vaikkei nyt luotetakaan siihen... Meillä esikoinen oli rakenneultrassa "ihan 99% varma tyttö", kaikki vaatteet/tuttipullot ym. ostettiin sitten vaaleanpunaisia. Pieni järkytys, kun kätilö onnittelikin kun tuli poika... Ja ei ole kuulemma mitenkään harvinaista tämä. :D